• Zitat von Eggi

    Damit lässt sich ziemlich genau das Team Canada finanzieren welches ja in erster Linie aus NLA Kanadiern besteht. Plus noch die ca. 3 Spieler welche
    beim HCD spielen in dieser Zeit. Bedeuted, sämtliche 12 Vereine bezahlen die Entschädigungen welche Sie vom HCD für die abgegebenen Spieler wieder
    erhalten. Heisst also, ab zwei Spielern welche man abgibt, hat man die Ausgaben wieder eingenommen... So quasi als Motivation, seine Spieler freizugeben
    für den SC. Ha ha... unglaublich so was..


    Der Vertrag läuft ja aus. Soll neu verhandelt werden. Un dnicht alle NL Clubs sind nur Fan vom SC....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Jokerit

    Eigendli ja sowas vo Wayne.. Pfiffe tüents no de glich Schrott und die chlini fetti sau namens Reiber erkennt mer ja sowiso au ohni Nummere...

    Btw: Sputnik findsch geil? Isch wie ide NHL!!! :oh_no:

    http://www.20min.ch/sport/eishocke…ummern-24990787

    In der kommenden Saison sollen auch die Schiedsrichter im Eishockey Nummern tragen. Das Ziel: Man will auch die Gestreiften aus der Anonymität holen.

    Neuheit im Schweizer Eishockey: In der neuen Saison (Start am 8. September) tragen nicht nur die Spieler, sondern neu auch die Schieds­richter Rückennummern. «Die Kernbotschaft lautet: Steht zu dem, was ihr tut. Es gibt keine Anonymität mehr», erklärte Ueli Schwarz, der neue Leistungssport­chef des Verbandes. Ungewohnt wird für die Zuschauer im Stadion zudem sein, dass die Stadionuhr neu rückwärts laufen wird. Philippe Gaydoul, der Verwaltungsrats-Präsident von Swiss Ice Hockey, erläuterte gestern, dass das vorgesehene nationale Ausbildungszentrum und der neue Verbandssitz in Winterthur «auf Kurs» sind. Die Finanzierung stehe Ende September, Baubeginn ist im Februar 2012 und die Eröffnung für Sommer 2013 geplant.

    **

    jetzt chunt dä seich mit dä uhr also doch...

    • Offizieller Beitrag

    Es chunnt nöd so würklich druf a, aber de Sinn gsehni au nöd. Es wird zum rächne aber chli müehsam, wänn muesch d'Ziit aagäh, wo es Goal oder suscht öppis passiert isch ;o)

    Prinzipiell isch es ja scho so, dass es für die ganz Hohle isch, wo nöd wüssed, wie lang es Drittel gaht, will's s'erschte Mal amene Hockeymatch sind. Chli wie mit em Maskottli - sie gliche findet das sicher au herzig und luschtig, wie de Benny au. OK herzig und luschtig nöd, aber was weiss ich...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Es chunnt nöd so würklich druf a, aber de Sinn gsehni au nöd. Es wird zum rächne aber chli müehsam, wänn muesch d'Ziit aagäh, wo es Goal oder suscht öppis passiert isch ;o)

    Prinzipiell isch es ja scho so, dass es für die ganz Hohle isch, wo nöd wüssed, wie lang es Drittel gaht, will's s'erschte Mal amene Hockeymatch sind. Chli wie mit em Maskottli - sie gliche findet das sicher au herzig und luschtig, wie de Benny au. OK herzig und luschtig nöd, aber was weiss ich...

    Hmmmm, dänn müemer jetzt anstatt "59:50" wohl "00:10" T-Shirts in Uftrag geh...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von virus

    weshalb äh sorry... warum isch jetzt das au scho wieder guet? abgseh devo, dass alles guet isch wo us "dr'än-ha-äl" chunt? ;)

    spätzli, tueschmer schnäll zeige wo ich gschriibe han, dass es guet seg? hä hä hä woseliwo? ;)

    es git sache die wärded gändered und dänn ischs eifach so. isch doch würkli sowas vo banane öb die fucking uhr jetzt füre oder hindere zellt! wänns vo afang a hindere gsii wer und jetzt wür nach füre wächsle fändsches au en seich wills vorher anderst gsii isch....weischwanimein?

    mir gaht eifach uf dä sänkel, dass immmmmmer bi allem muess reklamiert werde! mir sind sone extremi Nörgeli-Gsellschaft worde, dass es weh tuet!
    aber hey, das isch eifach nume mini bescheideni meinig :wink:

    :winke:

  • Zitat von Thomi

    spätzli, tueschmer schnäll zeige wo ich gschriibe han, dass es guet seg? hä hä hä woseliwo? ;)

    es git sache die wärded gändered und dänn ischs eifach so. isch doch würkli sowas vo banane öb die fucking uhr jetzt füre oder hindere zellt! wänns vo afang a hindere gsii wer und jetzt wür nach füre wächsle fändsches au en seich wills vorher anderst gsii isch....weischwanimein?

    mir gaht eifach uf dä sänkel, dass immmmmmer bi allem muess reklamiert werde! mir sind sone extremi Nörgeli-Gsellschaft worde, dass es weh tuet!
    aber hey, das isch eifach nume mini bescheideni meinig :wink:

    :winke:

    Thomi, Du gehst sogar noch darauf ein... ich amüsiere mich mittlerweile nur noch an diesem Genörgele. Wie du schreibst, ein absolutes Abbild unserer Gesellschaft, es ist traurig
    aber wahr. So traurig das ich bereits drüber lachen kann... Und tschüss... :blosswech:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Eggi

    Thomi, Du gehst sogar noch darauf ein... ich amüsiere mich mittlerweile nur noch an diesem Genörgele. Wie du schreibst, ein absolutes Abbild unserer Gesellschaft, es ist traurig
    aber wahr. So traurig das ich bereits drüber lachen kann... Und tschüss... :blosswech:

    oh bitte. so kommentär sind armselig. abbild vo eusere gsellschaft? hallo? für das mit dä uhr hani kei verständnis, chamer ja keine erchläre wieso das sell besser si. und ja, ich bins mirs gwöhnt und finds drum besser, wieso sell ichs also welle ändere.

    und hey, ich läbe inere guete wält, bin zfriede und ich han höchi aschprüch. heisst also, ich will d'sache so wie ich sie guet finde, wänn du das nöd häsch isch das dini sach... weiss aber nöd öb das es abbild vo irgendöppisem isch, villicht vo eim wo alles egal isch?

    p.s. schön wänn du dich chasch amüsiere ab so sache. wänn das dini höhepünkt sind im läbe, dänn bin ich froh, chani ushälfe. :winke:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi

    spätzli, tueschmer schnäll zeige wo ich gschriibe han, dass es guet seg? hä hä hä woseliwo? ;)

    es git sache die wärded gändered und dänn ischs eifach so. isch doch würkli sowas vo banane öb die fucking uhr jetzt füre oder hindere zellt! wänns vo afang a hindere gsii wer und jetzt wür nach füre wächsle fändsches au en seich wills vorher anderst gsii isch....weischwanimein?

    mir gaht eifach uf dä sänkel, dass immmmmmer bi allem muess reklamiert werde! mir sind sone extremi Nörgeli-Gsellschaft worde, dass es weh tuet!
    aber hey, das isch eifach nume mini bescheideni meinig :wink:

    :winke:

    STIMMPT, du häsch das nöd gseit.

    und ja, ich weiss was du meinsch, aber ebe, ich gseh dä sinn nöd.

    wetsch du mir jetzt säge, dass du a mir umenörgelisch, dass ich umenörgele?? dänk mal drüber nah. ;)

  • Eishockey-Team ausgelöscht
    36 Tote bei Flugzeug-Crash von Lok Jaroslawl!
    MOSKAU - In Russland ist eine Passagiermaschine beim Start abgestürzt. 36 Menschen kamen dabei ums Leben. An Bord war das russische Eishockey-Topteam von Lok Jaroslawl.
    Aktualisiert um 15:50 | 07.09.2011

    Fast alle Opfer stammten aus der Mannschaft von Lokomotiv Jaroslawl. (khl.ru)
    Das Flugzeug stürzte in der Nähe der Stadt Jaroslawl ab. Insgesamt seien 37 Menschen an Bord gewesen. Das Unglück passierte kurz nach dem Start.

    In der Maschine des Typs Yakovlev Yak-42 befanden sich vor allem Mitglieder der Eishockey-Mannschaft Lokomotiv Jaroslawl, wie russische Medien berichten.

    Das Top-Team war auf dem Weg an ein Auswärtsspiel der russischen Liga KHL in Minsk. Nur eine Person habe den Absturz schwer verletzt überlebt. Wer genau, ist noch unbekannt.

    Bei Jaroslawl – 2003 Dritter am Spenglercup in Davos – spielen Stars wie der Slowake Pavol Demitra (36), der über 800 Spiele in der NHL bestritt und 2010 bei Olympia im All-Star-Team stand.

    Andere Spieler mit grosser NHL-Vergangenheit und über 800 Spielen sind auch der Lette Karlis Skrastins (36) oder Ruslan Salej (Weissrussland, 36).

    Trainer von Jaroslawl ist seit Mai diesen Jahres Brad McCimmon (52). Der Kanadier spielte als Verteidiger zwischen 1979 bis 1997 in der NHL u.a. bei Boston, Calgary oder Detroit.

    Lok Jaroslawl ist dreifacher russischer Meister (1997, 2002, 2003). In der letzten Saison kam der Klub in der KHL ins Halbfinale.

    Der Absturz weckt Erinnerungen an die Katastrophe des Fussballvereins Manchester United. Bei einem Flugzeugcrash 1958 starben acht Spieler des Teams.

    Jaroslawl liegt etwa 280 Kilometer nordöstlich von Moskau. In der Stadt wird gerade unter Schirmherrschaft des russischen Präsidenten Dmitri Medwedew ein internationales politisches Forum mit vielen prominenten Gästen ausgetragen. (rib/num/SDA)

  • #1 Stefan Liv (G) 30 1980-12-21 Gdynia, POL 184 84 L 12/13
    #35 Olexander Viyukhin (G) 38 1973-01-09 Ekaterinburg, RUS 177 81 L

    Artur Amirov (D) 19 1992-04-03 Almetievsk, RUS 180 79 L
    #57 Vitali Anikeyenko (D) 24 1987-01-02 Kiev, UKR 192 90 R
    #39 Mikhail Balandin (D) 31 1980-07-28 Lipetsk, RUS 189 101 L 12/13
    #20 Robert Dietrich (D) 25 1986-07-25 Ordzhonikidze, KAZ 178 78 L 12/13
    #74 Marat Kalimulin (D) 23 1988-08-20 Togliatti, RUS 184 86 R
    #4 Karel Rachunek (D) 32 1979-08-27 Zlin, CZE 188 100 R
    #42 Ruslan Salei (D) 36 1974-11-02 Minsk, BLR 188 93 L 11/12
    #37 Karlis Skrastins (D) 37 1974-07-09 Riga, LAT 188 93 L 11/12
    #3 Pavel Trakhanov (D) 33 1978-03-21 Moskva, RUS 180 82 L 12/13
    #81 Yuri Urychev (D) 20 1991-04-03 Yaroslavl, RUS 194 95 R Junior

    #21 Gennadi Churilov (C/LW) 24 1987-05-05 Magnitogorsk, RUS 183 84 L
    #38 Pavol Demitra (C/W) 36 1974-11-29 Dubnica, SVK 183 93 L 11/12
    #11 Alexander Galimov (RW) 26 1985-05-02 Yaroslavl, RUS 182 89 L
    #28 Alexander Kalyanin (LW) 23 1987-09-24 Chelyabinsk, RUS 186 90 L
    #83 Andrei Kiryukhin (F) 24 1987-08-04 Yaroslavl, RUS 184 90 L
    #23 Nikita Klyukin (C) 21 1989-11-10 Rybinsk, RUS 184 88 L
    #15 Jan Marek (C) 31 1979-12-31 Jindrichuv Hradec, CZE 179 81 R 11/12
    #24 Sergei Ostapchuk (LW) 21 1990-03-19 Novopolotsk, BLR 182 75 R
    #91 Daniil Sobchenko (C) 20 1991-04-13 Kiev, UKR 187 95 L 11/12
    #17 Ivan Tkachenko (RW) 31 1979-11-09 Yaroslavl, RUS 180 85 L
    #63 Josef Vasicek (C/LW) 30 1980-09-12 Havlickuv Brod, CZE 193 91 L 11/12
    #18 Alexander Vasyunov (LW/RW) 23 1988-04-22 Yaroslavl, RUS 183 86 R
    #72 Artem Yarchuk (F) 21 1990-05-03 Yaroslavl, RUS 180 83 L
    #95 Danil Yerdakov (F) 22 1989-06-04 Chelyabinsk, RUS 177 76 L

    Gerade Jan Marek war doch schon häufiger ein Thema hier auf dem Board. Hat ja mit Magnitogorsk noch in Rapperswil gespielt und dann nach Jaroslawl gewechselt.

  • Meine Fresse, ganz übel. Salei, Demitra, Marek und Co. sind allen Hockeyanhängern mehr als nur ein Begriff. Das dürfte dieses Wochenende zu Trauerminuten in allen Hockeystadien der Welt führen.

    Und bekräftigt mich darin, nie im Leben einen Fuss in ein russisches Flugzeug zu setzen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!