• Zitat von Larry

    Schade, die Rangers sind im Penaltyschiessen rausgeflogen :sad:

    es isch sooooo schön gsi, scho lang nüme soviel froid gha. und dänn no dä jokinen dä versager...es hät so schön passt. en richtige scheiss penatly hätter uselah, also so richtig richtig schlächt.

    grande! :rofl:

  • Zitat von Sputnik

    Ich glaube KEINER abwer wirklich KEINER ausser Tortorella hat verstanden warum gerade Jokinen den letzten Penalty schiesst. HAHAHA

    tja, dä trainer halt wie dä spieler...beides riese idiote.

  • - überbezahlt
    - locker room cancer (wobii da passter ja guet zu dä rangers)
    - hät bi chloote gspielt
    - rekord für die meischte nhl spiel ohni playoffs je gspielt z'ha (bis letschts jahr)


    definitiv i dä idiote kategorie.

  • das fassts guet zäme:

    Zitat

    He's a cancer in the locker room, undisciplined on the ice and has shown the inate ability to make teams worse.

    lueg mal was mit dä flames - yotes passiert isch nach em trade...lueg jetzt mal s'western conference ah. :rofl:

  • Die Flyers haben verdient gewonnen, sie waren ueber 65 Minuten die bessere Mannschaft. Lundqvist hat uns im Spiel gehalten.
    Tortorella mache ich keinen Vorwurf wegen dem shootout. Die Rangers haben niemanden der gut in einem shootout ist. Gaborik ist der einzige scorer aber er ist schlecht in shootouts.
    Devils gegen Flyers wird sicher eine sehr gute Serie. Die Flyers sind hinter den Rangers die meistgehasste Mannschaft der Devils Fans. Die Devils fans haben immer noch einen Komplex da North Jersey viele Rangers fans und South Jersey viele Flyers fans hat.

  • Zitat von Gysino

    - überbezahlt
    - locker room cancer (wobii da passter ja guet zu dä rangers)
    - hät bi chloote gspielt
    - rekord für die meischte nhl spiel ohni playoffs je gspielt z'ha (bis letschts jahr)


    definitiv i dä idiote kategorie.

    ok, guet recherchiert, abr:

    - überbezahlt? was chunnter äigentlich übr?
    - locker room cancer? staht das imene offizielle Spieler-Bewertigs-Heft odr imene weniger offizielle Fan-Forum?
    - bi Chlootte händ scho ganz anderi gschpillt....Blindenbacher, Pittis, Bärtschi, McKim....sind glaubs käi Idiote, odr? :cool:
    - Rekord für die meischte nhl spiel ohni playoffs je gschpillt z'ha. das isch sicher schlächt und bitter, abr hät au viel mit Päch z'tue! Lueg mal dä Gerber ah. Giz en andere Spieller i dä NHL, wo innerhalb vo sine erschte 4 Saisons i dä NHL mit 3 verschidne Teams 3 mal is Final cho isch? Und das no jedes Mal als Backup... das isch äifach nur seeeeehr glücklichs Timing! Und das bruuchts halt au. Phoenix isch no nie dä Riisser xi. Ganzi 5 mal i d'Playoffs cho sitem Umzug und Calgary isch jez au nöd sooooones Üüüüüber-Team...öb jez mit oder ohni Jokinen. Abr ich gibe ja zue, han scho paar mal gläse, er heg i dä Kabine mängisch chli e groossi Röhre...in Finnland isch er äml bekannt für das.
    :razz:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Studi66


    ok, guet recherchiert, abr:

    - überbezahlt? was chunnter äigentlich übr?
    - locker room cancer? staht das imene offizielle Spieler-Bewertigs-Heft odr imene weniger offizielle Fan-Forum?
    - bi Chlootte händ scho ganz anderi gschpillt....Blindenbacher, Pittis, Bärtschi, McKim....sind glaubs käi Idiote, odr? :cool:
    - Rekord für die meischte nhl spiel ohni playoffs je gschpillt z'ha. das isch sicher schlächt und bitter, abr hät au viel mit Päch z'tue! Lueg mal dä Gerber ah. Giz en andere Spieller i dä NHL, wo innerhalb vo sine erschte 4 Saisons i dä NHL mit 3 verschidne Teams 3 mal is Final cho isch? Und das no jedes Mal als Backup... das isch äifach nur seeeeehr glücklichs Timing! Und das bruuchts halt au. Phoenix isch no nie dä Riisser xi. Ganzi 5 mal i d'Playoffs cho sitem Umzug und Calgary isch jez au nöd sooooones Üüüüüber-Team...öb jez mit oder ohni Jokinen. Abr ich gibe ja zue, han scho paar mal gläse, er heg i dä Kabine mängisch chli e groossi Röhre...in Finnland isch er äml bekannt für das.
    :razz:

    ich chaufe für dich es paar "e"'s!!

  • Im Gegensatz zu anderen Grossverdienern der Rangers (Drury,Gaborik) hatte er jedenfalls den Mumm die verantwortung zu übernehmen; und so schlecht war der penalty nicht, Boucher hat ihn einfach noch mit dem Zipfel des Schoners erwischt.
    Was ich nicht verstehen kann wieso man die lotterie des Shootouts wissentlich eingeht. Man muss vielleicht veruchen in der Overtime auf Sieg zu spielen,

  • Gebe jedem Punkt recht bei Gysino, ausser das mit dem "locker room cancer". Das heisst es bei jedem Spieler der getradet wird in der NHL. Bei Dion Phaneuf zum Bsp. hiess es das selbe und der ach so üble Phaneuf wird jetzt nächste Saison mit zimlicher Sicherheit Captain der Maple Leafs. Sprich ob einer cancer im Lockerroom ist hängt aus meiner Sicht extrem viel von der Mannschaft wo er gerade drin ist. Wenn einer Leaderqualitäten hat kann es positiv sein das er eben wirklich ein Leader ist und die Mannschaft anführt. In einer anderen Mannschaft kann der gleiche Spieler verhasst sein weil er eben mal das Maul aufreisst.

    Jokinen war ja auch in Florida der Captain und das wurde er wohl kaum weil er von allen gehasst wurde.

  • Was sind so Eure playoff predictions fuer die erste Runde. Ich mache einen Anfang.

    Erste Runde Gewinner

    East: Capitals, Devils, Penguins, Bruins

    West: Avalanche, Canucks, Blackhawks, Red Wings

  • BBQ und NHL Playoffs ... ist extremst herrlich.

    Meine Predictions:

    Eastern:

    Washington, Pittsburgh, New Jersey und Boston

    Western:

    San Jose, Nashville, Vancouver, Detroit

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!