• Ich han da mini eigeni These.

De Brunner hät wenig Kredit gha bim Staff (nennemers mal Fuhlheit) und isch so chlie unedurregheit.

Guet in Klote zwar, aber durch die Näbegrüsch zwüsched Stuehl und Bänk gheit. Sprich er muss sofort? wegtransferiert werde us Klote.
    Zug schlaht zue, isch sehr willkomme und nach es paar Training hät mer denn gmerkt dass de Bueb schlächter gmacht wird als er würklich isch.

Ich muss villicht säge, ich han per zuefall 3-4 Training gseh vom Eis vo Zug (selber nach dene stolperis Match gha).

Jezt chunt s wichtigste i de Entwicklig vom Brunner (glaub ich zumindest):
    I jedem vo dene Trainings hät entweder de Holden oder ganz wenig au de Metropolit/Helbling! de Brunner wärend de Üebig zu sich gnoh und hend mit ihm öppis komplett anders trainiert als de Rest vo de Mannschaft. Eimal zbsp. het er 10 Onetimer vo links uf de Ersatzgoali abgschosse und den vo rechts usw.. Het er keine inegmacht hät de Holden em Helbling/ Wosniewski grüeft und die händ en den dörfe ad Bande nagle. (Oder er häts dörfe über s ganze Isfäld zieh :shock: / Bäsewage)
    Vo dene spezial Üebige/Gschichte hani meh als 10 gseh i 3-4 Trainings und nöd eimal isches en andere Junge wie de Lammer oder Suri gsie, sondern nur immer de Brunner!

Kurz gseit, d Kanadierfraktion in Zug ischs Tüpfli uf em i gsie, wos i de Entwicklig vom Brunner wahrschienlich no brucht hät. Sie hends verstande ihm mit 'Spass' und härti de 'richtig' Wäg z zeige.

Und de Rest isch Glück gsie.. :mrgreen:

Russki standart!!

• Wieder eine sehr unglueckliche Niederlage fuer die Isles. Das vierte und vorentscheidende Carolina Tor ging via Hamonic's Arm ins Tor. DiPietro war im Tor und sehr schwach. Im letzten Drittel gab es einen DP sucks chant.

• Mann, wemm seisch das? Aber hey was sölls.. Nächst versuech!

Aber mal im Ernst ich han sälte e Mannschaft gseh wo sich so zerriesst und den gliech so unglücklich verlürt.

Beidi Goali sind halt au nümme das wo`s mal gsie sind.. Zumindest em Nabi traui aber de turnarround no zue. (Aber ich glaub isch wunschdänke)

Ps.: 4 Powerplaygoal i eim Spiel vo de Isles gschosse :shock: Wenn häts das s letschte mal geh?
    Und gliech langets wieder nöd..

Russki standart!!

• Zitat von Rangersfan

Das vierte und vorentscheidende Carolina Tor ging via Hamonic's Arm ins Tor. DiPietro war im Tor und sehr schwach. Im letzten Drittel gab es einen DP sucks chant.

Nur fair, er "suckt" nämli würkli.

Zitat von DP

Retirement?????? This though never even crossed my mind for a second.

:rofl: :facepalm:

• Zitat von Rangersfan

Das vierte und vorentscheidende Carolina Tor ging via Hamonic's Arm ins Tor. DiPietro war im Tor und sehr schwach. Im letzten Drittel gab es einen DP sucks chant.

Nur fair, er "suckt" nämli würkli. Au nöd fair eigetli en Paraplegiker is Goal z'schtelle.

Zitat von DP

Retirement?????? This though never even crossed my mind for a second.

:rofl: :facepalm:

omg, de Tavares fangts aa aaschisse...keis guets zeiche. und de hamonic isch sauer:

http://www.youtube.com/watch?v=URHEdE…player_embedded

• Ach chum Gysino, chan doch nöd alles schlecht sie?
    Mängisch fehlt eifacht fucking wenig zum punkte.
    Naja, eventuell wunschdänke vo mir..

@ Ari: eventuell isches ja au vom Shedden us cho? Kei ahnig

Russki standart!!

• Scho bitter was in Long Island lauft. Die erinnered mi a Chicago i de 90er Jahr.
    Wang und Snow sind die neue $-Bill Wirtz und Bob Pulford. En owner wo nüt wot zahle und en GM wo kän Plan hät - oder keine dörf ha.

Als Fan sind das scho richtig härti ziite. :suff:
    Aber de Umzug uf Brooklyn chunt ja bald (scho nächst Jahr?)...

• Hab mir jetzt mal die Tore angeschaut da ich Di Pietro mal in meinem Fantsy Team hatte. Also an den Toren 4 oder 5 kann er nun wirklich nix machen, Tor 4 sehr unglücklich vom Verteidiger und Tor 5 freifach abgelenkt.
    Tavares wird als Leader bezeichnet, Das spiel am Sonntag haette er im Alleingang entscheiden müssen! Hockey ist immer noch ein Team Sport, das Problem der Isles steht an der Bande!

• Zitat

Rick DiPietro

0-2-0
    4.62 GAA
    .842%

S'Problem vo de Isles staht a de Bande? Ja, stimmt. Aber das isch nur 1 vo de 1000 Problem.
    Und bitte höred uf de DP z'verteidige, das gaht echt z'wiit... :sad:
    Er isch z'schlächt gsi für die 2.Bundesliga im Lockout. Nur so als Vergliich.

Tavares isch en Leader. Aber er isch au no wahnsinnig jung und v.a. ellei. Er hät nie en richtige
    NHL Veteran näbed sich gha. Er spielt sitt Jahre näbed em ehemalige AHLer Matt Moulson (guete
    Spieler, aber keine woner was devo lerne chan) und wächselnde Flügel uf de rächte Siite.

Zitat von Der Weise

Di Pietro mal in meinem Fantsy Team hatte. Bande!

zudem, sorry aber...bisch dete betrunke gsi wo dis team zämegschtellt häsch?

• Gysino:

Gut mit dem Sparkurs den die Isles fahren (mehr ist auch nicht möglich, ohne das nicht irgend einer Geld reinwirft des Grauens) werden die Islanders nie ein wirklich Konkurrenzfähiges Team haben. Und damit meine ich ein Team das um den Stanley Cup spielen kann. Und da ist natürlich schon klar, dass dies John Tavares nicht immer mitansehen wird.

Diese Saison kann ich mir echt nicht vorstellen, dass die Isles die Playoffs packen. Sie sind aus meiner Sicht zwar stärker als letzte Saison, aber da gibts garantiert noch mindestens 8 Teams die einfach viel stärker sind als die Isles.

Bin gespannt ob sich die Siutation ändert wenn Sie dann in Brooklyn spielen.

• ja danke für d'erinnerig dra. :galgen:

da no es guets spiili für wänn de rickety ricky spielt, aber achtung, gitt en üble kater
    am nägschte tag:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!