Fussball allgemein
-
-
Zitat von larlf
naja, ich frög mich halt glich langsam:
müend sich fuessballer (oder allgem. sportler) vo "fans" alles gfalle lah, nur will sie mit mio. defür entschädigt werdet?logisch isch au am spieler sini reaktion absolut für de arsch (& au nöd entschuldbar), aber irgendwie stimmts doch nüme wie mitenand umgange wird...
also verbali "attacke" muesch als spitzesportler chöne verkrafte.
isch halt d'schattesiite vo däm job, isch nöd immer alles lässig und chasch endi monet gross abkassiere ohni negativi sache...gseh das drum ähnlich wie d'mehrheit da ine. de fan hät em lediglich d'meinig gseit und weder agriffe no verletzt.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Caroalso verbali "attacke" muesch als spitzesportler chöne verkrafte.
isch halt d'schattesiite vo däm job, isch nöd immer alles lässig und chasch endi monet gross abkassiere ohni negativi sache...gseh das drum ähnlich wie d'mehrheit da ine. de fan hät em lediglich d'meinig gseit und weder agriffe no verletzt.
es isch scho e chli e verchehrti wält.
dä blindi als bischpil:
vor sim entscheid uf schwedä zgah hät er i dä halle es interview gäh. als verteidigungsstütze, wie er aber nöd sitt aafang ah gsi isch, hät eini is interview inegrüeft: "blindi, bliib bi eus, mir bruched dich, du bisch en geile siech!"
dä blindi irgendwie kränkt zrugg: "ja, das seisch jetzt, voreme halbe jahr häts no ganz andersch tönt."isch doch so, sind d'schpiler schlächt (egal ob mit oder ohni iisatz), motzt sie jede ah. sinds aber dänn guet, wett jede mit ihne ufeme föteli si und eis uf kolleg schpile. au da gits das phänomen vom "schönwätter".
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von virus
dä blindi irgendwie kränkt zrugg: "ja, das seisch jetzt, voreme halbe jahr häts no ganz andersch tönt."Läck, isch das au so e Memme????
Söll bliibe wo er isch!
Ich würd säge dass er viellicht im erschte Jahr gwüssi ahfindige us em dritte Rang häd müesse erträge, wil er vo Chloote cho isch (dört isch er aber au de Arsch gsi nach em Wächsel!), aber es halbs Jahr vor em Wächsel sicher nöd.
Nachtragend, de Siech!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryLäck, isch das au so e Memme????
Söll bliibe wo er isch!
Ich würd säge dass er viellicht im erschte Jahr gwüssi ahfindige us em dritte Rang häd müesse erträge, wil er vo Chloote cho isch (dört isch er aber au de Arsch gsi nach em Wächsel!), aber es halbs Jahr vor em Wächsel sicher nöd.
Nachtragend, de Siech!
villicht hät er au "voreme jahr" gseit.
-
Zitat von Caro
also verbali "attacke" muesch als spitzesportler chöne verkrafte.
...annodazumal hät en zueschauer bim schpiel langnau-ZSC am sturzenegger seelig zugrüeft, er seg es arschloch.
sini antwort: "liebär es arschloch als en langnauer!"
also entweder häsch es dicks fäll oder e gueti antwort. -
- Offizieller Beitrag
Bin mal am Spiel Güllen-FCZ gsi. Im Goal vo Güllen isch de Jogi Stiel gsi, wo au mal FCZ-Goalie gsi isch. En FCZ-Fan isch uf de Hag klättered und häd ahgfange ihn übel z'beschimpfe. De Jogi häd sich umkehrt und ihn eifacht usglached. Es häd gwürkt: De ander häd au müesse lache und die Sach isch gässe gsi.
Min Tipp: Nöd ernscht neh und scho gar nöd druf reagiere!
-
- Offizieller Beitrag
Gibt es hier ManU - Fans?
-
- Offizieller Beitrag
Habe beim SFV das Buch gekauft "75 Jahre Swiss Football League".
Aus der Zeit während dem 2. Weltkrieg ist eine Foto dabei die das Publikum (viele Soldaten in Uniform) während eines Freundschaftsspieles der Nati zeigen.
Bandenwerbung: "Parisiennes - die Lieblinge des Kettenrauchers"
Kettenraucher war damals was total tolles!
-
- Offizieller Beitrag
Es rumort heftig bei den Hoppers: Präsident Roger Berbig ist per sofort abgesetzt! Urs Linsi übernimmt.
-
Gemäss diesem Bericht war die "Absetzung" von R. Berbig eher geplant!
-
- Offizieller Beitrag
Ha ha, es Skandal-Goal gäge Arsenal. Scho rächt schief...
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Ein Offside zu übersehen kann ja mal passieren, wenn man zu spät am richtigen Ort hinschaut.
Dass der Schiri aber dafür sorgt, dass der Freistoss möglichst schnell ausgeführt wird, finde ich schon eher lustig.
-
-
wurde ja auch in der Bild schon vor dem gestrigen Spiel als "Skandal Schiri" angepriesen....
-
- Offizieller Beitrag
Hab mir das Ganze auch schnell angeschaut.
Der Schiri bei bzw. gegen Arsenal schiesst ja wohl den Vogel ab!
Und das Offside bei Bayern: Schafft diese unsägliche Regel doch endlich ab! Dann entsteht ein ganz neues Spiel!
In diesem Spiel um zig Millionen kann es einfach nicht (mehr) sein dass ein überforderter Clown über Sein oder Nichtsein entscheidet!
Der Video Schiri ist überfällig!
Aber dazu muss zuerst Blatter weg!
-
Zitat von Larry
Der Video Schiri ist überfällig!
Aber dazu muss zuerst Blatter weg!das ist leider so: Seppli hat das Gefühhl, dass dann jeder Offside Entscheid per Video analysiert werden muss & deshalb der Spielfluss kaputt gehe!
...dass man nur bei einem Tor & gleichzeitigen Verdacht auf Offside das Video anschauen kann, das hat er leider noch nicht gemerkt
-
- Offizieller Beitrag
Offside abschaffe? Habakuck!
Videobewiis für Offside? Findi au überflüssig.
Anderersiits wär's tatsächlich möglich, nach eme Goal schnäll z'luege, öb's regelkonform gsi isch oder nöd. Die Aagangswiis würd allerdings dänn ehner weniger schtatt meh Goal bedüütet und ab und zue mal paar unnötigi verbruchti Nerve...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!