- Offizieller Beitrag
Sodeli!
Hüt z'Abig s'EVZ Liibli und de Rauch nöd vergässe!
Wie mer de Rauch i d'Halle bringt händ ois ja d'Medie genau beschriebe.
Also, auf gehts!
Sodeli!
Hüt z'Abig s'EVZ Liibli und de Rauch nöd vergässe!
Wie mer de Rauch i d'Halle bringt händ ois ja d'Medie genau beschriebe.
Also, auf gehts!
Verwarnig für dich!
Wieso kein Stadionverbot?
No besser: Präventive Haft!
Woni i d'Ferie gange bin hani am Flughafe Titelsiite vo "Die Welt" ahglueged.
Es isch um d'Schwiiz gange und darum, das mir (einstmals) freie Schwiizer ois immer meh durch tuusige vo (sinnlose) Gsetz zumene Beamte- und Polizeistaat entwickled.
Nix meh "frei sein wie die Väter waren"!
Scho chli so!
Zitat von LarryNo besser: Präventive Haft!
Woni i d'Ferie gange bin hani am Flughafe Titelsiite vo "Die Welt" ahglueged.
Es isch um d'Schwiiz gange und darum, das mir (einstmals) freie Schwiizer ois immer meh durch tuusige vo (sinnlose) Gsetz zumene Beamte- und Polizeistaat entwickled.
Nix meh "frei sein wie die Väter waren"!
Scho chli so!
Wobi au zwei, drü Lüüt meh i de CH läbet wie damals, wo de schöni Spruch "kreiert" worde isch .......
War das nicht ein super Hockeyabend?!
Abwehr hat mir heute eigentlich ziemlich gut gefallen! Es wurde viel gekämpft, wenig Fehler begangen! Einfach geil! Dann noch zu den richtigen Zeitpunkten ein Tor...Zug war chancenlos!
Patrick Bärtschi hat ja mal richtig eingeschlagen bei uns! Ich muss sagen ich bin sehr glücklich das wir diesen einfach nur geilen Spieler geholt haben!
Weiter so Jungs!
Würkli es super Spiel gsi, sid de Sulo wieder spielt, simmer hinde wieder starch (Bern und Zug je nur eis Gegegoal), vorne machemer Goal und au suscht simmer sehr druckvoll, het gege Bern und gege Zug au guet chöne 5-6 Goals für eus gäh.
Ebefalls positiv isch, dass de Sejna langsam wieder zu dem wird, woner letscht Saison gsi isch, het wieder meh Speed, meh Druck, meh gueti Szene. Jetzt wärs ade Ziit mal mit es paar wichtige Spieler d Verträg verlängere, insbesondere mit de Usländer, sicher mal Sulo und Pittis. Au am Krutov chöntmer vo mir us gern en witere Vertrag gäh...
Bravo ZSC! Geil xi! De Sieg het au na höcher chöne usfale!
Als wir am Anfang schlicht nicht bereit waren hielt uns Sulo im Spiel, nachher fielen wie gewohnt vorne die Tore, unser Angriff ist erste Sahne.
Bätschi hat einen riesen Bums, sein wrist shot war Extraklasse!
Steigerungspotential: PP und BP, bei beidem sind wir nicht Spitze!
Und dann hatten wir noch "Old School Hockey is back in town"!
Bin ich in fast 40 Jahren in einer Saison besser unterhalten worden?
Nein!
Zitatsein wrist shot
und für die wo nöd französisch chönd?
Zitat von Draftund für die wo nöd französisch chönd?
...au die redet nöd französisch!
nei, aber de Bärtschi hät nöd gschlänzt. Aber er erinnered mich an en gwüsse Claire Alexander (kei Ahnig öb dich a ihn errinnerisch) de hät au so en "Bumms" gha. Auge zue und druf. Das gfallt mir.
Ein sehr schöner Sieg im Spitzenkampf, der auch weitaus höher hätte ausfallen können. Das 2:0 einfach zu geil.
Zitat von jeverEin sehr schöner Sieg im Spitzenkampf, der auch weitaus höher hätte ausfallen können. Das 2:0 einfach zu geil.
geil han ich s' 4:1 gfunde: z'ersch de Wahnsinnsatritt; dänn d'Nerve ha, de Pass nöd em guet postierte i de Mitti z'spiele und dänn dä Hammerabschluss. Das isch ächt en geile Transfer gsi!
Zitat von Draft...au die redet nöd französisch!
nei, aber de Bärtschi hät nöd gschlänzt. Aber er erinnered mich an en gwüsse Claire Alexander (kei Ahnig öb dich a ihn errinnerisch) de hät au so en "Bumms" gha. Auge zue und druf. Das gfallt mir.
Draft, ich rede vom 4:1, und das isch sehr wohl en wrist shot gsi!
Natürli erinnere ich mich an Alexander, er hät aber vor allem näbes Goal troffe....wie üblich damals...!
Bärtschi ist ein klassischer "Anti-Schweizerischer" Sniper. Solche Spieler mit Schweizer Pass sind äusserst selten. Schweizer tendieren normalerweise dazu bei einem 2 gegen 1 den Pass zu spielen, Bärtschi weiss das er einen super Schuss hat und versucht es selber, das macht ihn unberechenbar.
Zum 2:0, da begreife ich nicht was Markkanen solange versucht den Stock aufzuheben. Er hätte ins Tor zurück fahren MÜSSEN ohne Stock. Markkanen hatte zwar einige gute Saves aber beim 2. und 3. Tor sieht er meiner Meinung nach alt aus.
Der Big Save von Sulo gegen Holden war schon Weltklasse Holden war fast am verzweifeln
Zitat von SputnikZum 2:0, da begreife ich nicht was Markkanen solange versucht den Stock aufzuheben. Er hätte ins Tor zurück fahren MÜSSEN ohne Stock. Markkanen hatte zwar einige gute Saves aber beim 2. und 3. Tor sieht er meiner Meinung nach alt aus.
Oder noch einfacher, einfach den Puck blockieren. Lieber ein Bully mit Stock, als ohne Stock und das Spiel läuft weiter...
Nein konnte er ja nicht, der Puck war ja bereits weg
Zuerst den Stock aufzulesen war wirklich relativ blöd.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!