• Am beschte wür mer sämtlichi Absperrige rund um de Gäschtesektor wägneh, dänn wür sich niemert meh getraue de Max z'mache. Früener in KLOten ohni Trennwand isch au eher selte öppis gfloge und sit die huere Wand det isch hät jede sgühl er müesi sich künschtlich ufspille da mer weiss dä ander cha di nöd am Chrage packe

  • Zitat von Jokerit


    Guet demfall würi generell es Urinverbot mache ide Halle, sprich kei WCs im Gästesektor. Mer chönt ja so no in Versuechig cho...
    Wenn eine en Becher ineschmuggled söll er härt bestraft werde. Stadion- und Rayonverbot für mindestens 4 Jahr!

    Umso me Regle = umso weniger Schade - Lug Muschu, obs glaubsch oder nöd, aber die Rechnig gaht so eifach nöd uf. Und irgedwenn isch de Punkt erreicht wo die Regle eifach z krass wärded und Toleranzgrenze vom zahlende Zueschauer eifach überschritte wird. Und das gilt nöd nur für d'Chaote und d'Hooligans, sondern au für de ganz eifach Hockeyfan wo no es bizeli Verstand het und nöd alles mit sich mache laht.

    Schad ghörsch Du nöd dezue, ich bin mer aber sicher Du bisch ide Minderheit.

    Ich denke es lauft drusufe das Zug s'Ziel erreicht und bald mal ufen "offizielle" Uswärtssektor verzichte chan. Freu mi scho druf, wenn de Hype in Zug mitm fehlende Erfolg abnimmt. Mal luege obs denn immerno so druf verzichte chönd.


    Richtig! Und wer git ihne immer und immer wieder d'Legitimation en Schritt wiiter zgah?
    Da stellt sich für mich scho d'Frag welle Fan Verstand hät? De wo under em Deckmantel vo Persönlichkeits- und Dateschutz defür sorged, dass d'Idiote jedi na so verblödeti Aktion ungschtraft chönd usfüere und dänn überrascht und ufbracht isch, wänn mer uf de Gägesiite mit Kollektivstrafe und rigorose Verbot reagiert? Oder dejenig wo s'Verhalte vo de Kurve-Chindergärtner nöd guetheisst und es gwüsses Verständnis hät, wänn mit zuegebenermasse teilwiis übertriebene Massnahme druf reagiert wird?

  • Schnyder, Seger, Blindi -> schon 3 verletzte Verteidiger !
    Was hat eigentlich Cunti, der spielte die letzten 5 Matches gar nicht !?
    zudem Bühler auch verletzt.
    Fängt ja echt toll an.

  • Zitat von zsc79

    Schnyder, Seger, Blindi -> schon 3 verletzte Verteidiger !
    Was hat eigentlich Cunti, der spielte die letzten 5 Matches gar nicht !?
    zudem Bühler auch verletzt.
    Fängt ja echt toll an.


    dann spielen halt die jungen!! lieber jetzt verletzte al wenns um die wurst geht;-)

  • Zitat von zsc79

    Schnyder, Seger, Blindi -> schon 3 verletzte Verteidiger !
    Was hat eigentlich Cunti, der spielte die letzten 5 Matches gar nicht !?
    zudem Bühler auch verletzt.
    Fängt ja echt toll an.

    ==>

    Zitat von Sevi


    ist gestern gerade vor mir gesessen und habe ihn kurz gefragt... hat noch kleinere problemchen mit dem rücken, bis saisonstart sollte aber alles gut sein.

  • Zitat von Tages-Anzeiger

    Und Luca Cunti, der Newcomer der letzten Saison, leidet an einer Knorpelverletzung hinter der Kniescheibe. Der elegante und vielseitige Stürmer musste sich in den letzten Wochen vor allem schonen.

    So viel zum Thema "er hat mir gesagt, kleinere Problemchen mit dem Rücken" :roll:

  • git paar Möglichkeite:
    - nüme gah
    - glich gah und alles über sich ergah lah (defür häsch wohl Platz zum hocke/ligge)
    - in Heimsektor gah, halt neutral kleidet (da werdets bsunders freud ha, wänn beid Fanlager im gliche Sektor sind)
    - uf d'Sitzplätz gah, all in gliche Sektor

    betr. Siete vom evz, wie du scho seisch, passt doch wunderbar: scheiss klub, scheiss page...

  • Zitat von Caro

    was erwartest du, dass ein spieler einem wildfremden fan seine ganze krankenakte auf den tisch legt?!?

    Nein, ich dachte bei meinem Beitrag eher an die Märchen à la "ich kenne den und den Spieler und habe mit ihm in der Bar oder sonst wo gesprochen"

  • eifach mal a la texas rattlesnake mit em beer truck vorfahre und durespüele das ganze...

    http://youtu.be/u82_bqMRDiU ca. ab 3:20

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!