• Das wars dann wohl für SS, da muss ein neuer Coach ran. Und merke CH-Nati, nicht jeder Coach mit kan. Wurzeln ist ein Heilsbringer, daran ändert auch eine aufgeblasene Entourage nichts.

    So schlecht scheint Krüger seinen Job doch nicht gemacht zu haben......

    • Offizieller Beitrag

    hans zwar nöd gross verfolgt, aber ich han genau mal iigschalte, wo d'schwizer e 5 minute straf händ müesse überstah. und genau dette händ si (nach dem sie es vorher no es 0:2 in es 2:2 gwandlet händ) 2 goal übercho. nachdem isch 2:4 gstande für d'franzose. und dänn isch dä ganz scheiss gloffe gsi.

    ich persönlich han das zimli en entscheidente punkt gfunde und chan nöd so sträng urteile wäge dem.

  • Zitat von virus

    hans zwar nöd gross verfolgt, aber ich han genau mal iigschalte, wo d'schwizer e 5 minute straf händ müesse überstah. und genau dette händ si (nach dem sie es vorher no es 0:2 in es 2:2 gwandlet händ) 2 goal übercho. nachdem isch 2:4 gstande für d'franzose. und dänn isch dä ganz scheiss gloffe gsi.

    ich persönlich han das zimli en entscheidente punkt gfunde und chan nöd so sträng urteile wäge dem.


    naja, sie spielten das ganze spiel schlecht gegen schwache franzosen! und die verteidigung war während dieser unterzahl komplett neben den schuhen, da stimmte nichts. gegen die slowakei war hinten etwas besser, aber dafür ging nach vorne dann nahezu gar nix mehr.

    die zweifel am system ss sind schon nicht aus der luft gegriffen.

  • Und trotzdem sinds zrugg is Spiel cho.
    Aber wieder hät de gliech Typ, wo mer sich sit 5-6 Spiel ärgeret und er ein Brunz am andere spillt, de Match mit er Dummheit vorentschiede.

    Aber de Simpson muss sich selber a de Nase neh! Wer en Hollestei (ganz ganz schlimm), Bieber (unsichtbar) voreme Bärtschi (Sniper und genau die Scorerqualitäte händ ja gfehlt) Berger, Suri (Topsaison in Rappi) oder Froideveau (überragende Ma im Playoff- final) chan mitneh, häts nöd anderst verdient!!
    Au das Theater, vo wäge es hät kei Center i de Schwiez und all schwärmed grad e saison lang vome Luca Cunti, chani überhaupt nöd ernst neh. Da isch sooovill potential deheime glah worde...

    Nö ich blieb debie, er hät sich sies Grab selber gschufflet.
    Wer weiss villicht meint er ja hüt no de Cunti seg e Pflume, so wie er das scho vor Jahre gmeint hät..

    Russki standart!!

  • Zitat von Sbornaja

    Und trotzdem sinds zrugg is Spiel cho.
    Aber wieder hät de gliech Typ, wo mer sich sit 5-6 Spiel ärgeret und er ein Brunz am andere spillt, de Match mit er Dummheit vorentschiede.

    Aber de Simpson muss sich selber a de Nase neh! Wer en Hollestei (ganz ganz schlimm), Bieber (unsichtbar) voreme Bärtschi (Sniper und genau die Scorerqualitäte händ ja gfehlt) Berger, Suri (Topsaison in Rappi) oder Froideveau (überragende Ma im Playoff- final) chan mitneh, häts nöd anderst verdient!!
    Au das Theater, vo wäge es hät kei Center i de Schwiez und all schwärmed grad e saison lang vome Luca Cunti, chani überhaupt nöd ernst neh. Da isch sooovill potential deheime glah worde...

    Nö ich blieb debie, er hät sich sies Grab selber gschufflet.
    Wer weiss villicht meint er ja hüt no de Cunti seg e Pflume, so wie er das scho vor Jahre gmeint hät..

    Fand de Hollenstein nicht den schlechtesten. Verstehe nicht warum er 22 Verteidiger aufbietet. Andere Teams haben 8 im Team und spielen mit
    7-8. Zudem sieht man die Grenzen gewisser Spieler ganz klar. Ein Monnet ist international unsichtbar. Nach einer eh schon durchzogenen Saison.
    Ich find ihn auch in den PO's eher mässig. Warum Sbisa in der NHL spielt ist mir bis heute unklar. Ist nicht besser als ein absolut normaler NLA-Verteidiger. Ein Aegernis.
    Und übrigens. Cunti ist verletzt und hat selber abgesagt.

  • Krass au, tscheche bi 4 vo 5 Powerplay topfet haha... Jezt no es 5-3...
    S staht übrigens 8-1 :roll:
    Hammer :geil:

    Somit d schwiez glaub direkt für Olympia qualifiziert, oder?!
    Hammer de Köbi Kölliker!! Best CH- export sit em Kachelma.

    Jez penalty nach stockwurf vome Gummihals.. Sache gsehsch ga wo mer no als Kind im quartier für unmöglich diskutiert hät haha :mrgreen:

    Russki standart!!

  • Tja, einmal mehr die Erkenntnis, dass unser Hockey drastisch überschätzt wird. Es vergehen wohl noch ca. 2-3 Jahre, dann sind etliche Nationen vor uns klassiert !
    Als Strafe für die mieserablen Leistungen an dieser WM müsste der Verband eigentlich die Olympia-Teilnahme absagen und freiwillig darauf verzichten, denn dass "unsere" Nieten dann auch noch an Olympia gehen können, verstehe ich absolut nicht !!
    Der Trainer muss definitiv weg, etwas anderes kann gar nicht entschieden werden !

  • Köbi Kölliker er lebe hoch hoch hoch!! Han es Kerzli ahzündt, dass ihn no däne phaltet, mindistens bis nach Olympia, so hettemer wenigstens gege ei Mannschaft en huuch vonere Chance.

    Luut em Moderator gester wird er aber vom Ralph Krüger abglösst und wird eis ufe versetzt und DEB Presi und somit em Krüger sin Chef.

    So, jezt zu eusne eigene Problem:
    Die fanget ja scho bi de Clubs/Spiller ah. Da hemmer Verein wo Top Spiller i ihrne Reihe hend, die aber nöd frei gänd oder so bearbeitet, dass sie "vo sich us" absäged. Den hemmer no Spiller wo so verweichlicht sind, dass nach de Playoffs eifach nüme möged..
    De ganzi Rest wo übrig bliebt gaht den ad WM. I dem Reste häts Spiller wo die halb Saison verletzt gsie sind undi de Meisterschaft au kei Strick zerrissehänd oder Spiller wo zwar NHL spilled, aber eifach nur es riese Ärgerniss sind. Den hemmer no de Goran us Genf debie gha, wo praktisch nur Fehler und schlechti Entscheidige troffe hät. Undzu gueter letscht hemmer no en Spiller debie wo nur ad WM gange isch zum sich de NHLscouts mit geile Trickli z präsentiere und vom Trainer und Captain hät müsse zrecht gstutzt werde, sich aber praktisch nüt gänderet hät..
    Zu gueter letscht2 isch den no grosses Päch (verlezti) und unvermöge dezue cho..
    Luut em Sport1 hend aber au all andere Teams gmötzlet, das mer vill zwenig Spiller dörf mitneh und nahnominiere.
    Tja jezt wo de Semin und de Ovi gester glandet sind heissts für mich ab hüt:
    Russia Russia Russia

    Russki standart!!

  • Zitat von zsc79

    Tja, einmal mehr die Erkenntnis, dass unser Hockey drastisch überschätzt wird.

    NEI DU CHUNNSCH HALT EBE NÖD DRUUS! DE KLAUS HÄTTS DOCH GSEIT, D'NHL ISCH
    ÜBERSCHÄTZT UND OISI NHL SPIELER SIND A ALLEM SCHULD!!!!!!

    also echt.

  • Ich verfolge ja d'NHL nöd sonderlich, aber ich hett eigetli scho tänkt, dass dä Niederreiter und dä Sbisa (und übrigens au de Streit) echli besser wäred. Dä Sbisa isch ja dauernd u d'schnurre gheit und dä Niederreiter isch wie nen Simpel eifach i alles ie gfaare wo im wäg gschtande isch. Lueg ich die andere NHL Cracks vo de Russe, dä Kanadier und dä Tscheche aa, frög ich mich scho, wies mögli isch, dass die Beede i dä gliiche Liga dörfed spille.

  • Zitat von Gysino

    NEI DU CHUNNSCH HALT EBE NÖD DRUUS! DE KLAUS HÄTTS DOCH GSEIT, D'NHL ISCH
    ÜBERSCHÄTZT UND OISI NHL SPIELER SIND A ALLEM SCHULD!!!!!!

    also echt.

    ZSC suscht gar nüt, ich habe fertig.....

    Gruss Lolo

  • so nach ca. 10 Stunden Hockey bin ich mir im klaren das unsere Nati in den Viertelfinals gar nichts verloren hatt. Wir sind nie und nimmer auf dem Niveau der 8 Mannschaften die heute gespielt haben! Das bedeutet also das Hockey in der Schweiz ist total überbewertet.

  • Zitat von Hampi

    so nach ca. 10 Stunden Hockey bin ich mir im klaren das unsere Nati in den Viertelfinals gar nichts verloren hatt. Wir sind nie und nimmer auf dem Niveau der 8 Mannschaften die heute gespielt haben! Das bedeutet also das Hockey in der Schweiz ist total überbewertet.

    ja, zu dem schluss musste man gestern zwangskäufig kommen. es waren aber auch wirklich superspiele, alle achtung!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Hampi

    so nach ca. 10 Stunden Hockey bin ich mir im klaren das unsere Nati in den Viertelfinals gar nichts verloren hatt. Wir sind nie und nimmer auf dem Niveau der 8 Mannschaften die heute gespielt haben! Das bedeutet also das Hockey in der Schweiz ist total überbewertet.

    Müsste aber nicht so sein!

    Hier wird es für einmal gut beschrieben:

    http://www.20min.ch/sport/dossier/timeout/story/15207685

    Wir müssten auf Grund unserer Nachwuchsförderung längst vor Ländern wie der Slowakei stehen, beim Nachwuchs wie bei den Männern.

    Blöd nur dass unser Nachwuchs total verhätschelt ist/wird, jeder der ein bisschen Hockeyspielen kann schon einen lukrativen NLA Vertrag im Sack hat etc. pp.

    Im Gegensatz zum Fussball gibt es beim Hockey eben keine Secondos, die um ihre einzige Chance im Leben kämpfen (wie z.B. in der Slowakei!).

    Der Schweizer Hockeynachwuchs besteht aus (meist Gutsituierten) Schweizern, denen es auch ohne Hockey gut bis sehr gut geht.

    Da gehen wenige aufs Ganze!

    Ob sich das je ändern wird?

    Zweifel sind angebracht!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!