ZSC - TschernoBiel, 21.09.10

  • Zitat von Sputnik

    Eigentlich muss Colin Muller entlassen werden - wieso das unausweichliche noch lange rausschieben?

    genau das und nüt anders.

    edit: ah, und dä salis chan au grad verreise, söll wieder chli go sozialpädagog spiele.

    • Offizieller Beitrag

    Jaja, de Trainer isch Schuld .......(i dem Fall au: gääääähn!)
    Wänn de Bastl de Puck 20 Sek. vor Schluss usehaut würdet alli zwar immerno vomene schlächte Spiel - aber doch vomene Ufwärtstrend rede.

    Für die "Aktion" sött de Mark B. zur Straf 1 Woche in es Bootcamp, dami!!

    Ach ja, und de Flüeler isch geschtert würkli guet gsi! V.a. hät er (ändlich) au emal Sicherheit usgstrahlt.

  • War gestern nicht live vor Ort, aber auf Grund der wenigen TV-Bilder (z.B. der Puckverlust der zum 2:2 führte), der hier gemachten Aussagen (Monnet "übersieht" Büeli) und den vorangegangenen Spielen ist das Fazit schnell gezogen:

    Die Mannschaft besteht mehrheitlich aus Solisten, die nicht geführt sind.

    D.h. jeder spielt so, wie es ihm gerade passt.

    "Harry fahr schon mal den Wagen vor" titelte einst der Blick bei Kreis nach einem verpatzten Saisonstart. Nachher wurden wir Meister.

    Hier ist die Situation aber anders. Bei Kreis happerte es in der Offensive und die Defensive hatte ein System.
    Muller hat keines von beiden. Daher:

    "Colin, fahr schon mal den Wagen vor."

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von ZSColin

    ....
    Wänn de Bastl de Puck 20 Sek. vor Schluss usehaut würdet alli zwar immerno vomene schlächte Spiel - aber doch vomene Ufwärtstrend rede.....

    usehaue ?

    säged mal, bin ich eigentlich dä Einzig wo sich fröged weshalbmer bim leere Goal und 2 maligem ! Puckbsitz im eigne Drittel nöd versuecht en empty-netter zmache ? Hätmer so Panik voreme erneute Bully ?
    tschiiiis !

    Suscht bini Diner Meinig und dä Flüeler isch zwar no kein Sulo aber er macht sin Job guet !

    • Offizieller Beitrag

    öpis weti no afüege...
    ich bin zwar mitem zeigete momentan genau so unzfriede wie die Meischte da aber ich han an und für sich no kei Panik.

    Das Team isch halt eifach no keis Team und d'Automatissme funktioniered nonig.
    Mir händ aber so viel individuell sehr starchi Spieler, dass mir garantiert no viel Freud a eusem Z werded ha sobald das "Mitenand" klapped!
    So öpis funktioniert halt nöd vo hüt uf morn sondern brucht viellicht es Ziitli.
    Chlote bliibt genauso wenig bis am Schluss a dä Spitze wie mir bis am Schluss am Tabäleändi umedümple werded !

    Ich bliib däbi, s'Einzig würklich wichtige isch, dass i dä Playoff chönd s'Potential usschöpfe und dänn spieledmer mit dem Team um dä Meister !

  • Zitat von Thomi

    öpis weti no afüege...


    Ich bliib däbi, s'Einzig würklich wichtige isch, dass i dä Playoff chönd s'Potential usschöpfe und dänn spieledmer mit dem Team um dä Meister !


    genau so wie die letzten zwei jahre in den playoffs?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Mitsch 2006

    genau so wie die letzten zwei jahre in den playoffs?

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil :-o

    Ich schreibe, dass sie um den Titel spielen wenn sie ihr Potential ausschöpfen und dass dies das Wichtigste sei und nicht ein guter Saisonstart oder ein Führen der Tabelle während 3/4 einer Saison.

    Ich sage auch nicht vorraus, dass es so kommen wird aber die allgemeine Panikmache und er Ruf nach einem Trainerwechsel ist ziemlich sinnfrei....

    just my 2 cent....

  • ich fand einfach 3 Sachen sehr beängstigend:

    1. Nach dem Anschlusstreffer viel das ganze Kartenhaus zusammen. Null Sicherheit, null Spiel, null Konzept.
    2. Wieso zum Teufel spielt man nicht auf das Tor als es leer war. Mindestens 2 Spieler hatten ca. 2s und mehr Zeit das Ziel anzuvisieren und zu schiessen. Keiner tat es und das Resultat ist bekannt.
    3. Hat jemand gesehen was Muller während der Pause zur Verlängerung gesagt/gemacht hat? genau, nix! Weder Konversation oder Motivation mit den Spielern, er stand einfach an der Bande und schaute ins Leere.

  • Zitat von ZSColin

    Jaja, de Trainer isch Schuld .......(i dem Fall au: gääääähn!)
    Wänn de Bastl de Puck 20 Sek. vor Schluss usehaut würdet alli zwar immerno vomene schlächte Spiel - aber doch vomene Ufwärtstrend rede.

    Für die "Aktion" sött de Mark B. zur Straf 1 Woche in es Bootcamp, dami!!

    Ach ja, und de Flüeler isch geschtert würkli guet gsi! V.a. hät er (ändlich) au emal Sicherheit usgstrahlt.

    Dass es i dere Situation kei schöni/gueti Spiel git isch ja klar. Es zelled jetzt nur Pünkt. Und geschter sind 3 Pünkt ufem Tablar gläge.
    De 16-er hät d'Schibe, und hät si, und hät si und hät si und spillt en churze Pass zum Bastl i de eigenen Zone, statt die huere Chluure höch use schüsse, i Richtig gägnerisches Goal. Das isch doch de Depp. Die Chischte Bier würdi als Bastl NIE zahle, das muess de Westcott übernä. Huere Schüblig. . .

  • Zitat von Messier

    Dass es i dere Situation kei schöni/gueti Spiel git isch ja klar. Es zelled jetzt nur Pünkt. Und geschter sind 3 Pünkt ufem Tablar gläge.
    De 16-er hät d'Schibe, und hät si, und hät si und hät si und spillt en churze Pass zum Bastl i de eigenen Zone, statt die huere Chluure höch use schüsse, i Richtig gägnerisches Goal. Das isch doch de Depp. Die Chischte Bier würdi als Bastl NIE zahle, das muess de Westcott übernä. Huere Schüblig. . .

    genau eso isches

  • Zitat von Messier

    Dass es i dere Situation kei schöni/gueti Spiel git isch ja klar. Es zelled jetzt nur Pünkt. Und geschter sind 3 Pünkt ufem Tablar gläge.
    De 16-er hät d'Schibe, und hät si, und hät si und hät si und spillt en churze Pass zum Bastl i de eigenen Zone, statt die huere Chluure höch use schüsse, i Richtig gägnerisches Goal. Das isch doch de Depp. Die Chischte Bier würdi als Bastl NIE zahle, das muess de Westcott übernä. Huere Schüblig. . .


    Da bin ich jetzt aber scho beruhigt, dass ich nöd de einzig bin, wo gseit hät, der 16er hät de Scheiss verbroche! Da isch wükli under jedere Kanone... Dä söll wieder Hormonhüehner ässe!

  • Dass es i dere Situation kei schöni/gueti Spiel git isch ja klar. Es zelled jetzt nur Pünkt. Und geschter sind 3 Pünkt ufem Tablar gläge.
    De 16-er hät d'Schibe, und hät si, und hät si und hät si und spillt en churze Pass zum Bastl i de eigenen Zone, statt die huere Chluure höch use schüsse, i Richtig gägnerisches Goal. Das isch doch de Depp. Die Chischte Bier würdi als Bastl NIE zahle, das muess de Westcott übernä. Huere Schüblig. . .[/quote]

    Tönt extrem nach Flemming........... :suff:

  • Zitat von zappa10

    Dass es i dere Situation kei schöni/gueti Spiel git isch ja klar. Es zelled jetzt nur Pünkt. Und geschter sind 3 Pünkt ufem Tablar gläge.
    De 16-er hät d'Schibe, und hät si, und hät si und hät si und spillt en churze Pass zum Bastl i de eigenen Zone, statt die huere Chluure höch use schüsse, i Richtig gägnerisches Goal. Das isch doch de Depp. Die Chischte Bier würdi als Bastl NIE zahle, das muess de Westcott übernä. Huere Schüblig. . .

    Tönt extrem nach Flemming........... :suff:[/quote]


    ??? :gruebel:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!