500'000 am beschte, dänn chönnt me street parade, sächsilüüte und 1. Mai-Demo au grad na im stadion mache.
Dä FCZ-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich gsehn scho wie das Löli-Stadion bi de Abstimmig wäg em Defizit wo d'Stadt Züri dänn jedes Jahr mues zahle duregheit.
Dänn isch finster am Arsch und mir bliibed für imer im Letzi...
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Mushu
Das Stadion staht dänn für 100 Jahr. Eigentlich bin i überzüügt, dass in Züri s'Potential für 20000-25000 möglich isch. Umsomeh, wänn GC no vo de Bildflächi verschwindet und de Stadtverein erfolgrich isch.
Es 16000 Stadion wär/isch e Schand, bringt kei Perschpektive und völlig deplaziert für Züri. 0 Entwickligspotential!!
normalerwiss baut mer aber nach de nachfrag und nöd umgekehrt! oder meinsch, dass wänns es reins 25'000-er fuessballstadion in züri hät, de schnitt bi beidne verein plötzli um 5-10'000 höcher isch...
gruess roli c.
-
Zitat von snowcat
normalerwiss baut mer aber nach de nachfrag und nöd umgekehrt! oder meinsch, dass wänns es reins 25'000-er fuessballstadion in züri hät, de schnitt bi beidne verein plötzli um 5-10'000 höcher isch...
gruess roli c.
muesch dänn eifach nöd flueche, wänn de abopries und de spitzespielzueschlag explodiert...angebot und nachfrage...
und gueti plätz häts dänn au weniger, also allgemein mit de priese ufe
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Mitsch 2006
muesch dänn eifach nöd flueche, wänn de abopries und de spitzespielzueschlag explodiert...angebot und nachfrage...
und gueti plätz häts dänn au weniger, also allgemein mit de priese ufe
eine vo de hauptgründ, warum ich es chlises stadion guet finde! mit eme chline stadion isch de run uf tickets, au für nöd eso attraktivi spiel, vill grösser, nur scho darum will mindeschtens 10'000 saisoncharte verchauft werded. d'folg isch en schnitt vo öppe 15'000, also e stadionuslaschtig vo über 90% und bi jedem halbwegs attraktive spiel heissts usverchauft!
mit eme 25'000-er stadion und segs no so geil und fussballlike, wür sich zu de hütige situation genau nüt ändere. gege basle zwüsche 16'000-20'000 lütli und gege bellenz 8'000!
die meischte spiel finded eso imene chline, schmucke hexechessel statt, für das bini gärn bereit 200-300 stutz meh für mini saisoncharte z'zalle!
p.s. ich rede übrigens vom fcz, die us niederhasli brächted wahrschinli nöd emal uf de campus tribune es uslaschtig vo 90% ane...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryWie chunsch Du nur uf die Idee?
Mit händs jetzt 114 Jahr bewiese das es nöd eso isch!
Sötts i de nächschte 100 Jahr eine vo dä beide A-Clubs butze, wird's zuekünftige Fanpotential im Ruum Züri nümme ufteilt. Wir dä Club dänn no erfolgriich ...
Zudem wachst Bevölkerig stetig und unufhaltsam und Fuässball boomt eigentlich ...Ich bliibe debi; nöd hüt oder morn. Aber eventuell scho früener als mir glaubed ...
-
- Offizieller Beitrag
Tschau Alain Rochat, machs guet in Vancouver!
-
-
Gajic und Vasquez mit je einem Leihvertrag zu GC...
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich stelle bei meinen GC Kumpels eine total naive "die-chömed-scho-no-das-chunt-scho-guet" Haltung fest.
Genau so steigt man ab!
-
-
-
- Offizieller Beitrag
1:1 klar Offside...isch eifach nöd zum glaube!
Keis Wuchenänd ohni klare Fehlentscheid!
Chan doch nöd ewig so wiitergah!
-
Zitat von Larry
1:1 klar Offside...isch eifach nöd zum glaube!
Keis Wuchenänd ohni klare Fehlentscheid!
Chan doch nöd ewig so wiitergah!
Nöd ufrege, sind ja nur 4 (!) Luzerner im Offside gstande...
Im Ernst: Ich weiss, ich wiederhol mich, aber sowas glicht sich us im Lauf vo de Saison! Mier händ das Jahr au es paar glücklichi Pünkt gholt!
Gruess Roli C.
-
- Offizieller Beitrag
Nöd übertriibe... Es chan doch höchschtens eine im Offside schtah und zwar de, wo dänn de Bölle überchunnt. All andere sind doch eh passiv ;o)
-
-
- Offizieller Beitrag
sind doch all im Blickfäld gschtande...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!