• Zitat von Mushu

    Wichtig.

    Ach ja, wenn man über Schiris und/oder Reporter lästern muss, ist die Lage wohl sehr zum Verzwefeln ...


    überhaupt nöd nöd im griff aber uf kurs....... ZSC suscht gar nüt...

  • Zitat von vancouver

    Cool danke jungs !!!
    Bist fast an einer Herzbaracke gstorbe.

    was machsche den amigs im Final wenn's würkli eng wird.......

    Gruss Lolo

  • Zitat von Blackstar

    Wick sackstark. Unser 3. Ausländer...


    Schon bitter in den Playoffs mit nur 1.5 zählbaren Ausländern zu spielen. Trotzdem 1:1 gegen die Bergaffen. Bin gesoannt wie es weitergeht, wird eng.

  • Zitat von Lolo

    bisch echli nervös mir händ das Spiel klar im Griff.......


    Gruss Lolo

    Ich finds scho guet, dass Du da nöd immer mitmachsch, wänn alles negativ gredet wird. Aber im Griff hämmer das Spiel nach 2 Drittel nöd gha.

    Dank dem (glückliche) Sieg simmer wenigschtens richtig ide Serie acho und sind nöd 2:0 hine, obwohl die beide Mannschafte über zwei Spiel gseh ebebürtig sind.

    A dem wird sich au nüt ändere, jede Match wird sehr usgliche sii. Ich hoffe, dass oisi Mannschafts irgendwie schafft, halt glich z güne, genauso wie dass grossi Mannschafte (au im Fuessball) oft schaffed. Au letscht Jahr hämmer keineswägs immer besser gspielt als oisi Gägner und sind glich mit 8:0 Sieg in Final izoge und händ de Titel gholt. D Mannschaft hät somit die Winner Mentalität scho zeigt.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Ich finds scho guet, dass Du da nöd immer mitmachsch, wänn alles negativ gredet wird. Aber im Griff hämmer das Spiel nach 2 Drittel nöd gha.

    Dank dem (glückliche) Sieg simmer wenigschtens richtig ide Serie acho und sind nöd 2:0 hine, obwohl die beide Mannschafte über zwei Spiel gseh ebebürtig sind.

    A dem wird sich au nüt ändere, jede Match wird sehr usgliche sii. Ich hoffe, dass oisi Mannschafts irgendwie schafft, halt glich z güne, genauso wie dass grossi Mannschafte (au im Fuessball) oft schaffed. Au letscht Jahr hämmer keineswägs immer besser gspielt als oisi Gägner und sind glich mit 8:0 Sieg in Final izoge und händ de Titel gholt. D Mannschaft hät somit die Winner Mentalität scho zeigt.


    ha mich ja au korrigiert, dass mir uf Kurs sind... ZSC suscht gar nüt und mindeschtens hämer scho finanziell öpis meh wie im letschte Viertelsfinal miteme zusätzliche Heimspiel....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Mac


    Schon bitter in den Playoffs mit nur 1.5 zählbaren Ausländern zu spielen. Trotzdem 1:1 gegen die Bergaffen. Bin gesoannt wie es weitergeht, wird eng.

    Lashoff war heute sehr solide. Also 2 Ausländer. Aber schon bitter Lehtonen und Tremblay spielen in Linie 4 und kommen kaum zum Einsatz. Aber freuen wir uns über den Sieg. Ueber die Ausländertaktik von Salis spreche ich dann nach dem Meistertitel...

  • So, zurück aus dem Trainng und auch wir haben ein "strichli" auf dem Konto. :shock:
    Ehre wem Ehre gebührt.
    Lieber ZSC ich ziehe meinen Hut! Weiter so!

    Ich hätte es nicht für möglich gehalten!

    Russki standart!!

  • Das die beim Schweizer Fernsehen seit Jahren ne gelb-blaue Mütze tragen ist ein offenes Geheimniss. Das heute gezeigte/gesprochene schoss aber definitiv den Vogel ab! Da war jede noch so lächerliche HCD Aktion brandgefährlich, und au der anderen Seite natürlich jede gute ZSC-Aktion nur Glück... Umso schöner ist dieser Sieg! Ea war keun schöner, es gab viel zu bemängeln, aber es ist ein Sieg und nichts anderes zählt. Jetzt einfach am Donnerstag wieder gewinnen...egal wie!!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!