Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

  • Zitat von snowcat


    scho klar, züri hetti bim gliche spiel geschter au nöd meh als 6-7000 zueschauer gha. e zahl, wo bi dene us niederhasli aber zu de höchere ghört i dere saison. vo daher isch für mich gcn ebe glich es produkt, wo schlussendli kei sau interessiert!

    p.s. es söll jetzt niemer mit dem märli "vo wege im hardturm hetts vill meh zueschauer gha" cho...jedi zueschauerstatistik vo de letschte 40 jahr bewist s'gegeteil. gcn isch eifach es nischeprodukt. die vom züriberg/goldküschte müend ja au öppis ha, händ ja susch scho nüt! :rofl:

    gruess roli c.

    Leck du mir, wie chammer nume sonen Schwachsinn schribe? Und denn no vo de Zueschauerstatistike rede, wo nämli dArroganz vo vielne FCZ-Fans entlarvt und genau sGegeteil bewisst, nämli das de FCZ (sgrössere) Nischeprodukt isch. Ich bin selber au FCZ-Fan, aber im Gegesatz zu 90% vo mine "Mitfans" au no Realist.

    Zuschauerschnitt:

    FCZ (Quelle: dbfcz)
    Saison 92/93: 4456
    Saison 93/94: 4956
    Saison 94/95: 3875
    Saison 95/96: 3731
    Saison 96/97: 5883

    Endi 80er (85-90) häts no schlechter usgseh, aber da simmer au z.T. im B gsi, die Saisons us em A sind aber au öpe i dere Kategorie (3500-5000).

    Chline Bonus: Am 26.05.2001, 14. und somit letschti Rundi vo de Finalrundi gege Lausanne: 1300 Zuschauer! WOW!!!

    GC-Statistike (Quelle: SFV) im Letzigrund:
    Saison 2007/08: 7256
    Saison 2008/09: 6497
    Saison 2009/10: 6777
    Saison 2010/11: 6788
    laufendi Saison: 5850

    Ich bin gottefroh, denked nöd all so wie du, susch wer de FCZ i de 90er us em Sortiment gno worde und ich het, wege sottige Lüüt wie du, 2 Cupsieg, 3 Meistertitel und diversi geili Europacup-Spiel nöd miterlebt.

    • Offizieller Beitrag

    Wieso verglichsch du da Zahle mit 15 Jahr unterschied? Verschtahn i jetzt aber grad gar nöd. D'SFV-Zahle chöntsch übrigens 1:1 vergliche; wieso machsch das nöd?

    Bin überforderet ...

  • ou es rechts nischeprodukt, die dumme und grusige müend halt au öppis ha

  • Zitat von Mushu


    Wieso verglichsch du da Zahle mit 15 Jahr unterschied? Verschtahn i jetzt aber grad gar nöd. D'SFV-Zahle chöntsch übrigens 1:1 vergliche; wieso machsch das nöd?

    Bin überforderet ...

    ...denn will ich dir doch helfe.

    Ganz eifach. Will de FCZ sis gröschte (Zuschauer-)Loch vor 15 Jahr gha hät. GC hät sis halt jetzt. Das chan schnell wieder chehre. Es bestrittet ja keine, dass de FCZ im Moment meh Zuschauer/Fans als GC hät. Das würd usecho, wenn ich Zahle vo hüt vergliche würd.

    Es isch eifach unerträglich wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached und debi vergessed, dass es vor 15 Jahr genau umgekehrt gsi isch. Nöd zvergesse, dass mer dete de GC-Fans vorgworfe hät, sie seged so unglaublich arrogant. :shock:

    PS 1 : dSFV führt vo dazumal kei Statistike me uf sinere Internetsiite. Drum hani Zahle vo de FCZdb gno. Wie bereits erwähnt chunt mer bim ne Verglich vo de hütige Zahle uf de überraschendi Schluss: De FCZ hät me Zuschauer als GC! WOW! Uf das will ich ja hure use... :roll:

    PS 2: Wenn mer Statistike nüme chan/derf über en gwüsse Ziitruum vergliche, denn machet Statistike nume no begrenzt Sinn. Schliesslich isch eis Ziel vo Statistike, Entwicklige und Trends ufzeige. Aber ja..

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Zesi 05


    Ganz eifach. Will de FCZ sis gröschte (Zuschauer-)Loch vor 15 Jahr gha hät. GC hät sis halt jetzt. Das chan schnell wieder chehre. Es bestrittet ja keine, dass de FCZ im Moment meh Zuschauer/Fans als GC hät. Das würd usecho, wenn ich Zahle vo hüt vergliche würd.

    Es isch eifach unerträglich wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached und debi vergessed, dass es vor 15 Jahr genau umgekehrt gsi isch. Nöd zvergesse, dass mer dete de GC-Fans vorgworfe hät, sie seged so unglaublich arrogant. :shock:


    Wo er rächt häd, häd er rächt......

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Brave New World

    Chan mich guet erinnere, wo mä i dä Südkurve brutal viel Platz gha hät.
    Isch zum Bierhole tiptop gsi.

    Uf guet dütsch gseit: Si isch leer gsi!

    D'FCZ Fans sind die alte uf de West- und Osttribüne gsi.

    Praktisch alli Junge sind damals GC Fan gsi, häsch guet gseh wänn Chind im Fuessball bzw. Hockey gha häsch....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Zesi 05

    ...denn will ich dir doch helfe.

    Ganz eifach. Will de FCZ sis gröschte (Zuschauer-)Loch vor 15 Jahr gha hät. GC hät sis halt jetzt. Das chan schnell wieder chehre. Es bestrittet ja keine, dass de FCZ im Moment meh Zuschauer/Fans als GC hät. Das würd usecho, wenn ich Zahle vo hüt vergliche würd.

    Es isch eifach unerträglich wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached und debi vergessed, dass es vor 15 Jahr genau umgekehrt gsi isch. Nöd zvergesse, dass mer dete de GC-Fans vorgworfe hät, sie seged so unglaublich arrogant. :shock:

    PS 1 : dSFV führt vo dazumal kei Statistike me uf sinere Internetsiite. Drum hani Zahle vo de FCZdb gno. Wie bereits erwähnt chunt mer bim ne Verglich vo de hütige Zahle uf de überraschendi Schluss: De FCZ hät me Zuschauer als GC! WOW! Uf das will ich ja hure use... :roll:

    PS 2: Wenn mer Statistike nüme chan/derf über en gwüsse Ziitruum vergliche, denn machet Statistike nume no begrenzt Sinn. Schliesslich isch eis Ziel vo Statistike, Entwicklige und Trends ufzeige. Aber ja..

    Aber unglaublich arrogant sind ja würklich gsi; und sind's au hüt no. Nüüt als d'Wahrheit.
    Und nach de Masstäb vo dere Wand, sind das vor 15 Jahr mehrheitlich gar kei Fans gsi, sondern nur Cüpli-Modefans i Azug und Cravatte; de Gäld-Adel vo de Bahnhofstrass ebe (und die, wo die so geil gfunde händ und au gern dazueghört hettet) ...

    Nei, ich finds nöd unerträglich, wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached. Es git gar kei Alternative dazue ...

    :floet:

  • Zitat von Mushu

    Nei, ich finds nöd unerträglich, wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached. Es git gar kei Alternative dazue ...

    :floet:

    Bisel?

    aber Dir isch scho klar, dass de Salis dra Schuld isch, dass all GC Fans arrogant sind? :suff:

  • Zitat von Zesi 05

    ...denn will ich dir doch helfe.

    Ganz eifach. Will de FCZ sis gröschte (Zuschauer-)Loch vor 15 Jahr gha hät. GC hät sis halt jetzt. Das chan schnell wieder chehre. Es bestrittet ja keine, dass de FCZ im Moment meh Zuschauer/Fans als GC hät. Das würd usecho, wenn ich Zahle vo hüt vergliche würd.

    Es isch eifach unerträglich wie so viel FCZ-Fans sich über GC luschtig mached und debi vergessed, dass es vor 15 Jahr genau umgekehrt gsi isch. Nöd zvergesse, dass mer dete de GC-Fans vorgworfe hät, sie seged so unglaublich arrogant. :shock:

    PS 1 : dSFV führt vo dazumal kei Statistike me uf sinere Internetsiite. Drum hani Zahle vo de FCZdb gno. Wie bereits erwähnt chunt mer bim ne Verglich vo de hütige Zahle uf de überraschendi Schluss: De FCZ hät me Zuschauer als GC! WOW! Uf das will ich ja hure use... :roll:

    PS 2: Wenn mer Statistike nüme chan/derf über en gwüsse Ziitruum vergliche, denn machet Statistike nume no begrenzt Sinn. Schliesslich isch eis Ziel vo Statistike, Entwicklige und Trends ufzeige. Aber ja..

    ich erklärs dier:

    - wenn du die geschichte (diese beginnt bei denen übrigens 1886 und nicht 1992) von den hüpfern kennst, dann weisst du, welche zielgruppe sie ursprünglich, bzw. bis in die 60-er jahre, angesprochen haben. keine 10% der bevölkerung wurden von diesem verein repräsentiert. rat mal, wer sich den anderen 90% annahm...

    - nimm doch bitte mal die zuschauerzahlen des überaus erfolgreichen gcn der 80/90-er jahre. damals serienmeister-cupsieger und cl teilnehmer. wenn es nun ein rekordmeister- und rekordcupsieger, also ein traditionsverein, es selbst in den goldenen jahren nicht schafft, die 10'000-er zuschauergrenze zu knacken und auch in diesen überaus erfolgreichen jahren vor 3500 zuschauern gegen bellinzona spielt und wenn zu gleicher zeit dieser verein einen cupfinal spielt und keine 15'000 zuschauer anwesend sind, davon 2/3 vom gegner (aus der grossstadt schaffhausen...), ja dann handelt es sich definitiv um ein nischenprodukt bzw. um ein produkt für eine minderheit!

    - natürlich spielte der fcz damals im leeren letzi aber: der fcz hat nicht einfach im moment mehr zuschauer, sondern vor allem in der stadt zürich massiv mehr anhänger als die aus niederhasli! auch damals! und dies lässt sich wiederum ganz einfach mit der geschichte der beiden vereine erklären. das gcn heute überhaupt etwas zuschauerpotential hat, verdanken sie vor allem den erfolgreichen 80/90-er jahren und den damaligen kids, die einfach für den besten verein fanten und familiär keinen bezug zu irgendeinem verein hatten. leute die etwas älteren jahrgangs sind und die heute noch oft zitierte gcn arroganz miterlebten oder zumindest diese aus erzählungen von den eltern kennen lernten, werden nicht gcn fan und verhindern auch alles, dass es ihre kinder werden!

    - darum war der fcz, wie von dir fälschlicherweise geschrieben, auch in absolut erfolg- und zuschauerlosen zeiten nie ein nischenprodukt! sondern ein produkt, welches sobald es wieder zum leben erweckt wurde, innert ganz kurzer zeit, die leute wieder hinter dem ofen hervorlockte. das kann gcn jedoch nie passieren, weil (fast) niemand hinter dem ofen wartet...!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • über 100 derbyniederlage händ rechti spure hinderlah...

    immer wieder schön zgseh was füren komplex die vo altstette händ

  • Zitat von fäbe

    über 100 derbyniederlage händ rechti spure hinderlah...

    immer wieder schön zgseh was füren komplex die vo altstette händ

    Aber Rächt häter, de Snowcat :nick:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • klar stimmt das mit de Gschicht, aber du chasch nöd hütigi Zueschauerzahle mit denä i de 80/90-er Jahr vergliche!
    I de 80/90-er Jahr isch e Frau im Stadion scho fascht es Nischeprodukt gsi....

    Dass d'Chind entweder für de Verein sind wo am erfolgriechste isch oder schöni Liebli hät, das isch au geh.
    Usser sie werdet vo de Elterä so manipuliert, dass sie scho fascht für 1 bestimmte Klub sie "müend". Aber au das funktioniert nur beschränkt, git glaubs gnueg Biespiel, wo d'Chind nöd de glich Klub understützed wie d'Elterä.
    Drum: sobald (oder eher: falls) GC wieder Erfolg hät, wird sich au das mit de Zueschauerzahle ändere und es werdet viiiiel meh füre cho oder neu dezue stah, als Du meinsch (oder schriebsch)!

    ...und dass d'Mehrheit eher für de Underdog isch, das isch au nüt neus.
    De "Arbeiterklub" wird drum immer wieder gern füre gno, wänn mer öppis demit bestätige wett... (z.bsp. e Derbystatistik)

  • Interessant finde ich, wenn deine Argumentation stimmt, dass der FCZ derart schlecht mobilisieren kann. Beide Vereine hatten in guten Zeiten um die 10'000 Zuschauer (GC leicht drunter, Zürich leicht drüber) und in schlechten Zeiten um die 5'000. Für das, dass 90% anscheinend für den FCZ sind, finde ich diese ziemlich erstaunlich.

    Ich, als leidender Xamaxfan, kann den Zürchern und den Hüpfern nur raten, dass sie dankbar sein sollen, dass es ihr Verein noch gibt :?: und dass sie es akkzeptieren sollten, dass beide Zürcher Vereine die Massen nicht gross interessieren.

  • Zitat von Simms

    ...und dass sie es akkzeptieren sollten, dass beide Zürcher Vereine die Massen nicht gross interessieren.

    da gib ich dir leider rächt! Das minere Meinig nah viel demit z'tue, dass es in (und um) Züri halt au no viel anderi Sportarte git, wo mer sich demit chan beschäftige (im gägesatz zu gwüsse andere Regione i de Schwiiz...) und wahrschinlich au drum chömed d'Lüüt nur im Erfolgsfall i d'Stadie... (wänns grad "in" isch)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!