- Offizieller Beitrag
Playoff Halbfinal, HCD vs. ZSC
-
-
Chas sie das ich extreeeem / ahgspannt/ nervös bin gäge das Dreckspack
Neeei niiie, iiich doch nöd 🤣🤣🤣
Bisch bsoffe?
Neeeei leider au nöd(nonig! Aber mach JETZT 22.05 Uhr mini 1. Hülse uf, AB JETZT garantifizier ich für nüt meh)
Ich HASS DE HCD (mir sind sooo armi Geisslifigger) EIFACH SOOO ABGRUNDTÜÜÜF! -
herrlich!

ps. sind denen die murmelis ausgegangen?
Im Aargau gibts eher Geissen
-
herrlich!

ps. sind denen die murmelis ausgegangen?
Zu wellem Loch chrüchsch den du use?
Häsch DU mir DINI Ihladig gschickt zum bi dir n Beluga neh? -
3mal alleine aufs Tor und dreimal den gleichen Trick (der nie funktioniert hat). Wie wärs mal mit Schiessen, am besten auf die Stockhandseite.
-
Sch......🙄
-
Lotteron hät s Game kehrt gg d Fälschertruppe.
Whhhat? NOOO WAYYY!!!
-
Selten unverdientere Siege gesehen
-
Davos Ausländer 3 Tore. Und unsere 0 Tore und Balcers, der 2 Tore verschuldet hat.
-
Andy GEtto fehlt!
-
Schade.... zu wenig Kaltblütig vor dem Tor heute, wenn du dieses Davos schlagen willst musst du deine Chancen einfach besser nutzen... Beispiel: im 2 Drittel laufen sie zu zweit alleine auf den Torhüter zu und Riedi scheitert kläglich.... Janu weiter geds.
Trotzdem Hut ab an Balti, tolles Spiel von ihm und seine Einsätze genutzt. Gutes Vorbild für die anderen.
-
Davos Ausländer 3 Tore. Und unsere 0 Tore und Balcers, der 2 Tore verschuldet hat.
42 Schüsse 2 Tore. Sagt alles
-
Schade.... zu wenig Kaltblütig vor dem Tor heute, wenn du dieses Davos schlagen willst musst du deine Chancen einfach besser nutzen... Beispiel: im 2 Drittel laufen sie zu zweit alleine auf den Torhüter zu und Riedi scheitert kläglich.... Janu weiter geds.
Trotzdem Hut ab an Balti, tolles Spiel von ihm und seine Einsätze genutzt. Gutes Vorbild für die anderen.
Jep. Er hatte 🔥
-
absolut! und unsere imports können schon noch etwas aufdrehen!
-
Zadina du dreckiger H****
-
Im Aargau gibts eher Geissen
Geissen gits nur bi de Gummihäls!
Bi ois gits nur Geisse oder Geissli!

-
Soo jetzt hätz Gschället…
Das isch nld vill gsie hüt, au wenns schnell usgliche händ isch das eher schwach bis EXTREM schwach gsie …
Zasina hin oder her -
D’Serie is lanciert.
Freumi uf dä Mäntig, han es guets Gfühl.

-
Geissen gits nur bi de Gummihäls!
Bi ois gits nur Geisse oder Geissli!

Geissens?
-
Sbornaja schöni Unterhaltig.😂
Aber mengisch würi dir scho gern es paar Bier über de Grind leere.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!