waaaas isch das wieder gsiii..
1/4-Final: ZSC vs HCD
-
-
- Offizieller Beitrag
Irgendwie hätte sich RvA dchon eine kleine Streicheleinheit mit dem Stock über sein Fingerchen verdient; oder?
Kein zielsicherer Streichler im Team?
-
Blindenbacher im ersten Drittel mit blockiertem Rücken.
-
- Offizieller Beitrag
Staune immer noch!
Wirkt alles sehr kontrolliert, sicher und irgendwie "locker". -
uf d fanghàndsche haue??? was sind das für regle??
-
- Offizieller Beitrag
läck sind die blöd. anstatt dä puck amene z schpiler zgäh und 6 gäge 4 schpile, macheds wiiter.
-
de chli im studio wird jetzt den grad hüle ...... und davos isch en sch........
-
- Offizieller Beitrag
Verdient!
-
Das Gial dörfer nie gä! Skandal!
Mini Nerve!
Steffi arschloch regt mi uf!
-
- Offizieller Beitrag
-
-
De Töteli hüled ja au! So härzig
-
-
-
-
Sweep am 8.3. ???
-
So geil, de Pfoschteschuss vom von Arsch! Das ist Gerechtigkeit!
-
Einige Bemerkungen zum heutigen Spiel. Abgeklärte Leistung der Jungs mit einem souveränen Flüeler. Einzige Kritik, man hat es versauemt das Spiel frühzeitig zu entsveiden, allerdings hatten wir auch etwas Glück.
Typisch Kurmann, eigentlich solid gepfiffen, doch er konnte wie schon so oft der Versuchung nicht wiederstehen doch noch entscheidend ins Spiel einzugreifen, so wie er das seit Jahren macht.
Zum Schweizer Fernsehen, das ganze etwas HCD lastig. Völlig emotionslser Kommentar von Stefan Bührer welchem ich eigentlich mehr Hockeyverstand wie sämtlichen TC Kommentatoren attestiere.
Ich glaube wir machen den Sack zu am Donnerstag! -
- Offizieller Beitrag
Da isch rächt Schadefreud ufcho bim dritte Pfoschteschuss.
De RvA hät au schön en Schtockschlag uf en Händsche verteilt, de Schafseckel und ich würde (kei Ahnig, wie schtarch da mini ZSC-Brülle isch) au säge, dass de Flüeler de Puck under em Händsche gha hät. Evt. vo de Chraft wo er druf gha chamer dem nöd "blockiert" säge - kei Ahnig.
Und de Schiri isch au guet. Schickt de Kenins use, debi hät de Cunti am Davoser de Schtock is Gsicht gschlage. Zum Glück hät's dete aber nöd e schlimmeri Schtraf gäh - ziemlich unnötig gsi. Schad au, die mindeschtens drü 100%ige, wo elei vor em Goalie vergäh worde sind, aber das isch alles Details.
Souverän gschpillt, wie ich finde, abklärt i de Defensive und trotzdem - Davos isch irgendwie au schwach gsi, hani gfunde. Kein rächte Schpielufbau, vill unnötigi Fähler i de Defensive usw.
Und den Kommentar fand ich übrigens gar nicht HCD-lastig, sondern angenehm neutral.
-
Abklärti Leischtig!! Chapeau
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!