• Man hatte für den heute eine klare Reaktion gefordert! Aber die Gurkenshow ging weiter! Bis auf Monnet, Bärtschi und Pittis haben heute wieder alle geschlafen und sind wieder hirnlos in der Gegend herumgekurvt...Was ist denn nur los?!

    Ich hoffe schwer das sie bis Freitag den stöpsel hinten raus nehmen und das Hirn wieder einschalten! Denn ansonsten wirds in Fribourg gleich noch ne Niederlage geben!

  • unser Trainer hat zum Glück die Fähigkeit, dass Team auf den richtigen Zeitpunkt richtig einzustellen, letzes Beipiel siehe Blackhawks,
    also wird er das tun für die playoffs und wir werden Meister!
    bis dahin wird wohl weitergegurkt und am stricht geturnt, das
    hält sicher auch fit, dank einem vollidioten gibt es ja auch von zug
    diesmal keine punkte

  • ach wären die 50 Qualirunden doch schon vorbei, es ist jedes jahr das gleiche, ein scheiss match nach dem andern :skandal: Und ich sehe da für Salis auch ein paar Baustellen für die nächste Saison. Was vor allem die Ausländer zeigen ist schon fast ein bischen peinlich. Ausser Pittis bitte alle ersetzen :warnix: Sulo wird ja bald Schweizer :mrgreen:

  • Sackschwache Leistung heute von praktisch allen Beteiligten. Das für das Gestochere noch Punkte vergeben wurde, ist mehr als unverdient.

    Flüeler wirkt so unsicher in der Puckannahme und im Stellungsspiel. Verteidiger waren heute ebenfalls neben den Schuhen. Absolut inexistent waren die Ausländer Sejna und Trudel und den Gardner hätte man lieber gleich an Bern abgegeben, der fällt auch nur noch wegen seiner Grösse auf, die er spazieren führt....

    Jungs, Reisst Euch am Riemen..!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    De Flüeler söll jetzt mal echli under d'Wulldecki!


    Das gilt nun nicht für dich - deine Meinung kenne ich (und sie deckt sich mit der meinen).

    Aber genau so baut man einen jungen Goali auf. Nach zwei, max. drei Spielen, in der er nur ordentlich war (den schlecht war er ja nicht wirklich), entzieht man ihm das Vertrauen.

    Du hast wenigstens von Anfang an so gedacht, aber viele hier - die den jungen Goali begrüsst haben - denken auch bereits so.

    Darum kann ihn Zürich niemals ein junger Goali aufgebaut werden. Selbst junge Spieler werden es immer schwer haben ...

  • Zitat von Larry

    De Flüeler söll jetzt mal echli under d'Wulldecki!

    Xen ich au so! S nimmt mich wunder, ob oisi Verteidigung mit em Sulo ächt mit dem neue finnische Goalie bi Zug mithebe chan.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Mushu

    Das gilt nun nicht für dich - deine Meinung kenne ich (und sie deckt sich mit der meinen).

    Aber genau so baut man einen jungen Goali auf. Nach zwei, max. drei Spielen, in der er nur ordentlich war (den schlecht war er ja nicht wirklich), entzieht man ihm das Vertrauen.

    Du hast wenigstens von Anfang an so gedacht, aber viele hier - die den jungen Goali begrüsst haben - denken auch bereits so.

    Darum kann ihn Zürich niemals ein junger Goali aufgebaut werden. Selbst junge Spieler werden es immer schwer haben ...

    Mier sind kein Wohlfahrtsverein. I dä Nati A (wo's jede jahr meh spiel gitt) chamer eifach nöd mit 1 goalie durrespiel. Lueg s'biispiel NHL aah. Dete gitts natürli no meh Spiel, aber det würd nie 1 goalie alles durrespiele. Dä Flüeler hät als eigetlich "Backup" ca. 90% vo dä spiel gmacht.

    Das isch z'viel, au wänn mer en goalie uufbaue will. 70/30 oder 60/40. Wäred da schlauer, rotiere isch wichtig.

    Aber miini Meinig isch sowieso es uusländische z'hole wo scho spitzeklass isch. Mier sind guet demit gfahre, dä Sulo hät ois 3 mal zum meischter gmacht, es isch also richtig gsi.

  • wie zum Beispiel:

    - EVZ, praktisch gleiches Team, neuer Goalie,
    Leader und Titelkanditat

    - Geneva, gleiche Leute, neuer Goalie, Spitzenteam, Geheimtip Meister
    notabene nur mit 3 Ausländern ...


    meinst du das ??

  • Zitat von Gysino

    lol dä flüeler bim 3te goal... :?:

    Da gsehn ich de Geering schuldiger! Dä staht stundelang det und lueget zue, wie de Burkhalter d'Chelle anehebt.

    Wänn dä na sini Erfahrige muess mache - was ich btw. begrüesse - söll mer das au em Flüeler zugestah!

    De Kärli hät denäbed au es paar sackstarchi Paradene zeiget!

  • has schomal gseit: am liebschte hät ich wieder en finnische goalie. die gfalled mier viel besser als nordamerikanischi (die guete sind sowieso nöd bereit bi ois z'spiele).

    dä markkanen wär e gueti wahl gsi.

  • De Flüeler isch im Momänt sehr unsicher. So vill Schibe wo vor ihm liged und er isch immer biz uf de Suechi...das cha nöd guet gah. Es isch kein Verglich mit letscht Saison. E Pause tuet ihm bestimmt nöd schade, im Gägeteil. Jetzt muess e Rochade ane für es paar Spiel.
    Wänns de Flüeler wänd ufbaue dörfeds nöd warte bis er uspfiffe wird oder Sulo-Rüef lut werdet, dänn verheizemer ihn höchschtens.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Wänns de Flüeler wänd ufbaue dörfeds nöd warte bis er uspfiffe wird oder Sulo-Rüef lut werdet, dänn verheizemer ihn höchschtens.

    Ich teile da halt au d'Asicht, dass in Züri en fertige Goali here ghört. Ufbaue chasch da keine. Mit Sicherheit!

    Entweder er schlaht voll ih und setzt sich dure; und isch dänn bi dä nächschte Glegeheit in NA.

    Oder er schlaht nöd i und landet rasch bi Davos ...

  • zum talent eines torhüters gehört eben auch, druck auszuhalten, und den hat/macht sich flüeler im gegensatz zu letzter saison. darum ist er auch wenig überzeugend bisher in dieser saison.

    wenn er das nicht verkraftet, muss er einige jahre älter werden, bis ers evtl. schafft.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von gringo


    Da gsehn ich de Geering schuldiger! Dä staht stundelang det und lueget zue, wie de Burkhalter d'Chelle anehebt.
    Wänn dä na sini Erfahrige muess mache - was ich btw. begrüesse - söll mer das au em Flüeler zugestah!
    De Kärli hät denäbed au es paar sackstarchi Paradene zeiget!

    Bim PP-Goal häd de Geering de Stock vom Gägner nöd kontrolliere chöne, klar sin Fähler.

    Aber suscht isch das eine wo mir i jedem Match gfallt, im Gägesatz zu andere. De Trudel isch für mich en Fehltransfer!

  • Übrigens lohnt sichs sowieso nie de schwiiz en goalie ufzbaue! wenns würkli guet werdet, wie de hiller, sinds schneller weg, als eim lieb isch und wenns nöd so guet sind hesch nacher en bührer ide chischte :kotz:

  • Zitat von Larry

    Meine Rede!

    Gilt übrigens au für de Flüeler: Wänn er würklich iischlah würdi wär er ganz schnäll weg und würds i de NHL versuche, drum:

    Fertige Goalie!

    genau, und wenn er nicht einschlägt ist er nicht gut genug für den z

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!