Tja, das war's dann mit Tickets. Hat leider weder via TC noch Onlineshop geklappt
Ticketbörse
-
-
Tja, das war's dann mit Tickets. Hat leider weder via TC noch Onlineshop geklappt
han zwar tickets chöne awähle und das isches dänn scho gsi😝
-
- Offizieller Beitrag
Konnte über TC je ein Ticket kaufen, einmal über den PC und einmal über die App.
Ich würde weiterhin dranbleiben, manchmal hat man Glück. Ging mir bei Spiel 5 so.
Und ja, es ist für Freunde. In solchen Momenten bin ich dank SK etwas entspannter als ich es sonst wäre
-
Grossleinwand vor der Swiss Life ArenaDu hast kein Ticket für das alles entscheidende Finalspiel ergattern können? Komm am Dienstag trotzdem zur Swiss Life Arena und unterstütze unser Team vor Ort!…www.zsclions.ch
Öb die ächt nachher au ineglah würdet, für die gross Party?
-
Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da du keine Berechtigung hast, diesen Inhalt zu sehen. -
https://www.zsclions.ch/news/artikel/g…iss-life-arena/
Was Gratis? Da könnte man doch auch noch 20.— pro Nase verlangen!
-
- Offizieller Beitrag
Was Gratis? Da könnte man doch auch noch 20.— pro Nase verlangen!
mer wüssets jetzt aber au langsam....
-
- Offizieller Beitrag
toll, d.h. entweder 1 Chind dihei lah (will bisher no kei SK + Ticket nur in Warechorb chöne tue und dänn use gheit)
oder de Pries für e SK im Ricardo zahle
oder ich mache uf frust und bliebe mit allne dihei und chume mini SK vo nöchst Saison au uf Ricardo gsponsort über
oder Kids sind drin und ich dusse
und wänn mir Meister werdet, wirds no schwieriger zum nöchst Saison e zuesätzlichi SK übercho
-
frust total au bi mir. usgrächnet hüt häts uf allne kanäl nöd klappet. aso wänn öpper no eis ticket vörig hät, egal wo, und nöd allzu riich werde will (defür en richtige fan meh im stadion)...aber ja, chance vermuetli öppe null
-
im 2000 wurden die Schwarzmarkt Händler noch durch Oerlikon gejagt. Gute alte Zeiten
-
im 2000 wurden die Schwarzmarkt Händler noch durch Oerlikon gejagt. Gute alte Zeiten
Damals hatte mir einer vor der Halle CHF 700.— für meine SK angeboten. Hatte natürlich dankend abgelehnt 😊
-
- Offizieller Beitrag
https://www.zsclions.ch/news/artikel/g…iss-life-arena/
Wow, sie chönd's also doch! Macht die 15.-- pro Person vom letschte SA nöd grad wett, aber echt geil dass sie das machet!
Und mer dörf halt bi allem nöd vergässe, dass alles ziemli ad hoc organsiert werde muess. Vorabklärige händ sicher scho
stattgfunde, aber da bis am SA 23:00 nöd sicher isch ob's so chan stattfinde isches doch en rächte "Hose-lupf".Das heisst au dass wahrschienlich vieli Lüüt am SA + SO gschaffet händ für de Z. Nöd nur für de Event dusse - aber au.
Für das es grosses DANKESCHÖN a alli stille Hälfer und Hälferinne!!Jetzt, bitte bitte luege, dass es au organsatorisch guet funktioniert, bitte! Nöd wie am 1. Usswärtsspiel i de 1930-Bar, wo sie
zerscht de falsch Kanal drin gha händ, dänn de Tessiner und dänn d'Bildschirm vorem 1. Drittel immer wieder usgstiege sind. -
Ich weiß, schwierig, aber vielleicht hat ja jemand noch für eine Kollegin ein Ticket, Steh oder Sitz ist egal.
Grüsse
Thomas
-
hab natürlich auch keins
aber sind wir ehrlich, andere habens auch mehr verdient wie ich (vor 20 jahren hätte ich mit besuchern wie mir noch gestritten)...dennoch sehr schade
-
Hoi zämä
Ich suche noch für meine alte Z Freundin zwei Tickets.
Zahle 100 über Ticket Preise,ich weiss in Ricardo wird viel mehr verlangt aber es gibt ja sicher Personen die nicht die grosse Kasse machen wollen!
Beste danke
🔵⚪️🔴
-
Hätte noch einen Stehplatz Erwachsene. Gekauft für jemanden in der Familie über FB. Sind jetzt aber alle versorgt! Habe 80 Stutz bezahlt. Für das gebe ich es weiter!
-
Ciao Blackstar
Ist das Ticket noch zu haben?
-
- Offizieller Beitrag
Hätte noch einen Stehplatz Erwachsene. Gekauft für jemanden in der Familie über FB. Sind jetzt aber alle versorgt! Habe 80 Stutz bezahlt. Für das gebe ich es weiter!
Gib es doch Ari; einem Mann der ersten Stunden hier ...
-
Gib es doch Ari; einem Mann der ersten Stunden hier ...
Der aber sonst nicht mehr in der Halle anzutreffen ist?
-
- Offizieller Beitrag
Der aber sonst nicht mehr in der Halle anzutreffen ist?
Weiss auch nicht genau, warum und wieso; aber manchmal braucht man eine Auszeit, um den Weg zurück zu finden ...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!