- Offizieller Beitrag
So mal luege wie's hüt gäge de Ovetchkin und Co. lauft ............
Im Momänt hat d'Mannschaft ja nöd würkli viel Credit, nöd wahr.
Übrigens, ich hetti de Berra vo Afang a in "Kiosk" ta.
So mal luege wie's hüt gäge de Ovetchkin und Co. lauft ............
Im Momänt hat d'Mannschaft ja nöd würkli viel Credit, nöd wahr.
Übrigens, ich hetti de Berra vo Afang a in "Kiosk" ta.
0-3 nach 18 Minuten... Einerseits wollen sich die Russen rehabilitieren, anderseits kann ich mich nicht dafür aufraffen, mich für diese WM zu begeistern.
Ah. Scho aagfange?
Glaub nöd dass mer dasmal überhaupt wiiter chömed.
Mit em Abstieg sött mer eigentlich au nüt z tue ha, hoffi wenigstens.
Wenn wir so weiterspielen...
Soooo breit ist dann halt die Spielerdecke in der CH nicht. Wenn ein halbes Team absagt.
Dieses Team wird nichts reissen...das sieht man jetzt schon...Hoffen wir mal dass der A-Gruppenerhalt geschaft wird
"Das Defensivverhalten der mit sechs WM-Neulingen angetretenen Schweizer war wie bereits beim 0:4 im letzten Test gegen Kanada bedenklich. Sie gewährten dem spielstarken Gegner viel zu viel Raum, phasenweise herrschte Chaos pur. Zudem war Keeper Leonardo Genoni nicht der erforderliche Rückhalt."
Alles gseit!
Zitat von Larry"Das Defensivverhalten der mit sechs WM-Neulingen angetretenen Schweizer war wie bereits beim 0:4 im letzten Test gegen Kanada bedenklich. Sie gewährten dem spielstarken Gegner viel zu viel Raum, phasenweise herrschte Chaos pur. Zudem war Keeper Leonardo Genoni nicht der erforderliche Rückhalt."
Alles gseit!
Allerdings...
Irgendwie fehlt die Power und die Entschlossenheit auf dem ganzen Feld - und der mit der angeblichen "schlittschuhläuferischen Überlegenheit" fällt mir seit Jahren nicht so speziell auf. Der 100 Kg Brocken Ovechkin hat einen explosiveren Antritt als jeder CH-Spieler, und dies hat nicht so viel mit "Talent" zu tun, sondern mit entsprechend harter Arbeit. Die Russen mögen gestern sicher noch einen guten Tag gehabt haben und auf Wiedergutmachung aus sein, aber in der Vorbereitung gegen andere Gegner war es genau gleich. Man hat dann einfach nicht gerade 5 Öfen bekommen. Insgesamt merkt man, dass "die Besten" in unserer Liga nicht (mehr) genügend gefordert werden - gewisse Defizite stellt man seit Jahren fest, ohne dass man bei den jüngeren Generationen einen entscheidenden Schritt weiter gekommen wäre. Technisch und läuferisch mögen wir einigermassen bei den Leuten sein, punkto Physis und Zweikampfverhalten fehlt aber weiterhin so einiges.
das war eine steigerung wie von null auf hundert,
die offsideentscheidungen waren echt pech, einmal geht ja, aber zweimal ist eine sauerei.
im zweifelsfall für den angreifer
Schade das man so verliert.
Würklich e Schweinerei!!!
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
Die paar wo Schadefreud gha händ? Voll weich.
En Sieg, wo mer sich nöd chan drüber freue, als Sieger.
Zitat von LarryNei, Nationalhymne uspfiife gaht gar nöd!
Hani au dänkt. Eimal Silber güne anere WM und sofort de Respäkt und d Demuet verlüre. Und d USA hät abgseh devo guet Ishockey gspielt. D US-Spieler chönd nüt defür, dass etz zwei Goals für d Schwiiz nöd geh worde sind. Und niemert weiss, wie sich de Match entwickled het, wänn d Schwiiz s erschte "Offsidegoal" guetgschribe becho het. Dänn wärs evtl. gar nie zum zweite cho. Und d USA hät ja na vil Ziit gha dänn zum reagiere.
Zitat von ZüriBuebHani au dänkt. Eimal Silber güne anere WM und sofort de Respäkt und d Demuet verlüre. Und d USA hät abgseh devo guet Ishockey gspielt. D US-Spieler chönd nüt defür, dass etz zwei Goals für d Schwiiz nöd geh worde sind. Und niemert weiss, wie sich de Match entwickled het, wänn d Schwiiz s erschte "Offsidegoal" guetgschribe becho het. Dänn wärs evtl. gar nie zum zweite cho. Und d USA hät ja na vil Ziit gha dänn zum reagiere.
Hey das isch "Fankultur"; wichtig, guet und immer richtig ...
Zitat von ZüriBuebHani au dänkt. Eimal Silber güne anere WM und sofort de Respäkt und d Demuet verlüre.
Naja, es sind ja nöd würkli d'Schwizer Fans gsi sondern die Wiisrussische Zueschauer wo ja fasch alli uf Schwizer Site gsi sind. Oder häsch gmeint die 11'000 Zueschauer segid fasch alli us de Schwiz agreist?
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!