Playoff / Playout Tipps
-
-
Zitat von Reto
Ha ha, geil!
Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.
Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)
Oh Forster du Arschl..... aehhh aoooo...
-
Ambri hat den Ligaerhalt geschafft. Und wird nächste Saison wohl auch wieder unter den letzten 4 sein..
-
- Offizieller Beitrag
Denise Du bisch aber au guet: Chunsch fängs hinderem Ofe füre wänn d'Saison praktisch verbii isch!
-
Aus 20min.
So ausgeglichen die Serie war, so verdient ist Davos Meister. Der HCD verlor nur eines der letzten 20 Spiele und hatte die Qualifikation (einen Punkt vor Kloten) gewonnen, obwohl viele Schlüsselspieler über längere Zeit ausfielen. Arno del Curto schaffte es erneut, stets vier ausgeglichene Blöcke aufs Eis zu schicken, die einen hohen Rhythmus aufrechterhielten und wenn nötig auch sehr physisch agieren konnten. Zudem spielte Goalie Leonardo Genoni die wohl beste Saison seiner Karriere.
Vom 1:3 zum 4:3, hoffentlich symbolisch für den Rest der Serie.
-
- Offizieller Beitrag
-
Grosses Comeback von KLO ! Habe ebenfalls viele Kollegen aus dieser Region und 3 Nachbaren des Teams. Darunter #33 und #25 ! Gute Typen und wenn ich wählen könnte und obwohl Die-Hard ZSC Fan..... lieber KLO als die Bergaffen !
-
-
Zitat von Larry
Denise Du bisch aber au guet: Chunsch fängs hinderem Ofe füre wänn d'Saison praktisch verbii isch!
;-)) tja weisch ich bin ebe susch nur stille läser, aber ich "behalte euch im Auge";-))
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich bin weder für Chloote no für Davos, ich bin eifach gäge d'Davos-Fans!
De Fall sött eigentlich klar si, au wänn's im Schlumpfwäg au immer vill Idiote hät.
-
-
Zitat von Reto
Ha ha, geil!
Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.
Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)
Wenigstens händ mir äs Hockeystadion. Und nöd fire ? Nur will mir nöd alli vor dä Kamera firet ?
-
-
-
-
-
Zitat von zappa10
Gits irgend es Publikum i dä Schwiz wo sich so idiotisch benimmt wänn e Kamera uuftaucht, wie d'Munggäfigger während em Sanitär Cup ???????
das sind dänks all die huarä züzis wo ihri feriewohniga z'davos obe hend, das sind gar kei richtigi hcd-fans, die gsehsch sunscht nid in der kurvä...
mer het's im 2005 gseh wie super s'chönd fiire, wo d'hälfti vom publikum scho z'landquart une gsi isch bevor mir überhaupt in car igstiege sind...aber de brave redt wahrschienlich vo de erschte 20 titel wo es no so richtig abgange isch
-
die hcd-ler haben keine ahnung wie man feiert. auch wenn der SCB morgens um 03h30 aus lugano zurück kommt warten weit über 10'000 fans, in davos wartet ev. accola
-
- Offizieller Beitrag
Das ist ja der Vorteil wenn Daffos Meister wird:
Am nächsten Tag den Sportteil nicht lesen und es ist vorbei!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!