- Offizieller Beitrag
Dies und das
-
-
- Offizieller Beitrag
-
und das bim basketball...
...sind natürlich alles potentielli gwaltverbrächer
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoWas die händ no Natel in Griecheland???
Und Gäld für Pyro?
So schlimm chas also nöd si.....
-
ich hett für de samschtig no es vorigs coldplay-ticket (stehplatz). gibs natürli zum normalpriis (120.--) witer, falls öpper interesse hät.
-
- Offizieller Beitrag
120.-- isch doch nöd normal ;o)
-
-
- Offizieller Beitrag
caro isch das es golden circle ticket oder en hundskomune stehplatz?
-
-
- Offizieller Beitrag
mängisch du...
-
- Offizieller Beitrag
http://www.20min.ch/finance/news/s…erlust-14563060
Ob sie in Luzern und Ambri schon schwitzen ...
-
Statt de doofe tüüfflüger wür mer gschieder luege, dass de Bierfalken g'retted wird!!!
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlfStatt de doofe tüüfflüger wür mer gschieder luege, dass de Bierfalken g'retted wird!!!
Ha,ha!
Han mer au überleit, ob ich zu dem Thema öppis söll schriibe.
Jedes Jahr verschwinder wieder eis oder mehreri Lokal, wo mir mal öppis bedüdet händ.
So merksch das alt wirsch!
Me seit immer, die Alte seged Konservativ, aber "conservare" (lat.) bedüted nüt anders als "erhalten, bewahren".
Vo dem her: Retted den Bierfalken!
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Larry
A propos Näbel:
Häd doch mal so en Fan geh wo so gheisse häd, isch glaub vo Affoltere a.A. cho, mit em Töffli (?).
Gits de no????
du meinsch de mitem glismete käppli?
de draft weiss sicher, was mit däm isch...p.s. wo staht das wägem bierfalke? schaff ja gägenüber devo und mir händ da alli nüt devo ghört...
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatdä hät sogar en glismete pulli gha, wo näbel druf gstande isch. wänn ich mit de s9 amigs uf zug bin, isch er immer in birmensdorf igstige. ha ihn aber sit sicher 3-4 jahr nüme gseh.
haha, das isch en geile siech gsii "chömed emal!" und "wo simmer dihei?" sind zwei vo sine sprüch wonimi no mag dra erinnere
-
Wemmer schomal bi anderne Sportarte als Hockey sind, ich persönlich han no gern Minigolf. sBünzmatt-Turnier vom Minigolf-Club Wohle isch immer en Bsuech wert. Am Sunntig, 10. Juni ab em 8di. Zersch chömed wie immer Seniorinne und dJuniore/-inne, bevor denn die Aktive Gas gend. Chani nur empfehle.
http://www.minigolfverband.ch/download/turni…bungen/1612.pdf
-
Oh ja dä Näbel, er isch früher amigs sehr i dä Nöchi ghocket vo mim 2. Rang Platz. In Zug uf dä Stehrampe isch er mal uf en blaue Plastikchübel uf gstiege, dass er besseri Ussicht hät. Dänn hät's en Chlapf geh und er isch IM Chübel ine gstande;-) Hät mi immer chli an en Seemaa erinneret. Han ihn aber au scho Jahre nüme gseh.
-
Zitat von Schäri
Oh ja dä Näbel, er isch früher amigs sehr i dä Nöchi ghocket vo mim 2. Rang Platz. In Zug uf dä Stehrampe isch er mal uf en blaue Plastikchübel uf gstiege, dass er besseri Ussicht hät. Dänn hät's en Chlapf geh und er isch IM Chübel ine gstande;-) Hät mi immer chli an en Seemaa erinneret. Han ihn aber au scho Jahre nüme gseh.
a das spiel chami au no erinnere! slapstick live! und ja, ha bi ihm au immer an en seemaa tänkt. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!