• Offizieller Beitrag

    Die ZSC Lions sind bisher über die ersten drei Partien gesehen das spielbestimmende Team. Der SC Bern hält sich aber dank seinen starken Special-Teams am Leben. Und wollen die Zürcher weiterhin gewinnen, müssen sie dringendst von der Strafbank wegbleiben.

    Bern sieht nur optisch besser aus!

  • Die ZSC Lions sind bisher über die ersten drei Partien gesehen das spielbestimmende Team. Der SC Bern hält sich aber dank seinen starken Special-Teams am Leben. Und wollen die Zürcher weiterhin gewinnen, müssen sie dringendst von der Strafbank wegbleiben.

    Bern sieht nur optisch besser aus!


    Weil sie soviel in Überzahl spielen... Bei Gleichstand sind sie eher ratlos. :nick:


  • Den Grossteil des Spiels nochmals angesehen. Bis zum 0-1 durch Künzle hat Bern ca. 5 Topchancen. Dann beruhigt sich das Spiel etwas. Drittel 2 fand dich sehr ausgegelichen. Wir immer wieder mit Nadelstichen. Drittel 3 in ähnlichem Stil.
    Hatte was von Spiel 2 in der Halle. Wenn Bern aus den ersten Ueberlegenheit mehr macht ist das Spiel gelaufen. Tun sie aber nicht und laufen am Schluss in den Hammer. Das wir Ueberlegen waren finde ich sehr verwegen.
    Aber ja.. Bern kommt mir unserer Aufsässigkeit nur sehr schwer zurecht. Und hätten Sie nicht die vielen PP und den Ramon Unterhund...
    Und ja.. das Unmögliche scheint möglich.. der Titan wankt. Ist aber noch nicht gefallen.


  • Wir haben mehr Tiefe im Kader und Kossmann spielt das gut aus. Könnte noch entscheidend sein! Berns Ausländer zudem nicht mehr so effizient wie in der Quali.

    Am Montag auf 3:1 stellen!


    ...und ich glaube, dass zudem der "kopf" jetzt entscheidend ist. dass nach der unglücklichen niederlage daheim mit dem geering-geschenk, dem sutter-eigentor und dem schiri-tor das momentum (dummer ausdruck, ich weiss...) nicht gedreht hat, zeigt die mentale stärke, die das team plötzlich hat. das hat mich wirklich überrascht und stimmt mich eigentlich ziemlich optimistisch.
    und ja, es gehört auch immer etwas glück dazu...

    • Offizieller Beitrag

    Morgen also wieder mal ein ZSC PO Spiel Live für mich! :cool:

    Mein letztes PO Live Spiel war Spiel 4 in Kloten 2014, das kommt in meiner internen Rangliste gleich nach dem 1.4.2000 und knapp vor 2001.

    Das letzte PO Spiel in der Halle war 2011 beim 1:4 gegen Kloten....habe null Erinnerungen daran....was kein Wunder ist! :warnix:

    Hoffentlich rocken wir das Ding! :geil:

    • Offizieller Beitrag

    SkaNDAL !! Das gueti Bier am Bode und den de Capo abettle wege em Freibier ...hahaha Colin so nöd !!!!

    Tja, so chammer's au gseh wämmer's nur "vom hörensagen" mitbechunt. Aber 1. hani keis einzigs Bier usgleert
    (wär ja es Sakrileg!) und 2. hät de Capo s'Bier offeriert. Aber ebe, so schnäll wird de schlächti Ruef ebe no
    schlächter ...... :wink:

    Immerhin isch MIN Sohn mit Liib und Seel ZSC-Fan, chan nöd jede Vater s'Gliiche vo sim Sohn behaupte Gringo.... :winke:

    Ganz, ganz geilo gsi am SA - jetzt hoffet mer hüt uf de 1. Heimsieg i dere Serie!

    BTW: Nachdem ich s'Game geschtert nomal am TV glueget han muess ich au säge, de SCB hät 2 bis 3 klareri Chancene gha, that's all.
    Ja, sie händ de Puck es bitz meh aber das stört mich nöd. Und was d'NZZ schriibt isch scho nöd so falsch: Wänn mir gnueg Benzin im
    Tank händ, dänn wird's für d'Mutze schwer - und suscht wird's für eus brutal schwer!

    Ach ja: Ich gange jetzt nöd i de Freds go luege wer vor dere Playoffs euse Goali als Unsicherheits-Faktor gnännt hät und i dere Serie
    gäge Bern de Genoni als Pluspunkt bi Bern gseh hät ........ Und ja, ES SIND SCHO ES PAAR GSI DA INE...........
    De Flüeli isch z.Z. DE Faktor, warum mir im Halbfinal stönd und jetzt sogar mit 2:1 füehret - fantastisch!

    Freu' mich hüt uf es "stimmigvolls Hallestadion"!

  • de kz isch geil! erfindet sich immer wieder neu!

    sötti scheiss cb hüt usgliche, wird vermuetli de zibelemärit und/oder de zitgloggeturm vom kz als grund ane zoge, zum so sin eigne seich vo geschter wieder über de huufe z‘schribe! das so lüt überhaupt es engagement als journaliste händ? würdi vermuetli bi käm andere bruef funktioniere! hm, doch! villicht no bi politiker... :nick:

    Die ZSC Lions setzen auf das «China-Prinzip» – und führen deshalb gegen den SCB

    http://%20https//www.watson.ch…=watson-app-ios


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von ZSColin

    ...

    Immerhin isch MIN Sohn mit Liib und Seel ZSC-Fan, chan nöd jede Vater s'Gliiche vo sim Sohn behaupte Gringo.... :winke:

    ...

    Hallo? das isch bi mir nöd verchehrt gloffe :) er staht momentan lieber i de Kurve als i de Halle [emoji838][emoji836]️[emoji837]

    • Offizieller Beitrag

    Darum lies ich's au nümme. Isch zwar en Tropfe uf de heissi Stei - trotzdem. Isch fascht alles nur bla-bla-bla.
    Ok, echli provoziere g'hört zum Handwerk vom Boulevard. Aber es Fähnli im Wind isch eifach brutal überflüssig.
    Han 1 Artikel vom KZ i de letschte 6 Mönet gläse und behaupte, ich han nüt verpasst oder nöd mitübercho.....

    • Offizieller Beitrag


    Zwei Minuten für Dino: «Die Entrüstung über Kossmann ist übertrieben!»

    https://blick.ch/8193102?utm_so…n=blick_app_iOS


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Cool isch es nöd, sorry. Aber gross ufrege würd ich mich au nöd. Wobi isch immer so, wänns die eigeni Mannschaft oder de
    Trainer betrifft. Stellet mer eus vor de Arno oder de McSorley hetti das gmacht - mer hettet's au nöd goutiert. Aber Strafe
    oder Sanktione go vordere? Hmm........ scho chli "bünzlig"......

  • Zitat von ZSColin

    Han 1 Artikel vom KZ i de letschte 6 Mönet gläse und behaupte, ich han nüt verpasst oder nöd mitübercho.....


    dänn häsch genau alli gläse! will: dä nöchst artikel isch eifach s‘gegeteil vom erschte. und de dritti isch wieder wie de erscht! eifach date und näme uswechsle...!

    das isch die sogenannti kz chetti! :cool:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von ZSColin

    Darum lies ich's au nümme. Isch zwar en Tropfe uf de heissi Stei - trotzdem. Isch fascht alles nur bla-bla-bla.
    Ok, echli provoziere g'hört zum Handwerk vom Boulevard. Aber es Fähnli im Wind isch eifach brutal überflüssig.
    Han 1 Artikel vom KZ i de letschte 6 Mönet gläse und behaupte, ich han nüt verpasst oder nöd mitübercho.....

    isch ja au gemäss de watson werbig: kei news, nur blabla!
    dank em kz lies ich au kei anderi artikel meh vo döt...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!