• Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    vor allem hett ja dänn au de Favre i de BL kei Erfolg, wänn das alles nur danke em Bickel zstand cho wär...
    bin de Meinig, dass de Favre gnueg über Fuessball verstaht, dass er au weiss, mit wellne Spieler er sie's System chan spielä lah und dementsprächend wird en Sportchef d'Ahwiesig vo ihm übercho!

    Ich weiss nöd. Bzw. ich glaube, dass d'Wahrheit au i de Mitti ligge chönt. Favre und Entscheid fälle: da chunt mir vorallem en uherä Zauderi in Erinnerig, wo sich eifach nöd zume Ja oder Neu hät chönne durreringe ...
    Lieber no eine teschte und nomal drüber schlafe. Chönt mer vorstelle, dass er hüt no überlege würd, wänn nöd öpper anderscht mal irgendwänn en Entscheid durregsetzt hett ...

  • Die Mannschaft isch definitiv NÖD zerschtritte! Wohl laufed die 3 Tunesier immer allei ume und hocked au im Flüger zäme, aber das händs scho im Erfolg gmacht. Aber susch sind d'Jungs guet druff und händ kei Lämpe. Jedefalls nöd meh, als anderi KMU's au mit 25 Agstellte.

    Was au keis schlechts Zeiche isch: d'Frau Pumuckl nimmt das Ganze sehr glasse, au di wirtschaftlich Situation und sie hät ja de gross Chole bi Canepas dihei!

    S'Rencontre zwüsched em Magnin und em Tschikahui isch eis gsi, wies i de Bundesliga 1-2 monatlich vorchunt im Training. Vor allem nervt de Magnin, dass Zitige drüber schribed, aber nöd 1 Reporter im Training gsi isch. De einzig (!) Trainingsgascht mues also de Zitig aglüte und irgend en Stuss verzellt ha.

    Was bi dem Club tatsächlich nötig isch, isch en Kommunikationsberater. De Canepa und sini Frau nerved sich jedefalls fürchterlich, wie verzerrt oder gar erfunde, vor allem de Boulevard, gwüssi Vorkomnis wiedergit...aber wämer eso Uftritt i de Öffentlichkeit wie de Canepa, mues mer sich nöd wundere...

    Warum ich das alles weiss? Bin im Flüger nebem Magnin und Mehmedi gsässe. Vor mier de Fischer und Djuric. Hinedra de Rodriguez und Leoni. Am Flughafe hani öppe e halb Stund mit de Frau Pumuckl gflirtet, nei gredet natürli..:-))

    Aber trotz allem bruchts natürli 4-5 Wechsel. Aber wege 3 Mönet Misserfolg, muess mer nöd grad alles uf de Chopf stelle und somit di letschte 6 sehr erfolgriche Jahr in Frag stelle! Alles chamer über solangi Zit nöd falsch mache und glich Erfolg ha, usser me hät Chole wie Bayern, dänn chamer jede Fehlentscheid schnell korrigiere. Solange Erfolg isch au kein Zuefall. Genau so, wie solange Misserfolg au keine isch! Chönder jederzit in Niederhasli nahfröge...:-)) Au über de Fischer chamer natürli diskutiere. Aber alli die wo de Bickel nüme wänd, sölled glichzitig en bessere Manager vorschlah. Ich känne jedefalls keine, womer zalle chan und d'Schwizer Liga kännt. Er hät übrigens scho bi YB sehr grosse Erfolg gha. Damals häter mit em Schälli zäme en Riesejob gmacht, ohni Geld wohlverstande...YB hät ersch sit em neue Stadion und em Rhis Istig Chole.

    Gruess us Lissabon

    Roli C.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    Die Mannschaft isch definitiv NÖD zerschtritte! Wohl laufed die 3 Tunesier immer allei ume und hocked au im Flüger zäme, aber das händs scho im Erfolg gmacht. Aber susch sind d'Jungs guet druff und händ kei Lämpe. Jedefalls nöd meh, als anderi KMU's au mit 25 Agstellte.

    A was glaubsch denn dasses liit? Es muess ja e Chopfsach si, suscht wäreds letscht Jahr nöd so erfolgrich gsi. Ich glaube diversi Spieler, wend weg und au wenns selber nöd mal merksch, aber denn gisch halt statt 100% nurno 95%. Sicher weg wend: Guatelli, Leoni, Alphonse, Margairaz, Texeira, Djuric, Mehmedi, Chikhaoui, Barmettler, Nicki. Das sind eifach z viel, das vertreit kei Mannschaft. Isch viellicht doch au chli Canepa/Bickel schuld, wo um s verrecke kei Spieler, wend gah lah, wo no en Vertrag hend. Mer hets ja scho ide Vergangeheit gseh, jetzt wieder mitem Djuric (wo nurno en Scheiss zämespielt und die 2 Mio. womer übercho het, sind au weg) und s Theater um de Nicki.

    Zitat von snowcat


    Was au keis schlechts Zeiche isch: d'Frau Pumuckl nimmt das Ganze sehr glasse, au di wirtschaftlich Situation und sie hät ja de gross Chole bi Canepas dihei! .

    Isch das so? Sind ja au Grücht ume, dass si sehr, sehr viel Geld verlore het, will d Nobel Biocare Aktie in Cheller gheit sind und ihres Vermöge vo ca. 100 Mio. uf öpe 20-40 abegheit isch. Und mit 20-40 Mio. chasch denn nöd viel 8 Mio. Löcher stopfe...

    Bim Rescht gibi der recht.

  • Freut mich, dass es no es paar positiv igschtellti git. Da FCZ wird euis wieder Freud mache, öb das jetzt die oder nächschti Saison isch, isch eigentlich nöd eso wichtig. Bi mir längeri Durschtstreckene gwöhnt gsi.

    Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde :wink:

  • Zitat von Champs-de-Mars


    Häsch rächt mit dim Bricht, dä Canepa söll dä Giovi Marti entlah und dänn d'Kommunikation amene Spezialischt gäh. Aber ab dänn söll er dänn würklich sini Zürischnure zue hebä und sich max. 1x pro Monet mälde :wink:

    ich glaube eher, dass s'Problem isch, dass de Canepa eifach immer sin Sänf dezue git!

    Da chasch de bescht Mediäbeuftreit ha wo du wettsch:
    solang de nöd gfröget wird, chan er au nöd hälfe... (aber ich dänke, dass er am Ursli gnueg hilft)

  • Zitat von Ali Bengali

    Würde dem A.Egli gerne mal sauber die Zähne raushauen.
    Oder werde ich dann in Thread "Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!" verrissen?

    ne, du kriegst mildernde umstände. egli ist der grösste rosettenflicker aller zeiten im ch fussball.

  • Zitat von dantheman

    chan die alt hopper-sau eigentlich au ganz normal fcz säge oder laht em das sis insekte-härz nöd zue...ganz schlimm

    interessanterwiis hät er vor paar Jahr bime uswerts CL-Spiel vom FCZ mal gseit, dass mer ja wüssi, dass de FCZ gueti Fans heg, wos drüber gredt händ, dass d Südkurve luut gsunge hät.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    interessanterwiis hät er vor paar Jahr bime uswerts CL-Spiel vom FCZ mal gseit, dass mer ja wüssi, dass de FCZ gueti Fans heg, wos drüber gredt händ, dass d Südkurve luut gsunge hät.

    mä hät endi 80-er bzw. afangs 90-er jahr bimene spiel i de uf-abstiegsrundi im alte joggeli in basel gege de fcz öppe 45'000 zueschauer gha. die ganz muttenzer kurve und en grosse teil vo de sitetribüne sind erlüchtet gsi. erlüchtet vo bengalischem füürwerk! hät mega geil usgseh! de reporter hät gfund, dass segi wieder emal en gwaltige fuessballabig und e sensationelli stimmig...

    tja, so änderet sich zite, und das i 20 jahr!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    mä hät endi 80-er bzw. afangs 90-er jahr bimene spiel i de uf-abstiegsrundi im alte joggeli in basel gege de fcz öppe 45'000 zueschauer gha. die ganz muttenzer kurve und en grosse teil vo de sitetribüne sind erlüchtet gsi. erlüchtet vo bengalischem füürwerk! hät mega geil usgseh! de reporter hät gfund, dass segi wieder emal en gwaltige fuessballabig und e sensationelli stimmig...

    tja, so änderet sich zite, und das i 20 jahr!

    gruess roli c.

    Saison 93/94 gsi, ich bin Live vor Ort gsi mit ere Handvoll Zürcher.

    Mir händ 1:1 gspielt und de FCB häd sini Ufstiegsfiir uf de nächst Match müesse verschiebe!

    Bilder:

    http://www.youtube.com/watch?v=w7wucVYqOMg

    ...und ja, em Reporter guet zuelose bis am Schluss....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!