Playoff / Playout Tipps

  • Zitat von Reto

    Ha ha, geil!

    Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.

    Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)

    Oh Forster du Arschl..... aehhh aoooo...

  • Aus 20min.

    So ausgeglichen die Serie war, so verdient ist Davos Meister. Der HCD verlor nur eines der letzten 20 Spiele und hatte die Qualifikation (einen Punkt vor Kloten) gewonnen, obwohl viele Schlüsselspieler über längere Zeit ausfielen. Arno del Curto schaffte es erneut, stets vier ausgeglichene Blöcke aufs Eis zu schicken, die einen hohen Rhythmus aufrechterhielten und wenn nötig auch sehr physisch agieren konnten. Zudem spielte Goalie Leonardo Genoni die wohl beste Saison seiner Karriere.

    :wink:

    Vom 1:3 zum 4:3, hoffentlich symbolisch für den Rest der Serie.

  • Grosses Comeback von KLO ! Habe ebenfalls viele Kollegen aus dieser Region und 3 Nachbaren des Teams. Darunter #33 und #25 ! Gute Typen und wenn ich wählen könnte und obwohl Die-Hard ZSC Fan..... lieber KLO als die Bergaffen !

    :skandal:

  • Zitat von Denise

    Das Gfühl hani allerdings au, leider. Aber wenigstens wüssemer jetzt was mache am Zischtig;-))

    gömer is Zick Zack am Zischtig?

    Gruss Lolo

  • Zitat von Blackstar

    Ambri hat den Ligaerhalt geschafft. Und wird nächste Saison wohl auch wieder unter den letzten 4 sein..


    Da wirst du wohl recht haben - aber ich denke, es ist auch nicht der anspruch der Lions zum dritten mal in folge in den 1/4 finals zu scheitern... :?:

  • Zitat von Reto

    Ha ha, geil!

    Dene Scheiss-Davoser magis in Arsch gönne, dass nöd am Samschtig-Abig dihei i ihrem Scheiss-Schtadion chönd de Meischtertitel fiire.

    Mög gwünne wer will, aber sölled's under de Wuche fiire und in Chloote all hei gah nach zwei Schtund, will's dunkel isch verusse und sie am Morge müend go schaffe oder wänn's in Davos isch, will's suscht au vill z'schpat hei chömed ;o)

    Wenigstens händ mir äs Hockeystadion. Und nöd fire ? Nur will mir nöd alli vor dä Kamera firet ?

  • Zitat von Brave New World

    Wenigstens händ mir äs Hockeystadion. Und nöd fire ? Nur will mir nöd alli vor dä Kamera firet ?

    Toll. Und eines bei dem in jedem 2. Spiel die Banden defekt sind und in der Regular Season knapp 3222 Zuschauer an den Spielen sind.

  • Zitat von Brave New World


    Wenigstens händ mir äs Hockeystadion. Und nöd fire ? Nur will mir nöd alli vor dä Kamera firet ?

    Gits irgend es Publikum i dä Schwiz wo sich so idiotisch benimmt wänn e Kamera uuftaucht, wie d'Munggäfigger während em Sanitär Cup ???????

  • Zitat von zappa10

    Gits irgend es Publikum i dä Schwiz wo sich so idiotisch benimmt wänn e Kamera uuftaucht, wie d'Munggäfigger während em Sanitär Cup ???????

    das sind dänks all die huarä züzis wo ihri feriewohniga z'davos obe hend, das sind gar kei richtigi hcd-fans, die gsehsch sunscht nid in der kurvä... :gelesen:

    mer het's im 2005 gseh wie super s'chönd fiire, wo d'hälfti vom publikum scho z'landquart une gsi isch bevor mir überhaupt in car igstiege sind...aber de brave redt wahrschienlich vo de erschte 20 titel wo es no so richtig abgange isch

  • die hcd-ler haben keine ahnung wie man feiert. auch wenn der SCB morgens um 03h30 aus lugano zurück kommt warten weit über 10'000 fans, in davos wartet ev. accola

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!