!! Danke ZSC !! oder Totgesagte leben länger!

    • Offizieller Beitrag

    So ich muess mal no was loswerde "vor" hüüt abig.....

    egal wie dä abig usgaht, dä ZSC hät mir die saison extrem viel freud gmacht! ich mag mich a kei saison erinnere wo mir so hüfig dihei gunne händ und ziitewiis hämmer hockey regelrecht zelebriert!
    Am meischte goal gschosse, am wenigste kassiert, beschts powerplay, d'liga die halb saison dominiert und beinahe dä topscorer gstellt! das isch einiges fürs gäld und das lahn ich mir nöd mies mache falls mir hüt abig id ferie gächtet!

    nämed eu als biispiel mal d'fans vo schalke04! die händ ihre club bim stand vo 1:6 gäg real dermasse gfiired, dass mer hüenerhuut übercho hät! ich wett dass mir dä ZSC hüt abig genauso fiired und zwar entweder für dä iizug in halbfinal gäge wayne oder dänn halt für e sehr gueti saison!
    leider trau ich dass dä mehrheit vom verwöhnte publikum hüt abig nöd zue und hoffe, dass ich eines besseren belehrt wird!

    wämmer hüt verlüred isch das zwar scheisse und uf ä gwüssi art blamabel aber ich bin dennoch zfriede mit dere saison. das gsend einigi vo eu nöd so und einigi werded bestimmt gliicher meinig sii.

    jetzt gämmer hüt abig nomal alles und dänn chunts evtl. guet oder halt nöd, das isch hockey und es wär nöd dä geil sport woner isch, wänns so situatione nöd gäbt....hald nur blöd wänns seigene team betrifft ;)

    i dem sinn "ZSC und suscht gaaaar nüt" !!

    LG Thomi


  • s'würd mi zwar mega aaschiisse, wänn's hüt würded verlüüre aber,

    :applaus: :applaus: :applaus:

  • Es ist zwar schwierig in der Event-Halle mit 9'000 Zuschauern, aber heute muss das Publikum von Anfang an der 6. Mann sein und das Team braucht uns!

    Ansonsten voll einverstanden, aber am Ende zählen die sportlichen Resultate. 2012 hat der Meistertitel eine ziemlich verknorzte Saison vergessen gemacht.

    In dieser Saison spielten wir die beste Quali "ever". So ist Eishockey.

    Aber nochmals: Heute zählt nur Spiel 7, ich wiederhole mich, alles andere ist Beilage.

  • Zitat von Thomi

    wämmer hüt verlüred isch das zwar scheisse und uf ä gwüssi art blamabel aber ich bin dennoch zfriede mit dere saison. das gsend einigi vo eu nöd so und einigi werded bestimmt gliicher meinig sii.

    Wämmer hüt usscheided, wärs e Katastrophe. Will nach 3 Viertelsfinal-Outs zwüsche 2009 und 2011 nachher ändlich 2012 de Titel gholt worde isch. Das hät noi Hoffnig weckt, dass de ZSC zum erschte Mal sit 2005 über mehreri Jahr dete klassiert wird sii, wo ers vo de Mittel her sii muss. Und das isch mindeschtens jedes Jahr im Halbfinal. Mit eme Usscheide hüt, wär mer eigetli wieder gliich wiit wie vorher. D.h. en Verein, wos nur all paar Jahr schafft, besser als d Konkurränz sii, trotz dütlich bessere Mittel. Und das isch - trotz allem Respäkt für d Bemüehige - kei bsunderi Leischtig.

    d Quali isch ja Mittel zum Zwäck! Mi händ am Afang vode Quali Mätch verlore, womer eigetli hetted müse güne. Die Mannschaft hät so viel Potenzial, dass es schad gsi wär, wämmer d Vorteil vom Rang 1 nöd nütze cha (Heimvorteil, schwächeri Gägner). Überrascht mich gar nöd, wänn hüt nacheme Usscheide niemert klatscht.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Will nach 3 Viertelsfinal-Outs zwüsche 2009 und 2011 nachher ändlich 2012 de Titel gholt worde isch. Das hät noi Hoffnig weckt, dass de ZSC zum erschte Mal sit 2005 über mehreri Jahr dete klassiert wird sii, wo ers vo de Mittel her sii muss. Und das isch mindeschtens jedes Jahr im Halbfinal. .

    Wills nur vier guete Verein git ide Schwiiz? Oder will nur 4 richtig zahled? Oder wer vo Fribourg, Chloote, Genf, Lugano, Davos, Bern und Zug git denn dütlich weniger us als de Zett? Um d Beantwortig vo dene 3 Frage weri sehr dankbar.


  • :applaus:
    und heute hauen wir die wixer raus.

  • Zitat von Sbornaja

    Geil gschriebe Thomi, gibt nüt wo vergesse häsch und ich Schlüsse mich dem a.

    War ne geile Saison, mit vielen vielen Hochs und ganz wenigen Tiefs!

    nur doof, wänn s'gröste Tüüf am Schluss chunt.
    aber das isch scho so: Form vo einzelne Spieler chasch nöd plane + mängisch wird us z'viel wellä halt au e Verchrampfig usglöst...

    ich gahn devo us, für den Fall der Fälle, dass die Zueschauer wo am Schluss no i de Halle sind, au applaudierä werdet (die andere bliebed wahrsch. gar nöd bis zum Schluss).

    wichtiger wär aber def., dass mir während 60 min e Stimmig anebringed.
    das lieht minere Meinig nah nöd (nur) a de Halle, sondern vor allem a de Zueschauer + was gruefe/gsunge wird, zum s'Team pushe!!!
    Es muen halt au öppis sie, wo ALL mitmached + nöd nur paar Schnäuz us em 3.Rang känned...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi

    egal wie dä abig usgaht, dä ZSC hät mir die saison extrem viel freud gmacht! ich mag mich a kei saison erinnere wo mir so hüfig dihei gunne händ und ziitewiis hämmer hockey regelrecht zelebriert!
    Am meischte goal gschosse, am wenigste kassiert, beschts powerplay, d'liga die halb saison dominiert und beinahe dä topscorer gstellt! das isch einiges fürs gäld und das lahn ich mir nöd mies mache falls mir hüt abig id ferie gächtet!

    Häsch rächt Thomi, aber wämmer usscheided wir das immer die Saison sii, wo mit de Blamage gäge Lausanne gendet häd!

    In Lugano red sicher hüt niemert meh devo wie guet mer i de Quali 1991/92 gsi isch, aber "die Schande von 1992" wird wohl ewig bestah!

    Es staht also viel uf em Spiel hüt Abig, was de Ihdruck vo dere Saison i de Zuekunft betrifft!

  • Man könnte ja meinen die Saison sei bereits zu Ende. :sad:

    Wenn es soweit ist, werde ich mich auch bedanken für die super Quali :cool:
    Und hoffentlich noch für einiges mehr ....... :?:

  • Zitat von tom64

    Man könnte ja meinen die Saison sei bereits zu Ende. :sad:

    Wenn es soweit ist, werde ich mich auch bedanken für die super Quali :cool:
    Und hoffentlich noch für einiges mehr ....... :?:

    Danke tom64. Das waren genau meine Gedanken. Ein Nachruf vor einem Spiel 7?! Geht es eigentlich noch?

  • Die Stimmung hängt halt auf dem Board von den Resultaten ab. Nach dem 3:1 nach Spielen gab es Exponenten hier, die haben allen Ernstes geschrieben, Lausanne war halt doch zu schwach.

    Viele vergessen, dass es 4 Siege braucht.... Je mehr Leute hier die Saison abschreiben, desto optimistischer werde ich!

    Jetzt geht es ab in die Halle, noch 2 3/4 Stunden!!

  • Zitat von 007

    Die Stimmung hängt halt auf dem Board von den Resultaten ab. Nach dem 3:1 nach Spielen gab es Exponenten hier, die haben allen Ernstes geschrieben, Lausanne war halt doch zu schwach.

    Viele vergessen, dass es 4 Siege braucht.... Je mehr Leute hier die Saison abschreiben, desto optimistischer werde ich!

    Jetzt geht es ab in die Halle, noch 2 3/4 Stunden!!

    Gut Lausanne hatte es selber schon abgehakt.... und ist dann unverhofft wie die Jungfrau zum Kinde gekommen.

  • Zitat von Simms

    Wills nur vier guete Verein git ide Schwiiz? Oder will nur 4 richtig zahled? Oder wer vo Fribourg, Chloote, Genf, Lugano, Davos, Bern und Zug git denn dütlich weniger us als de Zett? Um d Beantwortig vo dene 3 Frage weri sehr dankbar.

    Ich finde, wir haben seit dem Einzug ins neue Hallenstadion regelmässig so viele gute Spieler aus der ganzen Schweiz geholt, mit klingenden Namen, dass wir schon noch eine Stufe stärker als Lugano, Fribourg, Kloten, Genf und Zug einzuschätzen sind. Mittlerweile, ist Davos auch deutlich schwächer geworden. Wir haben deswegen 6 Olympiaspieler im Kader und es auch geschafft, einige angesehene Namen als Coaches zu engagieren. Da erwarte ich Auswirkungen auf die Resultate und nicht nur vereinzelte Höhepunkte.

    2008 und 2012 holten wir den Titel, das war genial. Auch die CHL war super. Aber sonst hatte ich zu oft das Gefühl, dass das ganze Talent und die individuelle Klasse als Mannschaft zu wenig abgerufen wurden.

    Und darum ist mir die Finalquali in dieser Saison auch so wichtig. Es geht nicht nur um diese Saison, sondern auch um die Gesamtbilanz.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!