Infos Tickets Spiel 7 / Public viewing
-
-
- Offizieller Beitrag
Man muss sich dann einfacha nicht wundern, wenn ein Schrepfer sagt, in Bern hätte es die bessere Meisterparty gegeben.
Nach dem heutigen Abend läuft eh nichts mehr in Zürich, was ja im Vergleich zu Bern vor zwei Jahren zum Beispiel auch schade ist.
-
Zitat von Reto
Man muss sich dann einfacha nicht wundern, wenn ein Schrepfer sagt, in Bern hätte es die bessere Meisterparty gegeben.
Nach dem heutigen Abend läuft eh nichts mehr in Zürich, was ja im Vergleich zu Bern vor zwei Jahren zum Beispiel auch schade ist.
Freu mi je länge je meh uf eusi Halle, das sind eifach kei Zueständ!
-
- Offizieller Beitrag
-
und scho isch dä gäschtesektor usverchauft.... da na scb-tickets verfüegbar sind, hoffi jetzt mal, dasses wenigschtens kei berner im zsc-sektor wird ha!
-
es chömed immer mal wieder tickets in vvk
-
wenn öpper es billet z verchaufe het, ich würs sofort neh...! gange aber am 12i no vors hallestadion!
-
also bi mir ischs nonie grüen gsi bis jetzt
-
bi mir scho, bin aber immer wieder in warteruum cho...
-
- Offizieller Beitrag
Isch glaub scho rächt ussichtslos bim Ticketcorner.
-
ou man ich chönt schreie -.-
-
aso miich häts au grad diräkt in warteruum ghaue und nach dene 30sek isch cho, es seged kei tickets meh verfüegbar... villicht chömed ja namal welchi, wänn bi öpperem d'ziit abgloffe isch odr so.
-
-
-
-
-
Zitat von Jea
nö, aber isch meischtens so. und bi mir ischs zwüschedure immer mal wieder grüen... aber leider bini eifach z langsam.
tja, sölls wohl für mich nöd si.d edith meint no, die wo ziit händ, looos jetzt vord halle!
ich wür gern gah, aber ich ha kei ziit -.-Irgendwie han ich das nonie grüen gseh... Debi aktualisieris ja immer
-
-
hät vor 5min ca. 30 lüüt vor de halle gha... ticketcorner hät eus döt total 7 tickets chöne uselah, die 600 vom z sind underwegs uf züri & zw. 11.30-12.00 döt...
und: es isch verdammt chalt zum ahstah!!!!
-
Chan mir niemer 4 Tickets bsorge?
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!