playofftouris und modefans...

  • Läck super! Jetzt fiired sich also die Stube-Experte no sälber, wills wiedermal i d'Halle chömmed. Notabene, jetzt wos am Z lauft :applaus:

    Ach ja, nur zur Känntnisnahm: es git au no anderi "Alti", wo sit bald 30 Jahr a ZSC Mätsch gönnd - em Klub aber i dere Zyt IMMER treu gsi sind. Und au die händ Vill und z.T. s'Gliche erlaubt (bin damals z.B. in Zug au nass worde). Schön dass er chömmed, aber wäg dem münd er nöd so en Wind mache...

  • Caro hat Folgendes geschrieben
    ich han imphall e saisonkarte, au wänni nöd immer i de halle gsi bin. nur sovil da dezue :razz:[/quote]

    imphall ??? Hmmm....heissts nöd der phall. ? haaaaaaa sorry. . . .aber um die Zit . . . . :rofl:

  • Zitat von Trodat

    Läck super! Jetzt fiired sich also die Stube-Experte no sälber, wills wiedermal i d'Halle chömmed. Notabene, jetzt wos am Z lauft :applaus:

    Ach ja, nur zur Känntnisnahm: es git au no anderi "Alti", wo sit bald 30 Jahr a ZSC Mätsch gönnd - em Klub aber i dere Zyt IMMER treu gsi sind. Und au die händ Vill und z.T. s'Gliche erlaubt (bin damals z.B. in Zug au nass worde). Schön dass er chömmed, aber wäg dem münd er nöd so en Wind mache...

    nöd dumm schnurre! ich fiire mich wänn und wo ich will, bruche dini iwilligung für das ganz sicher nöd!

    abgseh devo: letscht jahr, wo's am zsc nöd gloffe isch, aber defür am fcz um so meh, hani bedütend meh spiel vom zsc live gseh (guet, isch au nöd eso schwär, bini doch das jahr nur in langnau gsi und suscht a keim match... :rofl: )

    gruss roli c.

    NieUsenandGah


  • Schöne Erinnerungen, die in irgendeiner Form jeder hat, der schon seit 20 und mehr Jahren in die Halle geht. Ob heute mit Saisonkarte oder Gelegenheitsbesucher....
    Aber man verändert sich auch selber. Früher hatte man auch keinen Topjob sondern war Lehrling und konnte locker um 16 Uhr nach Lugano losdüsen, hatte keine Familie und Kinder sondern ab und zu eine Frau über Nacht und war sonst auch irgendwie anders.. :wink:

    Die Beurteilung ob gut oder schlecht überlasse ich jedem Leser selber..

  • Zitat von Trodat

    Läck super! Jetzt fiired sich also die Stube-Experte no sälber, wills wiedermal i d'Halle chömmed. Notabene, jetzt wos am Z lauft :applaus:

    Ach ja, nur zur Känntnisnahm: es git au no anderi "Alti", wo sit bald 30 Jahr a ZSC Mätsch gönnd - em Klub aber i dere Zyt IMMER treu gsi sind. Und au die händ Vill und z.T. s'Gliche erlaubt (bin damals z.B. in Zug au nass worde). Schön dass er chömmed, aber wäg dem münd er nöd so en Wind mache...


    Hesch Angscht, dass morn die "Alte" dir de Platz wegschnappet...?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Blackstar

    Schöne Erinnerungen, die in irgendeiner Form jeder hat, der schon seit 20 und mehr Jahren in die Halle geht. Ob heute mit Saisonkarte oder Gelegenheitsbesucher....
    Aber man verändert sich auch selber. Früher hatte man auch keinen Topjob sondern war Lehrling und konnte locker um 16 Uhr nach Lugano losdüsen, hatte keine Familie und Kinder sondern ab und zu eine Frau über Nacht und war sonst auch irgendwie anders.. :wink:

    Die Beurteilung ob gut oder schlecht überlasse ich jedem Leser selber..

    Und dazu noch ein recht geiler Bericht von der NZZ:
    http://www.nzz.ch/nachrichten/sp…s_1.682171.html

  • Zitat von Stadtzürcher

    Hesch Angscht, dass morn die "Alte" dir de Platz wegschnappet...?

    Los emal, du Schlaumeier. Ich han mis Pätzli sowieso uf sicher, will ich e Saisoncharte han. Aber ich gsehn nöd ii, warum mer muess en eigne Thread ufmache und de ganze Wält verkünde, wämmer äntli wiedermal i d'Halle gaht - und das i de PO's wos super lauft.

    Abgseh devo, würds mich extrem froie, wänn s'HASTA hüt z'Abig usverchauft wäri. Und das isch logischerwiis nöd möglich, ohni PO-Touris, "Modefans" und trötzelnde (Ex-) Fans.

    Aber eigentlich gahts ja um de ZSC und nöd um Sälbst-Inszenierer. Und darum froi ich mich uf en wiitere, stimmigsvolle und erfolgriiche ZSC-Abig. Schicke mer die Chlöötis i d'Ferie!

  • Zitat von Trodat

    Los emal, du Schlaumeier. Ich han mis Pätzli sowieso uf sicher, will ich e Saisoncharte han. Aber ich gsehn nöd ii, warum mer muess en eigne Thread ufmache und de ganze Wält verkünde, wämmer äntli wiedermal i d'Halle gaht - und das i de PO's wos super lauft.

    Abgseh devo, würds mich extrem froie, wänn s'HASTA hüt z'Abig usverchauft wäri. Und das isch logischerwiis nöd möglich, ohni PO-Touris, "Modefans" und trötzelnde (Ex-) Fans.

    Aber eigentlich gahts ja um de ZSC und nöd um Sälbst-Inszenierer. Und darum froi ich mich uf en wiitere, stimmigsvolle und erfolgriiche ZSC-Abig. Schicke mer die Chlöötis i d'Ferie!


    ich hingäge verschtah nöd, werum einei jedem wie au immer gnännte thread druf hi wiise muess, dass mer dä einzig wahri und ächti fän vo dem verein isch.

    und ebe, es gaht um d'lions und nöd um sälbschbewihräucherer!

    und es interessiert au niemert öb du es einzelticket oder ä saison-charte häsch.

  • Zitat von sloggi

    ich hingäge verschtah nöd, werum einei jedem wie au immer gnännte thread druf hi wiise muess, dass mer dä einzig wahri und ächti fän vo dem verein isch.

    und ebe, es gaht um d'lions und nöd um sälbschbewihräucherer!

    und es interessiert au niemert öb du es einzelticket oder ä saison-charte häsch.

    läck sinder nervös? sniveau isch ja bedänklich, dases playoff touris gibt ist klar. Ist auch oke, das es hier drin Leute gibt die aus ihrem ersten Match in der Playoff sehen und das noch voller Stolz erwähnen. Tja sollen sie, mich interessierts auf jedenfall nicht darum hab ich den Thread zwar überflogen aber nicht wirklich gelesen...

    Sollen "die alten herren" (das ist nicht bösartig gemeint), doch kommen, aber wirklich interessieren warum und wieso und wann und was alles früher so besser war interessiert mich nicht so gross in der aktuellen Zeit...

    • Offizieller Beitrag

    Es ist halt so, dass die Pinnwand früher mal eine ziemlich familiäre Sache war und einige deshalb gerne hier verkünden, dass man sich wieder mal in der Halle über den Weg laufen könnte.

    Mit den Jahren mussten wir aber einsehen, dass, je nach Saisonverlauf, aber eine ziemlich grosse Öffentlichkeit an unserem Gequatsche hier "interessiert" ist und mitliest, weshalb solche Postings, wie das von Snowcat für einige wohl komisch erscheint.

    Er glaubt halt immer noch, wir seien eine Familie und auch wenn ich bei vielen seiner aufgezählten Erlebnisse nicht mit von der Partie war, verbindet die alteingesessenen Pinnwändler doch einiges, so dass man, wenn man sich mal zufällig im Coop über den Weg läuft, immer etwas zu plaudern hat und so immer noch alles ziemlich familiär wirkt.

    Kein Grund für Gemecker also!

  • Genau - was isch mit dä Migros? Wänn si sich im Konsi statt Coop würdet träffä, dänn würemer das därä Nostalgiker-Rundi durelaa. Abär im Coop??? Das isch scho fasch es verschteckts Bekänntnis zu Bisel
    :haare:

  • Zitat von Tinu

    Genau - was isch mit dä Migros? Wänn si sich im Konsi statt Coop würdet träffä, dänn würemer das därä Nostalgiker-Rundi durelaa. Abär im Coop??? Das isch scho fasch es verschteckts Bekänntnis zu Bisel
    :haare:


    Reto, grad wil die PW uf so es Interesse stosst isch es ZWINGEND notwendig, alli Detailiste z'erwähne und nöd irgendeine z'bevorzuge. Also me chönt sich treffe im: (Hinweis: Reihenfolge ist willkürlich)
    - Migros
    - Coop
    - Delicatessa
    -Denner
    - Volg
    - Spar
    - LIDL (oder so was)
    - ALDI
    - Careffour
    - PAM
    - Denner

  • Zitat von Marc


    Reto, grad wil die PW uf so es Interesse stosst isch es ZWINGEND notwendig, alli Detailiste z'erwähne und nöd irgendeine z'bevorzuge.

    Reto, chasch ihm hüt Abig eis an Chessel haue wänn'd wotsch. Ich hocke näbed ihm und ich heb ihn für Dich gern fescht;o)

    Ups, ich han mi g'outet. Ich bin hüt au i dä Halle...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!