- Offizieller Beitrag
Und du läbsch inere eigene Welt, thats fact[emoji23][emoji23]
Korräkt, de ZSC-Welt!
Und will - simmer ehrlich - d'Pinnwand scho sit je-her eher es "Nörgelforum" isch, bruuchts i de ZSC-Welt, miner Welt, i dere Welt wo du
dich auch ab und zue blicke lahsch, halt au Männer, wo dra glaubet, dass s'Glas halb voll und nöd halb leer isch.
Und ja, ich wirde mich NIE als Konsumänt gseh, wo muess unterhalte werde. DAS, liebe Amir, unterscheidet eus (unterdesse! Vor es
paar Jahr häsch du mir diesbezüglich locker de Rang ablaufe chöne!) fundamental.
Nöd falsch verstah, ich chan durchus nahvollzie, dass mer's eso gseht, dass mer für guets Geld unterhalte werde muess. Bi vielne
isch das so worde. Mer nännt das au "Entwicklig" - I know. Und würkli ehrlich gseit: Gott Lob git's die Lüüt, die Kosnumänte. Suscht
gäb's zuekünftig au kein Z meh. Und ja, die Lüüt - also ca. 60% vo de Pinnwand - bi Luune, bi de Stange z'halte isch sicher wichtiger,
als was ich dänke. Es ist d'Mehrheit und das sind die, wo de Cholle zum Z bringet.
Ich hingäge gange au d'Playout-Games live im Stadion go luege - also bin ich kein Faktor, bzw. muess mer sich grundsätzlich als Club
nöd gross um mich bemühe. I dem Punkt bin ich total stah bliibe und ja, läbe für vieli Ussestehnde i minere eigene Wält (frög mal
mini Frau und min Sohn......
)
All is good! Bis hüt z'Abig i de Halle my friend!