Final: ZSC - Kloten

  • Zitat von Larry

    Hani au.

    Aber 1.4.2000 isch für en Hard Core Fan s Gröschte gsi!

    Hochzeit und Chind sind vor allem für d Fraue wichtig.....isch eifach eso!

    PS: Das hämmer schomal gha das Thema

    Ich wür jetzt mal sege, die Sache sind ned verglichbar. Wie wotsch au "schönste Tag vom Lebe" definiere, für jede individuell. Aber es sind bi dene Ereigniss doch total unterschiedlichi Hintergründ, und somit Emotione dehinder.

  • Zitat von Larry

    Hani au.

    Aber 1.4.2000 isch für en Hard Core Fan s Gröschte gsi!

    Hochzeit und Chind sind vor allem für d Fraue wichtig.....isch eifach eso!

    PS: Das hämmer schomal gha das Thema

    ich habe damals so langsam wie noch nie auf den siegestreffer reagiert, ich konnte es einfach nicht glauben… bis mich mein Kollege anstubste (eigentlich schlug er mich) und jaaaaaaa schrie..

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Hani au.

    Aber 1.4.2000 isch für en Hard Core Fan s Gröschte gsi!

    Hochzeit und Chind sind vor allem für d Fraue wichtig.....isch eifach eso!

    PS: Das hämmer schomal gha das Thema

    Yup, das Thema isch da ine scho mal ziemli kontrovers disskutiert worde. Da dass e ganz persönlichi und emotionali Sach isch, wird mer sich au niemals einig werde. De gröscht möglich Nänner isch, dass das jede für sich entscheidet/fühlt. Und niemerd hät s'Rächt, die eint' oder anderi Meinig als "falsch" z'be- und verurteile.

  • Um noch einen oben drauf zu setzen:
    Welches der schönste Tag im Leben war, kann man (theoretisch) sowieso erst beurteilen, wenn man den letzten hinter sich hat!
    Vielleicht ist ja der letzte der Schönste?

    *Klugscheisser off*

    • Offizieller Beitrag

    Der 1. April 2000 war definitiv der positiv emotionalste Tag in meinem Leben bisher. Und ich kann mir nicht vorstellen, dass das getoppt werden kann.

    Hochzeit? Na ja. Wird je nachdem irgendwann mal relativiert

    Geburt? Bestimmt nicht. Da kommt so ein zerknittertes, schleimiges kleines Etwas aus einem Loch bei deiner Frau und dann dauert es bei (ehrlichen) Männern doch eine Weile, bis wirklich etwas daraus entsteht. Das ist dann natürlich etwas ganz anderes als so ein emotionaler Ausbruch wie am 1. April 2000!!!

    Der 1. April 2000 war vom Gefühlsausbruch so krass, dass so ein fünfter Meistertitel, und einem CHL-Titel zwischendurch (der ja auch nur wichtig war, weil unser Team den gewonnen hat) schon fast zur Gewohnheit wird. Vor allem, wenn er so langweilig zu Stande kam, wie dieser. Da war der Titel in Bern um vieles krasser, weil das mit den 2,5 Sekunden vor Schluss einfach die Härte war.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Der 1. April 2000 war definitiv der positiv emotionalste Tag in meinem Leben bisher. Und ich kann mir nicht vorstellen, dass das getoppt werden kann.

    Hochzeit? Na ja. Wird je nachdem irgendwann mal relativiert

    Geburt? Bestimmt nicht. Da kommt so ein zerknittertes, schleimiges kleines Etwas aus einem Loch bei deiner Frau und dann dauert es bei (ehrlichen) Männern doch eine Weile, bis wirklich etwas daraus entsteht. Das ist dann natürlich etwas ganz anderes als so ein emotionaler Ausbruch wie am 1. April 2000!!!

    Wow! :shock:

    Und das von Dir, dem Familienmenschen!

    Aber ist 1:1 meine Meinung, nur hätte ich das hier NIE geschrieben!

    Läck de Föhn.... :cool:

  • Das sind für mich 2 verschiedeni "Ebene", s'einte isch uf Liebi und s'andere uf Glücksgfühl:

    Bim de Geburt vom 1. Chind han ich's scho krass gfunde, dass das chline Ding eusi "Juniorin" isch!

    Und wänn ich's glich wie am 1. April gfiiret hett, dänn wär ich jubelnd, schreiend und vor allem hacke dicht dur de Spital ghüpft... weiss nöd, ob das sooo guet acho wär.

    Dass es nachher e gwüssi Ziit brucht, bis us em "Staubfänger" (de Begriff isch glaubs vo dim Brüeder? isch mir doch bliebä ;) de Junior(in) wird, da gib ich dir rächt: das dured bi de meischte Manne es Ziitli....

    Mini "emotional" Meisterrehefolg wär:
    2000, 2001, 2012 + 2014, 2008

    2014 isch eigentlich nur wäg em Gägner würklich interessant gsi. Da hani 2001 in lugaNO viel krasser gfunde, vor allem no, will mer döt no de Hass gspürt hät und scho fascht um sie's Läbe grännt isch, nach em Spiel...

    Aber vo de Wichtigkeit her, isch für mich d'Reihefolg: 2000 + denah scho de im 2014 (dräcks Klote!!!)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry


    Wow! :shock:

    Und das von Dir, dem Familienmenschen!

    Aber ist 1:1 meine Meinung, nur hätte ich das hier NIE geschrieben!

    Läck de Föhn.... :cool:

    Mir sind ja erschtens unter eus und zweitens sind das scho ganz unterschiedlichi Sache.
    Aber eine, wo d'Hochziit (de Tag an sich) da ufzellt, also ehrlich, Roger!?
    Belanglosi Gschpräch füehre und 100 Mal s'gliche aalose de ganz Tag, chönntsch a jedem andere Tag au, aber muesch zum Glück meischtens nöd ;o)

    Und ich glaube keim, wo mir seit, dass d'Gfühl für sini Chind vom erschte Momänt a voll da gsi sind. Ich glaubs höchschtens, wänn es Chind mit Komplikatione uf d'Wält chunnt und i dem Momänt grad de Beschützerinschtinkt gweckt wird. Suscht aber nöd. Bi de Fraue mag das andersch si...

    Aber mir schweifed ab. Und was die emotional Reihefolg vo de Meischterschafte betrifft, da bini uf em larfl sinere Linie

    2000, 2001, 2012, 2008, 2014, 1961

    De aktuell hani gar nöd so schpektakulär gfunde, defür voll verdient. Villicht wär's i de Halle vorne amene Tisch, anschtatt uf eme Sitzplatz under de Loge au andersch gsi, wer weiss... Aber villicht isch es au s'Alter und vor allem isch es, dass mer sich dra gwöhnt a so Sache.

    Fräge mich jedes Mal wieder, die die Type bi Bayern München bimene Titelgwünn immer so es huere Gschiss chönd mache ;o)

    • Offizieller Beitrag

    Rein sportlich isch ja de CL Titel am meischte wert, und de VC am wenigste, isch ja für CHI nur es Pre Saison Game gsi.

    Trotzdem isch de VC für mich emotional no gäch gsi, ich mein all die Lüüt i de Halle, de Scotty Bowman isch a mir verbi gloffe..... :shock:

    ...und dänn isch da no de Lugano Match 1992, sportlich nöd viel wert, will mir sind ja nachher sang- und klanglos use im HF, aber vo de Emotione her natürlich wahnsinnig gsi!

    Aber nüt isch geiler als 1.4.2000 gsi! :cool:

    • Offizieller Beitrag

    Na ja, ich chan beträffend Chind nöd (nanig?) mitredä. Was für mich aber klar isch:

    Szenario 1:
    Stell dir vor es chunt eini und seit dir, dä ZSC wird i 9 Mönet (ja ja, d'Saison isch nöd 9 Mönet lang) Meischter (so mit grosser Wahrschinlichkeit, wänn nüt schief gaht). So am Ändi vom Jahr (nach 3 Mönet) isch d'Wahrschinlichkeit scho grösser, mer chan also so guet wie sicher si, dass es klappe wird, Komplikatione chas aber halt immerno gäh, mer hoffts aber nöd. Aber ebe, d'Saison fangt also ah, ich weiss jetzt scho, was am Schluss "use" cho wird und chan mich druf freue... Mer freut sich sicher, schliessli hät mer (lang) und härt druf trainiert (im Team verstaht sich). Cooli Sach.
    Dänn isch es so wiit, dä ZSC wird Meischter (wie erwartet) mit grossen Gejohle und Gschrei und mer isch froh und dankbar, dass es so cho isch und alles guet gloffe isch.

    Szenario 2 (Saison 1999/2000):
    D'Saison fangt ah, anderi Mannschafte sind d'Favorite. Dä ZSC wird zweite i dä Quali. Wow, scho mal geil. Dänn d'Playoffs: Zwei Jahr vorher no i dä Playouts und ussert 1992 no nie über d'Viertelfinal cho. Das obwohl mer i d'Quali 1999 ebefalls zweite worde isch.
    D'Viertelfinals gäge Davos: Dä ZSC günnt Dihei und in Davos, dänn e Niederlag Dihei... hui, wieder en Sieg in Davos und dänn im Schpiil 5, en 8:1 Sieg wo dä Zeiti am Schluss no dä von Arx (Mond?) verarscht. :)
    D'Halbfinals gäge Zug:
    4:0 Sweeeeeep (hät mer damals also nanig gseit). Di bescht Erinnerig, dä "Sturm" ufs Iis nach em 4:2 Sieg (P.S. Nr. 4 uf em Iis, aber dänn über d'Plexiglasschiibe, nöd öppe durs Töörli ;)).
    Final gäge Lugano (amtierende Schwiizer Meischter):
    Dä ZSC isch dä "Underdog", überall für jedä. Nur wenigi glaubed dra, dass s'grande Lugano chan gschlage werde.
    Im 5te Schpiil isch es tatsächlich scho so wiit, dass dä ZSC in Lugano chan Meischter werde. I dä Verlängerig vergäbed unter anderem dä Zeiti dä Meischterpuck... Lugano günnt. Gömer halt ohni Pokal hei.
    Dänn dä historischi 01. April 2000. Schpiil 6, Stand vo dä Serie 3:2 us Sicht ZSC.
    So wie ich mich chan erinnere, hät dä ZSC jewils es Goal vorgleit, Lugano hät nahzoge... es staht 3:3 im letschte Drittel.
    Es sind nur no wenigi Sekunde zschpile vor dä Verlängerig. Dä Schrepfer holt sich i dä neutrale Zone dä Puck, fahrt fascht in Eggä und git zrugg uf dä Plavsic, dä zieht ab. Was dä Wäber i dä Zwüscheziit gmacht hät, isch mir nöd ufgfalle, isch mer au egal gsi, well dänn *PENG" di root Lampe hinder em Huet (ha ha, s'erschte Mal dä) hät ufglüüchtet! Was für es Gfühl, was für Emotione... unglaublich...
    Unglaublich übrigens au dä Schuss vom Luganesi irgendwie no 1 Sekunde vor Schluss ufs Goal... uf dä Sulo.

    Also au für mich bis jetzt dä geilschti, emotionalschti, schönschti, beschti "Moment" (wie lang isch en Moment?) i mim Läbe. Unvergässlich.

    Und ich muess scho säge, bis jetzt (und bis uf dä 5:0 Sieg gäge Metallurg) häts dä ZSC bi jedem Titel i dä Neuziit gschafft, dä uf en "plötzliche Moment" zhole. Ich muess es jetzt ja nöd ufzehlä...
    D'Penalties sind für mich nöd genau glich gsi wie jewils d'Goal vor Schluss oder i dä Verlängerig, aber trotzdem, doch sehr speziell und sehr geil.


    P.S. Ich wett also Vater oder Muetter wärde nöd schlächt mache mit mim Szenario 1. :)

    • Offizieller Beitrag

    Das chani zwar verschtah, aber für mich sind das eifach nüme die gliche Chlöötis wie früehner. Und das, obwohl de Fige a de Bande schtaht. De hät eim au nöd mal de Iidruck gäh, dass es ihn grausam würd schtöre. Klar - d'Fans, wo eus würklich vill gnervt händ und wo vill devo wohl immer no dete hocked, dene magis scho au gönne. So e 4:0 Finalniederlag isch en Scheiss!

  • A det bisch ghocket, han di voll vermisst. Suscht han i ziemlich viel troffe :nick:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!