EVZ - ZSC, 09.10.2009

    • Offizieller Beitrag

    Ja, das hät öppis.

    Anderersiits weiss ich eifach langsam, wie Medie eifachschts Sachverhalt chönd us em Zämehang riise oder so falsch beschriibe (nöd mal absichtlich), dass es für d'Läser oder Zueschauer ganz andersch übere chunnt, als es dänn würklich isch.

    Tele Züri isch da Vorriiter i so Sache und eigentlich find ich de Canepa bi dem Thema ganz OK und finde nöd, dass er's unnötig verharmlose tuet, wänn's amel um die Diskussion gaht. Ich finde ehner, es würd ufe stilisiert will schliesslich d'Medie vor allem öppis devo händ, wänn's vo möglichscht schlimme Sache chönd brichte.

  • Zitat von ZüriBueb

    Es gäbe keine weiteren Bilder aus dem Stadion insbesondere nicht von Überwachungskameras.

    Wundert mich nicht. Sobald man das Stadion betrat wimmelte es von Klebern mit der Aufschrift "Videoüberwachung".
    Billige Abschreckung wegen nicht ausreichender Videoüberwachung?

    Aber eben, Thema wird in 2-3 Wochen vergessen sein..hoffentlich :roll:

  • Wenn der Täter gefasst werden sollte, mal schauen ob er dies ähnlich einstuft wie du. Sein "Drama" wird sein evtl. einen Feuerwehreinsatz zu bezahlen, die Kosten für das abgebrochene Spiel (Security, Infrastruktur Herti Halle, Ticketing Kosten, etc.) Ich bin kein Fachmann und kann nicht abschätzen wie er rechtlich und finanziell belangt werden kann.
    -> Aber eins weiss ich, tauschen möchte ich nicht mit dem Kerli. Für ihn wirds eine Riesensache!


    Zitat von Simms

    Mer chönt meine öper hegi Anthrax-Pulver azündet, so wie d Lüüt da es Drama drus mached. Klar isches dumm innere Halle, aber s isch niemert verletzt, niemert gstorbe und s isch im übrige au scho 1000mal passiert, aber wills ets halt mal am afang vomne match und inere alte halle passiert isch, ets plötzlich so goge tue, als wers e riesesach und als wärs s erscht mal i dere dimension isch eifach lächerlich.

  • Zitat

    PS: Mich würde mal die Meinung unseres Fanbeauftragten (Draft) interessieren. Warum passiert so was überhaupt? Ich dachte, ihr hätted den Draht zu den Fans? Nicht als Vorwurf gemeint

    Du sorry Larry, dass ich im Nebenamt auch noch etwas zu meinem Unterhalt beitrage! War am Freitag NICHT in Zug und am Sonntag war ich ausgenommen von besagter Sitzung von 05:30 - 21:30 zuhause am arbeiten.

    Dass die Aktion nur dumm war, ist selbstredend. Ich bin mir auch sicher, dass der / die "Täter/in/innen" der Tragweite dieses Ereignisses nicht bewusst war/en. Sie (die Aktion) ist ganz klar zu verurteilen, da der Club massiv Schaden nimmt.
    Weiter möchte ich ich mich dazu nicht äussern.

    Dörf ich jetzt ändlich wieder is Züridüütsch wächsle?

  • Zitat von Maurizio

    Geht es nicht schneller, wenn man eine Behlonung einsetzt für die Suche nach den Tätern ähhh Arsch.......????

    Eduard Zimmermann leider vor 3 Wochen gestorben!

  • Ich frägmich, öb de Image-Schade würkli sooo gross isch, wie all ets da schribet ide medie. Klar ischs nöd guet fürs Image vom ZSC und vode Fans, aber ich han irgendwie s gfühl, sobald s negst mal öpis passiert im fuessball oder iishockey wird das ganze wieder vergesse si.

  • Zitat von Simms

    Ich frägmich, öb de Image-Schade würkli sooo gross isch, wie all ets da schribet ide medie. Klar ischs nöd guet fürs Image vom ZSC und vode Fans, aber ich han irgendwie s gfühl, sobald s negst mal öpis passiert im fuessball oder iishockey wird das ganze wieder vergesse si.

    da bini genau glicher meinig! wer reded hüt no ernsthaft über die ominöse fakelwürf vom fcz vo vor öpä 2 jahr? eignetlich nur no wän wieder mal öpis isch wirds so erwähnt "da war doch mal was...".

    nur das ich da nöd falsch verstande wid: ich find das mitem rauchpulver überuus dumm und find de wos gsi isch söll sich stelle und d konsequenze träge!

  • Zitat von Sevi

    da bini genau glicher meinig! wer reded hüt no ernsthaft über die ominöse fakelwürf vom fcz vo vor öpä 2 jahr? eignetlich nur no wän wieder mal öpis isch wirds so erwähnt "da war doch mal was...".

    nur das ich da nöd falsch verstande wid: ich find das mitem rauchpulver überuus dumm und find de wos gsi isch söll sich stelle und d konsequenze träge!

    Genau er soll sich stellen und die Kosten übernehmen:-) Zahlen kann er ja auch mit "Hoseknöpf" :rofl:

  • was ich aber nöd verstahn, das isch ja chum ein einzeltäter gsi, im sinn vo: "ich bin hüt s'erscht mal amne match, känne niemer & zünde e rauch bombe..." also müesst mer dejenig doch verwütsche!

    wobi es eigentlich scho no gemein isch:
    zu eusne zietä hämmer a jedem heimspiel d'halle ine rauchbombe verwandlet und (fasch) niemer hät sich beklagt :cool:

  • Zitat von larlf

    "ich bin hüt s'erscht mal amne match, känne niemer & zünde e rauch bombe..."

    Wie damals bim SCB wo das berüemte Plakat in Zug ufeghebet worde isch unds nacher offiziell gheisse hät, es segi en einzelne gsi und d SCB-Fänds händ gmeint de hebi mer susch nie ame Match gseh...

  • Das Ganze wird viel heisser gegessen als er wirklich ist. Schön, dass auch mal die Zürcher "Negativschlagzeilen" (ist relativ) produzieren und nicht immer nur die Luganesi! :razz:

    Aber m.E. müsste der "Möchtegernfanverantwortliche" Draft nun seinen Hut nehmen. Bekanntlich muss ja jeweils das schwächste Glied dafür bezahlen...

    DRAFT VATTENE! :evil:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!