• Offizieller Beitrag
    Zitat von Eggi

    Grundsätzlich chasch s Kabel vo de Cablecom abstelle la wills nüme bruchsch. Anstatt Cablecom-Gebühre zahlsch dänn halt eifach die 30 Stutz dä Swisscom.

    Das funktioniert aber au nur würklich, wänn nur ein TV im Huus häsch. Suscht zalsch für jedes wiiteri Grät wiiteri Bätzeli und en Telefonaschluss bruchsch au no grad bim Fernsehstandort .....

    Ich merke grad, dass i eventuell doch no e chli warte muess mit emene Produkteentscheid .....

  • Zitat von Mushu

    Das funktioniert aber au nur würklich, wänn nur ein TV im Huus häsch. Suscht zalsch für jedes wiiteri Grät wiiteri Bätzeli und en Telefonaschluss bruchsch au no grad bim Fernsehstandort .....

    Ich merke grad, dass i eventuell doch no e chli warte muess mit emene Produkteentscheid .....

    däm isch so ja. Das muen mer sich dänn halt überlege. Es Zuesatzgrät chostet aber glaub "nur" no zusätzlich 10 Stutz inkl. zuesätzlichi Box.

  • Zitat von Caro

    blödi frag: wänn ich zurzit mit hispeed vo cablecom surfe, müessti da wieder zu bluewin wächsle, dass es gaht?
    wür mi ebe chli agurke... :roll:

    müese tuesch gar nüt nei. Du chasch das genau so bibhalte wänn das willsch. Es chan dänn halt eifach s Signal vo de Cablecom nöd abgstellt werde und dementsprechend zahlsch dänn witerhin Gebühre für de Aschluss. Aber wänn bluewin-TV häsch, chasch natürlich dänn au grad über dä ADSL-Aschluss surfe...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von sloggi

    guet bringed die morn abig bern gägä chotzeron, wo eh ä schaurig schpannendi uusgangslag hätt und schnäf gäge schlappi, wo hunderttuusigi begeischtered!

    :skandal:

    Hey Sloggi, habe Anwort erhalten. Leider nicht sehr optimal für uns tomorrow:

    Sehr geehrter Herr Schaub

    Besten Dank für ihre Anfrage.
    Leider ist in der Programmübersicht im Internet ein Fehler aufgetreten.
    Wir werden natürlich bei den Liveübertragungen der Playoffspiele jedes Team berücksichtigen und je nach Aktualität die Auswahl treffen.

    Aufgrund eines Fehlers werden bei den ersten drei Spieltagen im Internet immer die gleichen Begegnungen angezeigt. Wir werden diesen Fehler so schnell als möglich beheben.

    Hier die aktuellen Liveübertragungen via Kabel der ersten Playoff Runden neben der Konferenzschaltung:

    Donnerstag 28.02.2008: Zug - Davos, Bern - Fribourg
    Samstag 01.03.2008: Fribourg-Bern, ZSC-Kloten
    Montag 03.03.2008: Die Spielübertragungen sind noch nicht festgelegt

    Alle anderen Spiele werden in der Konferenz gezeigt.

    Besten Dank für ihr Verständnis

    Mit freundlichen Grüssen


    TC Service AG

    Kundendienst

  • Also ich finde die konferenz echt genial, schau mir z.B. die Bundesliga immer so an. Und als Eishockeyfan interessiert mich auch was auf den anderen Plätzen passiert. wenn der z live kommt i.o., aber mit der konferenz lässt sich meilenweit besser leben als mit sfdrs!

  • Ich habe zwar Teleclub, jedoch aufgrund des Empfangens via Satelit den Deutschen Sportsender "Premiere" und nicht die Schweizer Sportversion des Teleclub. Das finde ich auch gut so, denn die Schweizer Spiele schaue ich in den Stadien. Als weiterer Vorteil kann man da die Bundesliga in der Konferenz oder einzeln schauen und bei der Championsleague das selbe. Was sonstige europäische Topspiele betrifft, ist das Angebot bei Teleclub und Premiere wohl das selbe.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Eggi


    Han au lang Teleclub gha, eigentlich nur wäg em Sport. Jezt han i Bluewin-TV, chostet CHF 29.00 pro Monet. Ich chan jedes Bundesligaspiel sälber wähle, jede Hockeymatch sälber wähle und zahle pro Spiel ein Stutz. Zuedem chan i über 100 Stund ufnäh, Film chasch miete etc. etc. chans jedem nur empfehle, für mich häts eigentlich nur Vorteil. Im Verglich mit Teleclub via Kabel sowieso.

    ...sorry, nu schnäll e frag:
    bi bluewin-tv häsch doch 14 sportkanäl. dänn chunnt doch jede match "live", oder nöd? was zahlsch dänn no mit eim stutz? oder verstahn ich da öppis falsch!

  • Zitat von Daywalker

    ...sorry, nu schnäll e frag:
    bi bluewin-tv häsch doch 14 sportkanäl. dänn chunnt doch jede match "live", oder nöd? was zahlsch dänn no mit eim stutz? oder verstahn ich da öppis falsch!

    Ja richtig du häsch 14 Sportkanäl, wänn du allerdings Teleclub nöd abboniert häsch via Bluewin-TV dänn sind die Sänder wie gsperrt. Du chasch dänn eifach wänn es Spiel wetsch luege für ein Stutz pro Spiel dä Sänder für d Dur vom Spiel frei schalte. Wänn immer s ganze Programm (Teleclub-Sport) wetsch verfüegbar ha, dänn muesch die 29 Stutz für Bluewin-TV zahle plus no die gsamte Abo-Gebühre für Teleclub zuesätzlich zahle. Ich hoff das tönt einigermasse verständlich....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!