- Offizieller Beitrag
So ich muess mal no was loswerde "vor" hüüt abig.....
egal wie dä abig usgaht, dä ZSC hät mir die saison extrem viel freud gmacht! ich mag mich a kei saison erinnere wo mir so hüfig dihei gunne händ und ziitewiis hämmer hockey regelrecht zelebriert!
Am meischte goal gschosse, am wenigste kassiert, beschts powerplay, d'liga die halb saison dominiert und beinahe dä topscorer gstellt! das isch einiges fürs gäld und das lahn ich mir nöd mies mache falls mir hüt abig id ferie gächtet!
nämed eu als biispiel mal d'fans vo schalke04! die händ ihre club bim stand vo 1:6 gäg real dermasse gfiired, dass mer hüenerhuut übercho hät! ich wett dass mir dä ZSC hüt abig genauso fiired und zwar entweder für dä iizug in halbfinal gäge wayne oder dänn halt für e sehr gueti saison!
leider trau ich dass dä mehrheit vom verwöhnte publikum hüt abig nöd zue und hoffe, dass ich eines besseren belehrt wird!
wämmer hüt verlüred isch das zwar scheisse und uf ä gwüssi art blamabel aber ich bin dennoch zfriede mit dere saison. das gsend einigi vo eu nöd so und einigi werded bestimmt gliicher meinig sii.
jetzt gämmer hüt abig nomal alles und dänn chunts evtl. guet oder halt nöd, das isch hockey und es wär nöd dä geil sport woner isch, wänns so situatione nöd gäbt....hald nur blöd wänns seigene team betrifft
i dem sinn "ZSC und suscht gaaaar nüt" !!
LG Thomi