• Es laus warm up (Werbe-Intro + 1. Drittel) und nachher es ufe + abe mit em guete Änd für eus gsi: Vorne hät mir gfalle, wie mir ufsässig gsi sind, aber im Umschalte + au sust immer wieder chli chaotischi Züg gha...

    aber isch def. en wichtige Sieg und git hoffentlich au em Team chli Muet/Stabilität für die nöchste Spiel und Gägner!

    Näbed em Match erwähnenswert: vor allem d‘Zueschauer (Azahl + Stimmig!), s‘miese Intro und de „Schweissgstank“ i de Halle (obwohl die vor mir de Hotdog mit em Chäs glaubs guet gfunde händ)

    Was isch uf de Choreo gstande, hät öpper Bilder?

  • man spielt nicht nur schön, rennt in die ecke und somit weit weg von den blauen flecken, nein man arbeitet neuerdings auch eishockey. DASS der wohl auffälligste unterschied zu den letzten 2 jahren. hoffe, dass bleibt so...die zeiten der selbstzufriedenheit sollten definitiv vorbei sein!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    Einmal editiert, zuletzt von snowcat (13. September 2019 um 23:17)

  • Zitat von Der Weise

    Für mich mit Abstand das wichtigste; es stand ein Team auf dem Eis!

    Gewonnen und 3 Punkte im Depot.

    Ich sah ein Team das gekämpft hat und Davos im 1. Dritten dominiert hat.
    Davos war gefühlte 2 mal über der blauen Linie im 1. Drittel.

    Noch ein Wort zu Krüger, er hat bei zwei Toren dem Torhüter die Sicht genommen und ist somit massgeblich an den Toren beteiligt.

  • Zitat von Der Weise

    Für mich mit Abstand das wichtigste; es stand ein Team auf dem Eis!

    Endlich, ja!! Hat Spass gemacht; sehr gute Stimmung. Schöner Auftakt!

    Und Roe könnte uns viel Freude bereiten, der hat Spass gemacht, riese Kampfsau, geil!

    • Offizieller Beitrag


    Läck, was isch dänn mit em Chlöisu passiert?

    http://%20https//www.watson.ch/!250207939

    Haha, Klaus, die polemische Fahne im eisigen Hockeywind :mrgreen:

    ich bin sit gester abig definitiv wieder agfixt!
    dä Colin hät mal wieder alles gä :nick: hehe, sitze links obe vo dir im V2 R49S13 und han dich also im Aug!
    und ufem iis hät mir sehr viel scho richtig guet gfalle! starchs pressing, kampf um jede priis, schnälls spiel scharfi und präzisi päss, spielwitz und zug ufs goal! natürlich häts no luft nach obe aber das häts bi allne teams und es händ au all no ziit....
    hüt wett ich dä gliich iisatz und zug ufs goal und dänn bin ich zfriede.....mit viel pünkt in Zug muessmer i dere saison nöd rächne, däfür isch dänn jede einzel umso süesser!

    ZSC und suscht gar nüt!!

  • Zitat von Thomi

    dä Colin hät mal wieder alles gä :nick: hehe, sitze links obe vo dir im V2 R49S13 und han dich also im Aug!

    ZSC und suscht gar nüt!!


    Jetzt han ich scho Angscht gha :) aber V2 isch ja weit weg vo mir (y)

    • Offizieller Beitrag

    Was für ein geile Hockey-Abig!! Mir sind 2 x in Rückstand g'rate und händ am schluss (echli höch) 6:3 gunne!
    Wie de Vancouver gschriebe hät, de Krüger hät en Riese-Match zeigt! Han s'Game hüt nomal glueget und
    muess säge, dass mer das im Stadion nöd würkli gseht.

    Zum Glück hät de Noreau no 2 Mal buechet. Suscht hetti min Ärger über s'0:1 no länger abedrucke müesse,
    was für es grotteschlächts Zweikampfverhalte.......

    Roe macht würkli Spass. Genau so en "Dräcksack" mit Scorerqualitäte hät eus gfehlt. Ich hoffe er chan
    das Niveau au hebe.
    Was mer aber au säge muess isch, dass de HCD eigentlich die bessere Chance gha hät - viel die Bessere!
    Im Stadion isch es mir vorcho, als hettet mer de HCD ziemli dominiert. Aber hinne simmer nonig sattelfescht,
    v.a. wänn mer vorne sind. Ich meine, wie viel Mal sind Davoser mit 2:1 oder allei uf de Flüeli los?? Da händ
    de Geering, de Roe - aber au anderi - scho no Luft nach obe!

    Wer mir würkli (au) sehr guet ufgfalle isch: De Truttmann! Verlürt praktisch kein Zweikampf und sini Entscheidige
    ufem Eis passet immer. Hät öpper de Phil oder de Dave geschtert vermisst???

    No Luft nach obe hät de Wick - isch mer gäge Winti scho ufgfalle. Usser sin "Wick-Trick" wo klappet hät, isch er
    ziemli flau gsi. Chönnt mer über de Hollestein au säge, aber er hät gäge Hinne viel meh gmacht. Mit ihm ufem
    Eis isch es eigentlich nie gföhrlich worde für eus.

    Mängmal isch es ebe schoso, dass de Idruck im Stadion nöd immer identisch isch wie de Idruck wommer nacher
    am TV mitüberchunnt.

    larlf: Ich han das diesjährige Intro um es hundertfachs besser gfunde als das letschjährige. Ok, am Afang echli
    viel Werbig - aber nachher völlig ok gsi. Emäl besser als die besch..... schlächte TV Spots und Plakat womer
    vor es paar Wuche gseh händ.

    Wie immer gäge de HCD isch es rächt volle gsi, d.h. au d'Saisoncharte - Inhaber sind viel au würkli im Stadion
    gsi. Schön z'gseh, dass de Z jetzt scho fascht spürbar e anderi Mentalität uf's Eis bringt. Wenn euse THE FAN
    au wieder Freud' hät isch scho fascht alles guet......

    Thomi: Ich bin würkli g'lade gsi vor em Start. Und ja, einigi Schiri-Entscheidige hani nöd nahvollzieh chöne.
    Au nachem TV-Game: Warum genau hät de Schäppi e Straf gfasst? Und warum pfiefets nöd ab, wo de Geering
    de Puck KONTROLLIERT usem eigene Drittel schüsst, als e Straf gäge eus azeiget gsi isch? Und ganz klar:
    Mit 6 Goal hani nöd grächnet! Eifach Hammer gsi!!!

    D'Choreo isch au sehr guet gsi. Ich weiss, was die Jungs und Mädels alles händ müesse inveschtiere. E huufe
    Gäld und no meh Ziit - ich zieh min Huet und verneige mich, CHAPEAU!!

  • Intressant. Für mich war Krüger ziemlich unsichtbar. War schon etwas enttäuscht. Müsste mir wohl auch den match (ein wenig konzentrierter, hab im 2ten Drittel etwas lange gelabert) am tv nochmals reinziehen.

  • @Colin
    nach der endlosen Werbung war es vom Inhalt her ok, aber irgendwie ein wenig lang und "lau": mir hat irgendwie der "Powersound" gefehlt!
    aber ja: sicher 100mal besser als die TV Werbung für die SK, die war sowas von Amateurmässig, die kann aber auch fast nicht unterbieten.

    betr. der Choreo Kosten hoffe ich, dass die Sammelaktion nach dem Spiel was daran gegeben hat und falls noch (zu) viel fehlt: sollen sie sich doch hier bei den alten Säcken auf der Pinnwand melden...

  • Zitat von ZSColin

    Wie de Vancouver gschriebe hät, de Krüger hät en Riese-Match zeigt! Han s'Game hüt nomal glueget und
    muess säge, dass mer das im Stadion nöd würkli gseht.


    hani au tänkt! chönt eine vo dene spiller wärde, wo de underschied usmached ohni gross mit scorer pünkt ufzfalle! er isch wükli oft dete gstande wos weh tuet und wo du de gegnerisch goalie i de sicht behinderisch!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!