Spiel 4: ZSC - Gotteron 26.3.2013

  • Saisonende für Dubé
    Mittwoch, 27. März 2013, 14:46 - Martin Merk
    Laut "Radio Fribourg" ist die Saison für Christian Dubé zu Ende, nachdem er im gestrigen Auswärtsspiel in Zürich verletzt ausgeschieden ist.

    Dubé zog sich im Spiel eine Schulterverletzung zu und fällt offenbar für den Rest der Saison aus. Dubé war als Ersatz für den erkrankten Andrei Bykov in die erste Linie nachgerückt. Bykov dürfte dafür morgen wieder einsatzbereit sein, ebenso Shawn Heins und Tristan Vauclair.

    Marc Abplanalp wurde gestern Nacht mit einer Hirnerschütterung in ein Zürcher Spital eingewiesen und wird vorderhand fehlen.

    Quelle: hockeyfans

  • Zitat von ZSC_Forever

    Saisonende für Dubé
    Mittwoch, 27. März 2013, 14:46 - Martin Merk
    Laut "Radio Fribourg" ist die Saison für Christian Dubé zu Ende, nachdem er im gestrigen Auswärtsspiel in Zürich verletzt ausgeschieden ist.

    Dubé zog sich im Spiel eine Schulterverletzung zu und fällt offenbar für den Rest der Saison aus. Dubé war als Ersatz für den erkrankten Andrei Bykov in die erste Linie nachgerückt. Bykov dürfte dafür morgen wieder einsatzbereit sein, ebenso Shawn Heins und Tristan Vauclair.

    Marc Abplanalp wurde gestern Nacht mit einer Hirnerschütterung in ein Zürcher Spital eingewiesen und wird vorderhand fehlen.

    Quelle: hockeyfans

    Dubé isch en Null Faktor gsi bis jetzt, vo dem her... Aber ja, trotzdem en erfahrene Center wo ihne jetzt fehlt.

  • Tut mir zwar irgendwie leid für Gotteron...Aber falls er nicht spielen würde morgen...könnte es schlussendlich noch den selbern Effekt wie beim Fehlen von Reto von Arx bei Davos haben...

    Er ist ganz klar der beste im Team und treibt dieses voran....Das könnte, falls es so ist DIE Chance für uns sein entgültig in die Serie zurückzukehren

  • Zitat von Bodie

    Die Ambiance in Fribourg spornt uns an

    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/D…/story/11761394

    blödsinn, spiel 3 in fribourg isch sackschwach gsi wie eigetli meischtens. isch chli so es määrli
    wie das am spengler cup gueti schtimmig isch. einzig wott i dere dräckshalle häsch isch, dasst
    wahnsinnig nööch dra bisch. das isch d'ambiance. de rescht isch total überbewertet. sogar
    s'gfühl es seg vor es paar jahr wo's schlächt gsi sind mit halbvoller halle lüüter gsi.

    aber sowieso e frächheit, mer frögt sich eb de SEHV hallene nöd uf tauglichkeit prüeft,
    wie sie de uuswärtssektor umbaue händ isch s'hinderletscht, inkl. outdoor pissoir und
    für d'fraue 2 toitoi wc's. 2 franke pfand uf bierbecher. 5 minute vor schluss macheds de
    lade abe, kriegsch de chole nöd zrugg. absoluti schweinerei. schlimmer als ambri.

  • Dass ich dir i dem Läbe mal no zu 100% muss rächt gäh hetti also au nüme dänkt... :applaus:

  • Zitat von Caro

    es wäre wünschenswert gewesen, der dj hätte auch ein bisschen einfühlvermögen gezeigt und nicht lautstark musik laufen lassen nach dem unfall. vor allem war's dann noch so ein "stimmungsmacher".

    apropos einfühlsames publikum. gottérons "scheiss zsc" war auch toll in der situation... soviel dazu.

    Ah.. das hiess Scheiss ZSC. Und ich habe noch siniert und die ganze Nacht gegrübelt... Muss dringend mein Französisch aufbessern. :suff:

  • Zitat von Reto

    Wänn, dänn müesst das eigentlich d'Fribourger am meischte interessiere...

    sicher nöd, die müend ja nöd im gästesektor stah und wirds drum herzlich wenig interessiere...

  • Zitat von Caro

    sicher nöd, die müend ja nöd im gästesektor stah und wirds drum herzlich wenig interessiere...


    scho so! aber au wämer es paar underschrifte zämebringt, gaht dass de fribourger garantiert am arsch verbi! die händ s'stadion immer volle und e wartelischte vo öppe 2000 nase wo uf e saisoncharte wartet! wänns kei regelig git vom verband (ha kei ahnig diesbezüglich...) uf es gwüsses ticket kontingent für d'gäscht, mached d'fribourger vorher en heimsektor us em gäschtesektor, bevor sie sich zumene umbaue bewege lönd... :nixwiss:

    ok, spöteschtens dänn baueds aber garantiert um. will de eigene lüt muetet mer so öppis sicher nöd zue!

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!