Zitat von BMWWas uns da vorgesetzt wurde war schlicht unbrauchbar, desolat und extrem Playout tauglich. Einzige Ausnahme: Flüeler und sein Stv.
In solch einer miesen Verfassung habe ich die Mannschaft bei Saisonstart noch nie gesehen. Im Kollektiv physisch, läuferisch und kämpferisch einem ordentlichen HCD mind. 2 Klassen unterlegen. Während 60 min nicht den Hauch einer Chance auf den Sieg.
Diese Mannschaft ist weder trainiert, taktisch ausgebildet noch geführt.
Genau so gsehts us und für das münd nöd zerscht 20 Spiel abgwartet werde. Wänn nüt gross g'änderet wird, müsst d mannschaft en enorme wandel eifach so duremache, zum e playoff serie chöne güne, soferns die dänn überhaupt erreiched. und mit some wandel rächnich nöd, wänns de eifach git, isch ja guet. es hät gar nüt mit schwarzmalerei z tue, aber sit em novämber/dezämber 09 wird bi ois sehr schlächts hockey gspielt und es münd viel fehler gmacht worde sii.
jetzt cha mer natürlich nach jedere saison säge, guet, saison verbii, noi saison nois glück und somit kein zämehang zu de letschte saison gseh. me cha säge, ja es sind erscht 1-2 spiel, genau wie letschte dezämber, wo mer 8 mal hinterenand verlore hät, aber trotzdem praktisch nüt veränderet hät. so glaub ich aber nöd, dass i dere liga irgendöpis chasch güne, da gits anderi verein, wo hungriger sind und sälbstkritischer, will die ebe öpis wännd hole.
demit isch natürlich au en verluscht vo attraktivität für noi spieler verbunde. wänn mer e lischte müsst mache, wele spielort für spieler momentan am attraktivschte isch, so isch de zsc ide letschte mönet sicher gsunke (nur scho, wil zug z.b. besser worde isch und sogar es nois stadion hät). und die ganz entwicklig, muss jetzt na gstoppt werde, wänn de ZSC en spitzeklub söll sii, was ja gmäss CEO münd sii.
Edit: Obwohl ich de Simpson nie gross möge ha und au bim Muller mini zwiifel gha ha, so muss ich mittlerwiile igseh, dass beidi sehr viel vo Hockey verstönd. Ich ha meh s gfühl, dass es a de mangelnde Professionalität vo de Spieler liit, wänn die nöd fit sind. ich cha mir au nöd vorstelle, dass de muller ine käs konzept vorgeh hät. Ich ha sehr viel Verständnis defür, dass i nordamerikanische liige d spieler viel meh eigeverantwortig gnüssed und de trainer eigentlich nur s taktische vorgit (NHL-Känner chönd mi korrigiere, wänn das z eifach gseit isch). aber da ischs halt leider anderscht und drum wird wohl früener oder spöter en eigetli guete trainer dra müse glaube.