HC Davos - ZSC Lions, 3. Halbfinalspiel, 20.03.08

  • YES!! froi mich jetzt scho uf de samstig! wird ja abartig! --> rekordkulisse!
    eifach dä helli wahnsinn

    edit: nur noch 11!

    zum match heute: dem Zett sollte das break gelingen, die davoser wirkten bereits dienstag extrem müde, hoffe nur, dass sie den schwalben könig, daigle und riesen in den griff bekommen!
    gruss

  • Zitat von tom64

    Dä Ambühl isch scho immer en Schwalbevogel gsi.
    Dä Typ ghat mir so uf dä Sack. Er isch einfach en unfaire Spieler.

    Hät mich scho im erschtä spiel gnervt. hät er 2x ä 2-er usegholt.
    Isch faktisch gseh es arschl........

    Mal auspfeiffen die Nase. :roll:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Z67

    Die untersten Reihen werden nicht verkauft, da keine Sicht aufs Eis, resp. man sieht nur Helme rum kurven.

    Ja, das ist eine dieser Planungsleichen, für die ich null Verständnis habe!

    Eigentlich wollten sie das Eisfeld tiefer legen, aber dann hatten sie Probleme mit dem Grundwasser. Dass dies aber das einzige Stadion ist, bei dem die Plätze nicht ganz bis an den Rink gehen, und dies zudem die teuersten Plätze sind in der NHL, will mir bis heute nicht in den Kopf.

    Die perfekte Schweiz funktioniert ab und zu wie ein Drittweltland.... :?:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Sputnik

    Das Hallenstadion ist und bleibt ein Desaster, eine absolute Fehlkonstruktion.

    Ganz so schlimm finde ich es nicht. Es waren halt viele Vorgaben in Sachen Heimatschutz einzuhalten, deshalb konnten auch die Gänge nicht breiter gemacht werden, die Garderoben sind zu klein....

    Man kann sich nun fragen, ob es das Wert war, dieser Mix aus Alt und Neu...

    Mich persönlich stört nur das mit den Plätzen, die nicht bis an den Rink gehen, mit dem Rest kann ich (gut) leben.

  • Zitat von ZSColin

    Wie händ ihr das gseh:
    Für mich isch de Ambühl im 1. Drittel eeeextrem schwalbemässig abg'hobe (und wuuuunderschön gfloge) um e Straf usez'hole - was ihm demit ja au glunge isch.

    Hät das öpper am TC gseh und isch de glicher Meinig? Oder lieg ich da völlig falsch.

    Isch mer eifach bim 1. Game ufgfalle, dass de Ambühl eimal vor de Bande g'heit isch ("Bandencheck") wo en Z-Spieler ihn berührt hat.
    Säge das ja eigentlich extrem ungern, aber:
    Schlimmer als de RvA!

    hani au so gseh! mer muess aber fairerwiis erwähne, dass em einte oder andere zürcher s umgheie au extrem liächt fallt.

    und es wird also ganz generell i dene po no vill vo hinä richtig bandä checked und ich finds richtig, wänn mer das nöd toleriert!

  • Zitat von Larry

    Ja, das ist eine dieser Planungsleichen, für die ich null Verständnis habe!

    Eigentlich wollten sie das Eisfeld tiefer legen, aber dann hatten sie Probleme mit dem Grundwasser. Dass dies aber das einzige Stadion ist, bei dem die Plätze nicht ganz bis an den Rink gehen, und dies zudem die teuersten Plätze sind in der NHL, will mir bis heute nicht in den Kopf.

    Die perfekte Schweiz funktioniert ab und zu wie ein Drittweltland.... :?:


    han mal gläsä, dass grundwasser nöd eso richtig lions fan seg und sich drum herzlich wenig drum kümmered, öb jetzt eine iishockey-planerisch ä uhuere gueti idee gha hätt .....

    es hätt au gseit, dass es (s grundwasser) au genau eso gseh würd, wänn's in mali, togo oder simbabwe deihei wär.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von sloggi


    han mal gläsä, dass grundwasser nöd eso richtig lions fan seg und sich drum herzlich wenig drum kümmered, öb jetzt eine iishockey-planerisch ä uhuere gueti idee gha hätt .....
    es hätt au gseit, dass es (s grundwasser) au genau eso gseh würd, wänn's in mali, togo oder simbabwe deihei wär.

    Es wäre problemlos möglich gewesen, das Eisfeld trotz Grundwasser tiefer abzusenken, aber (natürlich) hätte das mehr gekostet. Für die 250 Kisten für den Umbau baut man sonst ein neues Stadion mit allem Komfort....

    Dass ausgerechnet in der Schweiz (!) und in Zürich (!!!) die Kohle dafür fehlte.....schwach!

    Gruss, Larry, der mal Bauzeichner war

  • Zitat von sloggi

    Stimmt das es sogar döt Grundwasser git :D und dennoch chamer hützutags im internet nahluege obs döte grundwasser hät oder nöd.. zumal das ime vorprojekt zu de abklährige ghört obs grundwasser htä oder nöd..

    han mal gläsä, dass grundwasser nöd eso richtig lions fan seg und sich drum herzlich wenig drum kümmered, öb jetzt eine iishockey-planerisch ä uhuere gueti idee gha hätt .....

    es hätt au gseit, dass es (s grundwasser) au genau eso gseh würd, wänn's in mali, togo oder simbabwe deihei wär.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!