Bin ich de einzig wo die Shirts hässlich findet?
Shorts & "Pulli" gönd ja no einigermasse, de Rescht gfallt mir nöd & debie hani mi mal uf neui Artikel gfreut
Bin ich de einzig wo die Shirts hässlich findet?
Shorts & "Pulli" gönd ja no einigermasse, de Rescht gfallt mir nöd & debie hani mi mal uf neui Artikel gfreut
ZSC, Barbeque, schallalala
Müll!
D' Firma Ochsner isch (wieder) zueständig
Fürs Design würd mer gschiider mal bim FCZ go luege bzw. usefinde wer das macht.
Zitat von larlfBin ich de einzig wo die Shirts hässlich findet?
Das isch ja au nur Kollektion für dä Summer, wos bis dato nie geh hät. Gschmacksach denki. Uf d Saison hi gits denn die eigentlich neu Kollektion.
Zitat von LarryMüll!
D' Firma Ochsner isch (wieder) zueständig
Fürs Design würd mer gschiider mal bim FCZ go luege bzw. usefinde wer das macht.
Unglaublich sonen Scheiss würi nödmal mim Göttibueb chaufe. Es isch wi jedes Jahr e Frechheit was da fabriziert wird. Debi wärs e ordentlichi Ienahmequälle wänns mal e gschiedi Kollektion würed usebringe
hämmer offebar nöd nötig...
Zitat von Vladi19hämmer offebar nöd nötig...
Immerhin cha mer uf http://www.kiwishirts.ch/fanshop/fanshop.html na die letschte schöne ZSC Poloshirts chaufe und unterstützt mit jedem Polo na de Nachwuchs.
Zitat von RingoUnglaublich sonen Scheiss würi nödmal mim Göttibueb chaufe. Es isch wi jedes Jahr e Frechheit was da fabriziert wird. Debi wärs e ordentlichi Ienahmequälle wänns mal e gschiedi Kollektion würed usebringe
Kurzen Hosen find ich noch cool. Ueber die T-Shirts lässt sich diskutieren.
Geschmacksache.
Aber ist halt nicht jeder ein Modefuzzi hier drin.
Zitat von ZüriBuebImmerhin cha mer uf http://www.kiwishirts.ch/fanshop/fanshop.html na die letschte schöne ZSC Poloshirts chaufe und unterstützt mit jedem Polo na de Nachwuchs.
super sach - grad eis bschtellt!
d shirts sind eifach z viel, ahsatz sicher ok aber d umsetzig... holly molly
it's summer time, ich meine WTF?!
isch das bruchbar? ZSC Meisterbuch "Wachgeküsst"
...es staht im Shop so viel drüber gschriebe...
ich han gmeint, das hät scho jede...
Vielä Dank! ....isch bstellt
D' "Winterkollektion" wär unterdesse au online
rechnete eigentlich mit Dünnpfiff - nun muss ich aber sagen, nicht schlecht, bin positiv überrascht da hat es das eine oder andere gepflegte Teil dabei.
Weiter so.
Zitat von Ali Bengalirechnete eigentlich mit Dünnpfiff - nun muss ich aber sagen, nicht schlecht, bin positiv überrascht da hat es das eine oder andere gepflegte Teil dabei.
Weiter so.
Ja, es bessert. Retro Shirt mit dem grossen alten Löwen z.B.
Zitat von Ali Bengalirechnete eigentlich mit Dünnpfiff - nun muss ich aber sagen, nicht schlecht, bin positiv überrascht da hat es das eine oder andere gepflegte Teil dabei.
Weiter so.
So ist es!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!