- Offizieller Beitrag
oh... Das isch jetzt "rassig" gange.
Guete Maa gsi.
oh... Das isch jetzt "rassig" gange.
Guete Maa gsi.
Du häsch am 1.4.2000 für de schönscht Tag i mim Läbe gsorgt.
Ich han Dich gliebt!
Danke für alles & machs guet, wo au immer Du bisch!
danke für das schöne bild, larry
R.I.P.
Eine vo de BESTE gsie!!!
RIP Peti!! Unvergesse wirsch i eusne ZSC herze bliebe!!
Sooo unnnöttig tellisiech nommal..
RIP Peter und danke für alles!
und danke Larry für das schöne Bild. Wärum hät er sis Lache nöd chöne "konserviere"?
Er hatte immer eine Lösung auf Lager. Wieso diesmal nicht? RIP Peter
krass, eifach nume krass.
hät mer doch irgendwie zwüsched dä 3 variante gwerweist, also dass er verwirrt isch wägere chrankheit und weiss nöd wo er isch/was er macht oder er will sich e usziit näh und hät eifach niemerem öppis gseit oder ebe, dass er so öppis vor hät und ghofft für ihn, dass es ebe öppis nöd so tragischs isch.
krass, wie sich s'läbe für teils lüt eifach so entwickle chan, dass sies nüme für tragbar haltet, mer weiss halt nie, wies imene mänsch usgseht und was er alles chan verchrafte und was nöd.
würklich e trurigi sach.
schad hät er no en unschuldige mit ihne zoge. sonen lokifüehrer chan eim leid tue.
uf jede fall:
sis warte uf en pass a dä blaue linie isch legendär und wänn ich das hüt imene schpiil gsehne, dänn säg ich immerno no, dass es ebe wie dä jaks isch. sind gueti erinnerige a die ziit und er isch eine wo voll presänt gsi isch damals für mich.
wänn eine "Peter Jaks" seit, gsehn ich immer die Szene grad nach em Schlusspfiff am 01.04.2001 vor mir, wo er mit anderne uf de Schpielerbank ufgumped...
RIP Peter
Scheisse!
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1414
Für ihn hät de Z au villes bis alles bedüütet und han ihn immer als guete Typ känne glernt.
Scheisse mal wieder...
Zitat von RetoScheisse!
http://www.zsclions.ch/index.php?id=62&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1414
Für ihn hät de Z au villes bis alles bedüütet und han ihn immer als guete Typ känne glernt.
Scheisse mal wieder...
...und sis Alter! Das isch eifach keis Alter!
R.I.P.
R.I.P Marco Simoncelli
Smokin' Joe Frazier
Und de nächst ehemalig Profisportler wo sich s' läbe nimmt.
Wales Trainer Garry Speed!! Au da gilt R.I.P
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!