- Offizieller Beitrag
Da ZSC-Hockey mässig z.Z. nichts los ist, einfach ein kleiner Reminder von meiner Seite:
Der aktuelle Goalsong war, ist und bleibt echt SCHEISSE!
Da ZSC-Hockey mässig z.Z. nichts los ist, einfach ein kleiner Reminder von meiner Seite:
Dann wünsche ich mir, dass Du ihn Dir ab sofort in jedem Spiel mind. 6-Mal anhören musst
Alles anzeigen
Liebe Sportsfreunde,ich habe tolle Neuigkeiten für Euch!
Die Stadiönli-Atmosphäre könnt ihr wieder in der Nähe der neuen ZSC Arena geniessen!
(im Restaurant Markthalle...aus den Jahr 1979)
VOR ALLEN HEIMSPIELEN bereiten wir für Euch unsere Klassiker...wie
das „Appenzeller Käsefondue“ das hausgemachte „Stadiönli Cordon Bleu“ und Lieblingsgerichte zu.
Wir starten am Samstag, 2.12.23 um 16:00 Uhr vor dem Servette Spiel. Wir laden Euch ein zum Apero.
Gerne nehmen wir Eure Reservation unter
076 340 16 37 oder
stadioenli@gmail.com entgegen.
Ich freue mich sehr Euch wieder zu sehen und zu bewirten.
Jürg&team
Restaurant Markthalle
Engros Markt Zürich
Aargauerstrasse 1
8048 Zürich"Feiern Sie bei uns"
Vintage-Eishockey Restaurant: Gut für Anlässe von 30-100 Personen
unverbindliche Offert-Anfrage unter
stadioenli@gmail.com oder info@restaurant-markthalle.zuerich
Hallo zäme
Isch da mal öpper gsi vo eu? Isch das öppis?
Chönnt mer da au mit eme "Nöd-Fan" mal vor em Match öppis go ässe?
Danke!
Hallo zäme
Isch da mal öpper gsi vo eu? Isch das öppis?
Chönnt mer da au mit eme "Nöd-Fan" mal vor em Match öppis go ässe?
Danke!
Isch würkli völlig ok. Nöd ganz so extrem Hockeymässig wie im damals i de KEBO, aber büütet alles womer bruucht.
Guets ässe, rasche Service demits easy an Match langet und d'Tramstation isch grad vorem Resti, da es doch e rächti
Strecki zum laufe isch/wäri. D'Einrichtung isch nöd würkli de Hammer, aber wäg dem gaht mer ja au nöd. Priise für
Züri völlig ok. Mir hät's guet pässlet für vor em Game. Aber i dem Fall hani au kei grossi Asprüch, darum bini wahrschienlich
nöd de Richtig um das z'beurteile.
Doch doch, so isches. Cordon Bleu und Fondue sind sehr guet, Service isch schnäll und nett, es isch bi eus nüd so volle gsi. En Schwatz mit em Jürg häts au gäh. Ev macht er i de Playoffs Public Viewing bi Usswärtsmätch, isch aber nüd sicher.
Iirichtig sicher eher eifach, hät nüd vill ZSC Utensilie gha. Aber perfekt vor em Match wämmer Hunger hät. Priis/Leischtig geradezu sensationell vergliche mit de SLA….
Ah, Sch... Ich ja scho nöd gard um de Egge.
De Kolleg chunnt erscht am sächsi am Bahnhof Altschtette a. Chönnt chli äng werde so, au mit E-Scooter woni theoretisch chönnt mitnäh.
Hät suscht öpper en guete Tipp zum öppis go ässe i de Nächi vom Bahnhof Alstette?
De Kolleg chunnt erscht am sächsi am Bahnhof Altschtette a. Chönnt chli äng werde so, au mit E-Scooter woni theoretisch chönnt mitnäh.
Hät suscht öpper en guete Tipp zum öppis go ässe i de Nächi vom Bahnhof Alstette?
Hotel Mercure, ein bisschen neben der Swiss Life Arena.
Wir waren da schon ein paar Mal Fondue essen.
Anständige Qualität und nah beim Stadion.
Hotel Mercure, ein bisschen neben der Swiss Life Arena.
Wir waren da schon ein paar Mal Fondue essen.
Anständige Qualität und nah beim Stadion.
Besser als das Fondue im Stadion? Oder wieso dort und nicht in der Arena?
Weil wir in der Arena für 15 - 20 Nasen nie Platz kriegen. Und wirklich begeistert war noch niemand vom Essen da.
Besser als das Fondue im Stadion? Oder wieso dort und nicht in der Arena?
Wenn man lauwarmes Fondue für den Preis mag, dann ist es ok.
Da werden letzte Hoffnungen zerstört...
Restaurant Bunt chani über Mittag empfehle. Abig weiss ich nöd. Isch grad bim Bhf und d'Qualität bim Ässe isch guet.
Mir gönd rächt hüüfig in Spirgarte go Ässe vorem Match. Bin immer zfriede gsi, aber isch halt au 10 Minute vom Bhf Altstette weg.
Kollege gönd immer in rote Stei:
Diesen Ort auf Google Maps ansehen https://maps.app.goo.gl/hzMjkTKC9Hmo61Ea7?g_st=ic
La Taqueria in Altstetten find ich auch toll.
Kollege gönd immer in rote Stei:
Diesen Ort auf Google Maps ansehen https://maps.app.goo.gl/hzMjkTKC9Hmo61Ea7?g_st=ic
Tönt fein.
Chamer dete vor em Restaurant parkiere oder i de Nächi?
Tönt fein.
Chamer dete vor em Restaurant parkiere oder i de Nächi?
Kei Ahnig, die gönd immer ÖV 🤷🏻♂️ im Migros? Isch grad näbed dra
Macht zue am halbi nüni.
Kompliziert. Wird wahrschinlich eh alles chli knapp, wänn de Kolleg erscht am sächsi in Altstette aachunnt. Müesst dänn fascht en E-Scooter finde, wo irgendwo ume schtaht, zum zum Stadion flitze
Nachdem ich aus dem Rheintal komme habe ich, wenn ich beim ZSC zu Gast gewesen bin, stets im Hotel übernachtet.
Nachdem das morgen für mich leider nicht möglich ist besteht grundsätzlich die Möglichkeit noch in der Nacht mit dem Zug die Heimfahrt anzutreten. Wie problemlos ist die Abreise von Altstetten zum Hauptbahnhof nach dem Spiel? Um 23:09 fährt der Zug am Hbf ab, 22:54 müsste ich also unbedingt den Zug in Altstetten erwischen.
Ist das Problemlos möglich aus eurer Sicht? Oder sind die Züge nach dem Spiel so voll, dass man praktisch keinen Platz mehr hat? Verläuft sich das ganze halbwegs? Zumindest in der SBB sehe ich viele Züge (aber keine extra Garnituren)
Danke euch schonmal im Voraus
Nachdem ich aus dem Rheintal komme habe ich, wenn ich beim ZSC zu Gast gewesen bin, stets im Hotel übernachtet.
Nachdem das morgen für mich leider nicht möglich ist besteht grundsätzlich die Möglichkeit noch in der Nacht mit dem Zug die Heimfahrt anzutreten. Wie problemlos ist die Abreise von Altstetten zum Hauptbahnhof nach dem Spiel? Um 23:09 fährt der Zug am Hbf ab, 22:54 müsste ich also unbedingt den Zug in Altstetten erwischen.
Ist das Problemlos möglich aus eurer Sicht? Oder sind die Züge nach dem Spiel so voll, dass man praktisch keinen Platz mehr hat? Verläuft sich das ganze halbwegs? Zumindest in der SBB sehe ich viele Züge (aber keine extra Garnituren)
Danke euch schonmal im Voraus
Überhaupt kein Problem. Würde nach Spielschluss einfach zügig zum Bhf laufen.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!