Flyers - ZSC, 12.10.2010

  • Zitat von u2

    zieh min huet, flüeler weltklass, unglaublich dä unterschied vo dä letzt zu dere saison, RESPEKT Luky, absoluti klasse leistig-

    aber spielerisch simer sackschwach

    Ja genau. Beim Leader, der zu den spielerisch stärksten Teams der Liga gehört, gewinnen wir verdient, und dann so ein Kommentar. Teleclub macht dumm, anscheinend.

  • am bode bliibe...
    oisi stürmer bringet no immer nüt rechts zäme. chlote hät 52 minute ganz klar dominiert und het de flüeler nöd so weltklasse gspielt würdet jetzt da wider ganz anderi kommentär stah...
    gege rappi will ich i 2 spiel mind. 10 goal gseh :)

  • Zitat von jever

    Ja genau. Beim Leader, der zu den spielerisch stärksten Teams der Liga gehört, gewinnen wir verdient, und dann so ein Kommentar. Teleclub macht dumm, anscheinend.

    wir wollten doch gemäss eigenen angaben ein spitenteam sein ?

    von wegen dumm ?

    nöd grad uf dä ma spiele, depp

  • Zitat von u2


    wir wollten doch gemäss eigenen angaben ein spitenteam sein ?

    Dänk scho! ...aber die Gschicht isch nach dem tolle Start i d'Saison wohl mal in Hindergrund gruckt!

    Momentan zellt ja wohl meh, dass mir zu Pünkt chömed & evtl. ändlich mal mit emne System(?) chönd de Gägner vo sinere Niederlag überzüge...

  • Zitat von larlf

    naja, da bini ja au scho "drie gloffe": da hät mir de sandro_sf erklärt, dass "Live Ticker mach nöd ich, isch in Zämearbet mit sport.ch "

    Ist so und werde mal ausfindig machen, wer in Kloten jeweils für sport.ch den Ticker macht. Flückiger sollte schon nicht sein. Da Kloten uns das mit dem Live-Ticker nachgemacht hat, war heute wohl ein Klotener für diesen zuständig. Das entschuldigt den Bock etwas.

  • 2 Heads sind für die Schweiz ein Witz. Die stehen sich eh meist im Weg.
    Höhepunkt war gestern Bern vs Zug, als eine Strafe angezeigt wurde und die Berner den Puck hatten. Bührer lief raus und als die Zuger den Puck hatten wurde nicht unterbrochen und der Finne lief raus :suff:

  • santala isch en sauhund, sälber gschuld am pittis sind uusraschter...immer provoziert und öppe 1 minute vor em vorfall immer wieder so stockschläg richtig pittis...so chli und versteckt, richtigs arschloch.

  • Zitat von Gysino

    santala isch en sauhund, sälber gschuld am pittis sind uusraschter...immer provoziert und öppe 1 minute vor em vorfall immer wieder so stockschläg richtig pittis...so chli und versteckt, richtigs arschloch.

    :heul doch:

  • Zitat von Gysino

    santala isch en sauhund, sälber gschuld am pittis sind uusraschter...immer provoziert und öppe 1 minute vor em vorfall immer wieder so stockschläg richtig pittis...so chli und versteckt, richtigs arschloch.

    Die Sache ist noch heiss. Revanche am nächsten Derby ist sicher.

  • Zitat von Blackstar

    bisch en chloote fuzi oder eifach nonig ganz wach ?

    letscht saison isch das glaubs xi...chlootte hät e 7:3-Packig im Halästadion übercho und dä Santala hät sich äm Pittis "aaggnoh"...wie grooosss isch doch d'Empöörig xi übr die ach so hinterlistig Aktion vom Santala. Ja, es isch es wahrhaftigs Drama xi, de UNO-Rat het müesä iigschalte werde und und und...ja und geschtr genau dasselbe umgekehrt. Also...locker bliebe! :wink:

    PS: zum d'Woge glette: dä Sieg gaht in Ornig. Dä Flüeler hät starch krazet! :razz:

  • Zitat von Studi66

    letscht saison isch das glaubs xi...chlootte hät e 7:3-Packig im Halästadion übercho und dä Santala hät sich äm Pittis "aaggnoh"...wie grooosss isch doch d'Empöörig xi übr die ach so hinterlistig Aktion vom Santala. Ja, es isch es wahrhaftigs Drama xi, de UNO-Rat het müesä iigschalte werde und und und...ja und geschtr genau dasselbe umgekehrt. Also...locker bliebe! :wink:

    PS: zum d'Woge glette: dä Sieg gaht in Ornig. Dä Flüeler hät starch krazet! :razz:

    Lueg bitte mal em Santala zue was de wärend 60 Minute mit em Stock macht wenn er nöd am Puck isch. Das isch en riese Trottel.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!