Ambri vs. ZSC, 14.10.23

  • Danke dir!

    "Die bittere Niederlage im Spiel gegen die Tessiner war bei den Gesprächen für beide Seiten schnell vergessen"

    Scheinbar Business as usual. :)

    Glaube ich nicht wirklich...

    Was willst du denn als Spieler nach so einer Niederlage mit den Fans noch darüber reden? 100x wiederholen wie dumm das war, dass man sich die Butter noch vom Brot hat nehmen lassen? Die Spieler sind sicherlich auch Profi genug, dass sie sich gegenüber den Fans die doch einen Extra-Betrag für diesen Sonderzug geleistet haben, "umgänglich" präsentiert haben.

    Zuhause im Bett oder in den Analysen mit dem Staff wird das wohl noch etwas länger im Kopf bleiben...

  • Ich au - glasklare Fall. Blöd? Ja. Wahrschienlich total unabsichtlich? Sicher? Aber sorry, er fahrt ihn ja quasi vo hine um.

    Egal was und wie's ufem Fäld usgseht, de Spieler muess IMMER uswieche. Und de Malgin hetis chöne, bzw. eifach nöd

    so vollhohl in ihn ihnefahre.

    Abslut dinere Meinig:
    Also vill klarer chasch en Linseman nöd umtue und den no vo hine.

    I fast allne anderne Fäll hät de Linseman amigs no e "Teilschuld" gha aber da?
    No Way

    Russki standart!!

  • Verstehe den Entscheid, man will die Schiris schützen, zu recht.

    In meinen Augen hätte man hier aber auch urteilen können “dumm gelaufen”. Der Puck ist zum Zeitpunkt des Kontakts exakt zwischen den Beinen des Refs. Und ja, dann kann es in der Hektik des Geschehens auch einmal eine leichte Berührung geben, ohne das jemand jemandem etwas böses will oder fahrlässig agiert.

  • I fast allne anderne Fäll hät de Linseman amigs no e "Teilschuld" gha aber da?
    No Way

    Gsehni wi du, aber im Sachverhalt stoht unter anderem, dass de Schiri sich in Laufrichtig vom Spieler dreiht het und ihm somit im Wäg gstande isch.😂 Guet, ja - er dreiht sich scho richtig Malgin, aber demit muess en Spieler au rechne. Im Sachverhalt wird ebefalls beschriebe, dass de Malgin ganz klar de Fokus ufs Spiel gha het und daher kei Attacke isch sondern en Unfall.

    Definitiv wirds kei Absicht gsi si und mer gseht ihm de Spielfokus ah, aber ich gsehs wie ihr au: Er hetti müesse uswiiche um jede Priis. Eso vo hinde isches - au wenns nöd extra gsi isch - saugföhrlich. Und in Abetracht, dassmer ide letschde Jahre immer e „Null-Toleranz“ gha het, wenns zumene Schiricrash cho isch, verwunderets mi au, dasses nume 1 Sperri geh het. Aber sell ois recht si.

    Sells de Malgin am Sunntig mit de Family gnüsse. :)

  • Gsehni wi du, aber im Sachverhalt stoht unter anderem, dass de Schiri sich in Laufrichtig vom Spieler dreiht het und ihm somit im Wäg gstande isch.😂 Guet, ja - er dreiht sich scho richtig Malgin, aber demit muess en Spieler au rechne. Im Sachverhalt wird ebefalls beschriebe, dass de Malgin ganz klar de Fokus ufs Spiel gha het und daher kei Attacke isch sondern en Unfall.

    Definitiv wirds kei Absicht gsi si und mer gseht ihm de Spielfokus ah, aber ich gsehs wie ihr au: Er hetti müesse uswiiche um jede Priis. Eso vo hinde isches - au wenns nöd extra gsi isch - saugföhrlich. Und in Abetracht, dassmer ide letschde Jahre immer e „Null-Toleranz“ gha het, wenns zumene Schiricrash cho isch, verwunderets mi au, dasses nume 1 Sperri geh het. Aber sell ois recht si.

    Sells de Malgin am Sunntig mit de Family gnüsse. :)

    Ich find 1-2 Spielsperre im Rahme, grad du als ex-Schiri weisch genau, dassd hinde kei Auge häsch und nach em Puckihwurf eifach det usm Pulk willsch. Vor dir stönd scho 2-5 Nase also Rückzug nach hinde, zack scho liet er.

    Anderst gfrögt, wo söll de Schiri den here? Bliebt er stah, händs all e tummi schnurre will er im Wäg staht.
    Vorwärs in Pulk also quasi de Schiebe nah fahrt definitiv kein einzige Schiri, da wär s gjammer riesig und vo hine links mähjt en de Malgin um.

    De Malgin schniedt em Schiri halt de einzig Weg ab, schochlie doof gloffe, aber sicher nie em Schiri sini Schuld.
    Idealerwies het de Schiri gäge rechts abtreihe chöne und nöd nach links.
    Absicht ischs sicher nöd, aber für einisch isch em Malgin sies Tempo/Reaktion halt sin Nachteil gsie.

    Strafmass passt für einisch.

    Russki standart!!

  • Ich find 1-2 Spielsperre im Rahme, grad du als ex-Schiri weisch genau, dassd hinde kei Auge häsch und nach em Puckihwurf eifach det usm Pulk willsch. Vor dir stönd scho 2-5 Nase also Rückzug nach hinde, zack scho liet er.

    Anderst gfrögt, wo söll de Schiri den here? Bliebt er stah, händs all e tummi schnurre will er im Wäg staht.
    Vorwärs in Pulk also quasi de Schiebe nah fahrt definitiv kein einzige Schiri, da wär s gjammer riesig und vo hine links mähjt en de Malgin um.

    De Malgin schniedt em Schiri halt de einzig Weg ab, schochlie doof gloffe, aber sicher nie em Schiri sini Schuld.
    Idealerwies het de Schiri gäge rechts abtreihe chöne und nöd nach links.
    Absicht ischs sicher nöd, aber für einisch isch em Malgin sies Tempo/Reaktion halt sin Nachteil gsie.

    Strafmass passt für einisch.

    Ich bin bim Bully immer grad zwoi Schritt zurgggfahre, willi nie Beischoner agha han. Und damit mer di junge Goofe nöd de Chnebel as Schiibei hauet.🤣 (Isch gnueg passiert)

    Aber ja, zwüschet Juniore- und NL-Niveau gits schono en chline Unterschied.😂 Det isches ide Tat eso, dasses nüm würkli mögli isch i eim Zug zruggzfahre, suscht würs no viel meh Crashs geh.

  • Ich bin bim Bully immer grad zwoi Schritt zurgggfahre, willi nie Beischoner agha han. Und damit mer di junge Goofe nöd de Chnebel as Schiibei hauet.🤣 (Isch gnueg passiert)

    Aber ja, zwüschet Juniore- und NL-Niveau gits schono en chline Unterschied.😂 Det isches ide Tat eso, dasses nüm würkli mögli isch i eim Zug zruggzfahre, suscht würs no viel meh Crashs geh.

    :mrgreen: Ich weiss, ha gnueg zuegluegt :rofl:

    De Schiri macht ja genau s gliche, nur staht de Malgin halt bizeli früehner als anderi da und wenn di 5500x links weg dreihsch, wirsch di au bim 5501. mal nach links weg dreihe...


    Janu, passiert . Wie gschriebe, aktuell verkraftbar und de Malgin söll sich sinere Familie widme.

    Russki standart!!

  • Ich bin bim Bully immer grad zwoi Schritt zurgggfahre, willi nie Beischoner agha han. Und damit mer di junge Goofe nöd de Chnebel as Schiibei hauet.🤣 (Isch gnueg passiert)

    Beischoner chaufe und stahbliibe!

    Ersch recht bi de Juniore wo scho chli Körpermasse mitbringed, aber au i de Aktivliga giz us minere Sicht nüt bessers, als eifach 1-2 Sekunde stahzblibe. Chunsch halt ständig eine is Schiibei bänglet über, aber jede weiss wo du stah wirsch und keine meiht dich um. :floet:

  • Strafe gegen Malgin völlig korrekt, da ist er noch glimpflich davon gekommen. Denn er hat von Anspiel bis zum umsäble jederzeit freien Blick auf den Ref, niemand fährt dazwischen. Seine Verantwortung, geht so einfach nicht.

  • Beischoner chaufe und stahbliibe!

    Ersch recht bi de Juniore wo scho chli Körpermasse mitbringed, aber au i de Aktivliga giz us minere Sicht nüt bessers, als eifach 1-2 Sekunde stahzblibe. Chunsch halt ständig eine is Schiibei bänglet über, aber jede weiss wo du stah wirsch und keine meiht dich um. :floet:

    I dene 7 Jahre woni Schiri gmacht han, het mi niemert umghmäiet. Vo dem her alles ok. Wenni Aktivliga pfiffe hetti, denn hettis mer au 2x überleit, obi nöd doch Beischoner, Tüüfschutz und Ellbogeschoner alege. Aber so bini ganz guet ohni zrecht cho. (Aber be diesbezüglich keis Vorbild für zuekünftigi Schiris, das isch eigentli eifach strohdumm gsi vo mir) Weri mal verkantet oder suscht inere Szene mitemne Spieler kollidiert und voll uf dr Ellboge gheit, denn hetti das längerfristigi Folge chönne ha.

    Minere Erfahrig na, ischmer de Spieler meh im Wäg gstande, wennmer am Punkt stahblibe weri. Ich rede jetzt immerno vode Juniore… So schnell wi de Malgin sinds denn doch wieder nöd gsi. :mrgreen:

    Einmal editiert, zuletzt von Manuel (20. Oktober 2023 um 14:06)

  • :mrgreen: Ich weiss, ha gnueg zuegluegt :rofl:

    De Schiri macht ja genau s gliche, nur staht de Malgin halt bizeli früehner als anderi da und wenn di 5500x links weg dreihsch, wirsch di au bim 5501. mal nach links weg dreihe...

    Haha.😂

    Ja, zämegfasst i eim Wort - es isch en Unfall gsi und darum luut Sachverhalt —> Entscheid au eso „mild“ bestraft worde

    • Offizieller Beitrag

    findet ihr?? ich sehe da null Absicht seinerseits

    anyway 1 Spiel Sperre ist ja Wurst, aber finde das Video jetzt wirklich eher ent-, als belastend

    Okay, weil Blacky auch auf dein Posting geantwortet hat:

    Was soll der Scheiss mit "Absicht"? Der Spieler muss alles in seiner Macht stehende tun, um eine

    Kollision mit den Refs zu verhindern. Hat er nicht. Darum wurde er entsprechend seinem Vergehen

    bestraft.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!