- Offizieller Beitrag
Reto, so en Schmarre go schriibe, sorry ? Ich kenne viel Lüüt die sind über 70 und die händ eifach Mühe mit Handys, Apps etc. Au du wirsch mal alt und vo de Junge überholt. Denk mal a dini Grosseltere, gib ihne das Schriibe vom Zett und mal luege obs druus chömed.
Haha. Genau das meini doch. Wänn jetzt 70gi bisch, bisch vor 10 Jahr no 60gi gsi und mit 60gi isch mer würkich no kein alte Tattergreis, wo so öppis nöd chönnt lerne. Es isch eifach kompletti Unfähigkeit, wämmer das als hüttige 70-Jährige nöd chan.
Ich rede ja nöd vo de 90-jährige.
Aber es sind immer die andere schuld und früehner hät mer de ganz Seich au nöd brucht.
Ewig-Geschtrig...
Sogar mis Mami chan das Züügs und vor 20 Jahr hät sie mir wele verzelle, dass es scho grausam kompliziert seg, sone Muus am Computer, wo sich dänn de Pfiil uf em Bildschirm bewegt, will mer mit de Hand so Bewegige macht. Sie hät's jetzt aber glich au gschafft und all eusi 3-Jährige schaffed so Sache au!
Und wie anderi au scho gseit händ: Es müesst dänn au möglich si, dass mer öpper findet, wo eim bi so Sache chan hälfe. Vor allem, wämmer no aktive ZSC-Matchbsuecher isch.