ZSC - ESPOO
-
-
Geile Stimmung!
Extrem gute Sicht auf die Eisfläche, und...
ein Löwenrudel das den Sieg holt -
Zitat von snowcat
das zsc-eishockey-märchen geht weiter.
was besonders auffällt:
- international ist das tempo und die intensität extrem hoch. technisch absolut hochstehend, eine augenweide. selbst nach einem 2 tore rückstand wird (auch vom unterlegenen team) konsequent weitergespielt. keine verschnaufpause in sicht...
- unsere ausländer sind europäische spitzenklasse, sejna noch ein bisschen besser
- geniale stimmung, in einem kleinen, klassischen eishockeystadion
- sulo hatte in einem zürcher jahrzehnt definitiv nur ein einziges schlechtes jahr
- die ruhe, abgeklärtheit und effizienz des zsc ist erstaunlich
- gardner ist jeden franken seines sehr hoch dotierten vertrages wert
- der zsc ist im moment das beste schweizer eishockey team
- das fundament, welches kreis geschaffen hat, ist sensationell und was simpson daraus macht ebenso
- alston will einfach nicht älter bzw. schlechter werden…
- der zsc hat im moment ein riesiges selbstvertrauen und einen super lauf, irgendwie hat man nie das gefühl, dass der „z“ ein spiel verlieren könnte, selbst auf internationalem niveau nicht
- der scb mag vom zuschauer zuspruch her gesehen europäische spitze sein, aber das publikum ist trotzdem sehr provinziell. lieber eine volle halle in einem vorbereitungsspiel gegen langnau, als einigermassen zuschauer in der chl
- ac/dc ist seit 3 jahrzenten genial und passt excellent zur schnellsten mannschaftssportart der welt
- wenn der zsc im rückspiel auch so auftritt wie heute/gestern, ja dann…
- was aber am meisten erstaunt: der zsc schiesst am meisten tore aller chl teilnehmer
gruss roli c.
Gueti Analyse
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Das isch ja s'Bittere! Es liit halt ebe doch am Schtadion und am ganze Drum und dra. Uf em Schtehplatz vergisst mer ebe d'Cüplifäns!
-
- Offizieller Beitrag
I de Halle bruchts eifach viel meh (Playoff, Ausverkauft) bis de Funke springt.
Klar isch sones Stadion wie Rappi viel meh en Häxechessel, wie gesehen.
Geil wars!
-
- Offizieller Beitrag
Das mit em fötele chan au si. Han gar nöd chöne abe, so äng isch es gsi...
-
- Offizieller Beitrag
No öppis:
Geschter hani sit Jahre wieder mal s' Gfühl gha, d' ZSC-Fans seged wieder wie früehner und nüt hegi sich gänderet sit de Fusion.
Es guets Zeiche!
-
Zitat von Larry
No öppis:
Geschter hani sit Jahre wieder mal s' Gfühl gha, d' ZSC-Fans seged wieder wie früehner und nüt hegi sich gänderet sit de Fusion.
Es guets Zeiche!
Gsesch, isch alles nur e Frag vo der Perspektive.
Wobi usser bi de Wälle hät mer vo der Sitzplätz nöd vill ghört. Abgseh vom Trompete-Imitat ... -
- Offizieller Beitrag
Das tüüscht aber!
Für Sitzplatzgruftis sinds grausam ab gange!
Was a de Halle in Rappi scheisse isch, isch d' Akustik!
-
Vo A (Alston) bis Z (Zueschauer) simmer europäischi Spitzeklass.
Da gits kein einzige Punkt/Spiller womer chönt kritisiere, eifach s'geillscht woni jemals erläbt ha mit em ZSC.
Das sind jetzt 5 Mätch uf internationalem Level gsi und vo dene 15 Drittel simmer eis einzigs schlächter gsi (Mitteldrittel in Prag) und de Rescht hämmer dominiert. Das isch eigentli gar nöd mögli. . . chas ächt si, dass plötzli de Wecker lütet und ich ufwache ???
-
- Offizieller Beitrag
Meinsch mir heged Droge im Trinkwasser?????????
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Aber trotzdem besser als de glich Match im Halleschtadion.
Da no paar Bilder vo geschter:
-
Zitat von Reto
Aber trotzdem besser als de glich Match im Halleschtadion.
Da no paar Bilder vo geschter:
Geili pics, mässi Reto:-)
-
- Offizieller Beitrag
Het nie dänkt, dass ich das emal säge:
Gänd em Alston nomal en Jahresvertrag. Er hät mir no nie e so guet gfalle wie das Jahr. Hät sich uf's Alter i sinere Rolle entwicklet.
Und die wo jetzt mit dä automatische Verlängerig chömmed. Isch nüüt, das isch s'letscht Jahr für das Jahr gsi. Vertrag lauft us.
Dänke mir aber scho, dass de Alston (und dä Sulo) no es Jöhrli wiiter in Züri wedet blibe.
Chapeau.
-
- Offizieller Beitrag
Uf das suufed mer eis wänn s' nächscht mal i d'Halle chunsch!
-
Zitat von Mushu
Het nie dänkt, dass ich das emal säge:
Gänd em Alston nomal en Jahresvertrag. Er hät mir no nie e so guet gfalle wie das Jahr. Hät sich uf's Alter i sinere Rolle entwicklet.
Und die wo jetzt mit dä automatische Verlängerig chömmed. Isch nüüt, das isch s'letscht Jahr für das Jahr gsi. Vertrag lauft us.
Dänke mir aber scho, dass de Alston (und dä Sulo) no es Jöhrli wiiter in Züri wedet blibe.
Chapeau.
Allerdings!!!
Sini Stocktechnik und sis "Puckgfühl" - falls es so öpis im Ishockey analog zum Ballgfühl i andere Sportarte git - sind einmalig! Ich han geschter, wo er de Puck becho hät bi sim erschte Goal scho gwüsst, dass er ihn wird mache. Das isch genau sini Stärki. Sini Penalties findi eigetli au na guet, v.a. wänns drufa chunt.
Und das scho sit Jahre. Wo er sich verbesseret hät isch im Isatz und im Körperspiel. Und ich wag mal z behaupte, das liit zume grosse Teil elei dra, dass es mannschaftsintern würkli stimm.
p.s.: Forster hau ab!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!