Bei Fribourg kann man die Karriere von Gunderson beenden. :mrgreen:
Wie es bei Lausanne aussieht, weiss ich gerade nicht.
Juliette und die Motte sind doch auch noch Kandidaten oder?
Bei Fribourg kann man die Karriere von Gunderson beenden. :mrgreen:
Wie es bei Lausanne aussieht, weiss ich gerade nicht.
Motte wechselt den Club laut Gerüchten, Juliette macht weiter.
Scheisse
Immerhin können wir den Titel wieder daheim feiern im Spiel 4. oder 6.
Möchte Lausanne, in vier Spielen sind wir durch
Berra for President
Ein Blechnercüpli ist noch lange keine Meisterschaft #titellos
Läck, dä Hälfestei isch ächt zvill.
Witzig isch, dass die Milanese mit ihm besser klar chunt, als dä HockEI-Billeter. Dä hät sich ja mega unwohl gfühlt am Dunnschtig.
Wäge?
Witzig isch, dass die Milanese mit ihm besser klar chunt, als dä HockEI-Billeter. Dä hät sich ja mega unwohl gfühlt am Dunnschtig.
Usser dass er i JEDEM Satz 3 englischi Wörter bruucht isch de Helpstone eifach nur geil! E riese Züri-Schnurre, (fascht) alli nervet sich
brutal ab ihm und trotzdem los/luegt mer ihm zue.
Warum? 1. will er's no immer voll debi isch und s'checkt dur sin Bruef als Berater und 2. will er ganz einfach au KEI Schlaftablette isch
wie fascht alli andere Experte ...... De Suri (obwohl ich ihn nöd so "mag"), hetti au das Potential.
Und ja, de HockEI isch eifach echli e Lusche wo nur mit so Pfeiffene wie Rottaris klar chunnt. Sobald eine nur es bitz Egge und Kante hät
isch de HCD-Jan vollkomme überforderet.
Wer wäre Euch lieber?
Spielt alles keine Rolle.
Mir sind Züri, das beste Team der Liga.
Spielt alles keine Rolle.
Mir sind Züri, das beste Team der Liga.
..... von Europa. So viel Zeit muss sein.
Usser dass er i JEDEM Satz 3 englischi Wörter bruucht isch de Helpstone eifach nur geil! E riese Züri-Schnurre, (fascht) alli nervet sich
brutal ab ihm und trotzdem los/luegt mer ihm zue.
Warum? 1. will er's no immer voll debi isch und s'checkt dur sin Bruef als Berater und 2. will er ganz einfach au KEI Schlaftablette isch
wie fascht alli andere Experte ...... De Suri (obwohl ich ihn nöd so "mag"), hetti au das Potential.Und ja, de HockEI isch eifach echli e Lusche wo nur mit so Pfeiffene wie Rottaris klar chunnt. Sobald eine nur es bitz Egge und Kante hät
isch de HCD-Jan vollkomme überforderet.
Das mit dä änglische Wörter händ ihr ja gmeinsam.
Absolut, er isch kei Schlaftablette, sondern gaht voll ab.
Pro Helpstone!
Der Typ ist unterhaltend!
Die anderen (alle!) sind Schlaftabletten!
Absolut, er isch kei Schlaftablette, sondern gaht voll ab.
Aber im Gägesatz zu ihm, isch Englisch mini 1. Sprach woni gsproche han. Half Irish und so..... (Mic-Drop)
Luschtigi Gschicht...
Stell dir vor, du schiesst dein NHL-Team zum Sieg und niemand merkt es https://www.watson.ch/%21784037225
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!