Fuessball-WM 2010 in Südafrika

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    http://www.20min.ch/sport/fussball…die-WM-14623314

    wieso überrascht eim das nöd?
    ich glaub de seppi wird nüme vieli jahr fifa scheffe sie, wobi das bi sim alter irgendwie logisch isch...

    Das Schwiizer nöd chömed überrascht nöd würklich, bi dene Priise.

    Trotzdem bin i fascht sicher, dass das für d'WM kum es Desaschter sii wird, die Schtadie werdet scho voll.

    Es "Desaschter" wird's evtl. für d'Airlines, wo ufgschockt händ, und "bedarfsgerächt" die Flugchoschte verdopplet händ. Und evtl. d' Hotelier, wo s'gliche gmacht händ.

    Würd mi nöd überrasche, dass die, wo jetzt scho bueched händ, d'Löli sind. "Bedarfsgerächt" chönntet nämmli im Frühlig plötzlich d'Priise sinke und s'gliich Paket choschtet plötzlich radikal weniger ...

  • gähn, typische 20 minute tubeli boulevard journalismus...wie immer halt.


    das wird e gueti wm und es wird au gnueg schwiizer dunne ha im endeffekt. hät öppert demit grächnet dases gliich viel wie in düütschland sind? ich dänke ja wohl nöd...:rofl:

  • naja, aber de blatter hät döt au lobby gmacht für sa...

    mal luege, ich vermuete eifach, dass d'stadie entweder halb läär oder mit sa iewohner "ufgfüllt" wird, was ja wenigschtens für sie schön wär! wänns scho mal so en ahlass bi ihne git...

  • Zitat von Gysino


    ähm, wieso au nöd? afrika isch definitiv mal a dä reihe gsi.

    nüt gäge afrika, find ich au guet, dass döt au mal e wm isch!

    aber ich find de fifa filz echli müehsam... (obwohls wahrschienlich i fascht allne branche so wie bi de fifa lauft)

  • Zitat von Larry

    Blatter hat Afrika die WM zugeschanzt, im Gegenzug hatte er die vielen Stimmen von dort, ohne die er nicht mehr gewählt worden wäre.

    Ich finde es auch gut haben sie die WM bekommen, und wenn es nur darum ist, dass es das erste und letzte mal ist.

    afrika war sicher an der reihe. aber dass alleine darf wohl kaum ein kriterium sein. ich kenne jedenfalls kein land auf diesem kontinent, dass die kriterien erfüllt oder generell in der lage wäre um so einen anlass perfekt durchzuführen. und wenn schon dann gäbe es ja auch noch länder am bzw. nördlich vom äquator, in welchen es im juni auch sommer ist...

    und das alles wegen einem greisen walliser!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    afrika war sicher an der reihe. aber dass alleine darf wohl kaum ein kriterium sein. ich kenne jedenfalls kein land auf diesem kontinent, dass die kriterien erfüllt oder generell in der lage wäre um so einen anlass perfekt durchzuführen. und wenn schon dann gäbe es ja auch noch länder am bzw. nördlich vom äquator, in welchen es im juni auch sommer ist...

    und das alles wegen einem greisen walliser!

    gruess roli c.

    Sehe ich ähnlich. Siehe auch die Africa Cup der zur Zeit läuft.

  • Oje, da chöntmer ja glad meine mer segi uf blick.ch d Kommentär am lese.
    Was da alles für Kriterie is Feld gworfe werdet... D Temperatur: Als chönted die Fuessballer bi 10-15 Grad nöd tschutte. D Infrastruktur: D Stadie sind tiptop und wer ide letschte Jahre mal z Südafrika gsi isch, weiss, dassmer relativ sicher chan reise, wemmer halt chli luegt, womer anegaht. Da chöntmer ja praktisch kei WM meh durefüere: I allne südamerikanische Länder gits gfährlichi Regione, ide USA gits Ort, womer besser nöd anegaht, etc. etc. Au Gfahr vo Terrorismus, wies bim Afrika-Cup gäh het, isch mittlerwille ziemli global...

    Also, entspannemer eus und freued eus uf d WM!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Simms

    Oje, da chöntmer ja glad meine mer segi uf blick.ch d Kommentär am lese.
    Was da alles für Kriterie is Feld gworfe werdet... D Temperatur: Als chönted die Fuessballer bi 10-15 Grad nöd tschutte. D Infrastruktur: D Stadie sind tiptop und wer ide letschte Jahre mal z Südafrika gsi isch, weiss, dassmer relativ sicher chan reise, wemmer halt chli luegt, womer anegaht. Da chöntmer ja praktisch kei WM meh durefüere: I allne südamerikanische Länder gits gfährlichi Regione, ide USA gits Ort, womer besser nöd anegaht, etc. etc. Au Gfahr vo Terrorismus, wies bim Afrika-Cup gäh het, isch mittlerwille ziemli global...

    Also, entspannemer eus und freued eus uf d WM!

    gahsch dänn du?

  • Zitat von virus


    gahsch dänn du?

    Nei... Aber ich kenne es paar wo gönd. Usserdem chans ja au e gueti WM si, denn fülled halt d Afrikaner d Stadie. Es isch ja au nöd so, dass Dütschland e schlechti WM gsi isch, wills fascht nume Europäer gha het...

  • Zitat von virus

    wieso gahsch dänn du nöd, häsch doch so vill gründ ahgäh, zum gah?

    Erstens ischs mer z tüür und zweitens passts au terminlich nöd würkli guet. Aber das isch ja nöd würklich relevant. Ich denke au, dass d Olympiade in Vancouver guet cho wird und gane trotzdem nöd...

    Aber das isch gar nöd das wo wichtig isch, es isch eifach müesam,wie alli die WM scho abschribed, bevor sie gsi isch, nur wills ets halt nöd so europäisch isch wie suscht amigs. Wieso sött e WM schlechter si, wenn Zueschauer ide Mehrheit Afrikaner sind? Wieso sött e WM schlecht si, wenns nöd 35 Grad isch? Wieso sött e WM schlecht si, willmer bitzli muess luege, womer anegaht im Land? Wieso sött e WM schlecht si, wenn afrikanischi Stimmig herrscht (mit Vuvu...) anstatt die gwohnti?

    Das nämmt mich mal wunder.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Simms

    Erstens ischs mer z tüür und zweitens passts au terminlich nöd würkli guet. Aber das isch ja nöd würklich relevant. Ich denke au, dass d Olympiade in Vancouver guet cho wird und gane trotzdem nöd...

    Aber das isch gar nöd das wo wichtig isch, es isch eifach müesam,wie alli die WM scho abschribed, bevor sie gsi isch, nur wills ets halt nöd so europäisch isch wie suscht amigs. Wieso sött e WM schlechter si, wenn Zueschauer ide Mehrheit Afrikaner sind? Wieso sött e WM schlecht si, wenns nöd 35 Grad isch? Wieso sött e WM schlecht si, willmer bitzli muess luege, womer anegaht im Land? Wieso sött e WM schlecht si, wenn afrikanischi Stimmig herrscht (mit Vuvu...) anstatt die gwohnti?

    Das nämmt mich mal wunder.

    Tönt wie en SP Prospekt. Hätte ich vor 20 Jahren auch so gesehen, heute nicht mehr.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!