- Offizieller Beitrag
Auf hohem Niveau gleich geblieben.
Mal schauen ob das bei allen Kategorien so sein wird.
Auf hohem Niveau gleich geblieben.
Mal schauen ob das bei allen Kategorien so sein wird.
Isch aber au de einzig würklichi Vorteil gsi. Okay, und dass bi neue MA i de Bar d'Saisoncharte schnäll häsch chöne zeige und
Rabatt bi de Konsumation überchunnscht.Es wird sicher 5% vo de Saisoncharte Inhaber ha, wo das aber richtig härt träffe wird. Nöd jede/jedi hät oder WOT das ufem Mobile
ha. Und ab eme gwüsse Alter isch es au so, dass es schwieriger und schwieriger wird. Aber das betrifft ja nöd nur die neui Saisoncharte.
Scho so. Und au die (wahrschindli nöd mal 5%) hend irgend en Sohn, Enkel, Fründin vom Enkel, oder suscht irgendöper, wonene helfe chan.. Und wer stur isch und sich nöd wott helfe lah, de isch selber gschuld..
Dene chamer sicher es Chärtli usdrucke mit em Strichcode druf. Ich büüte suscht de Usdruck-Service a für 5 Schtutz.
Bisch aber günschtig. Bim ZSC choschtets 10 Franke. Machschne Konkurrenz? ![]()
de Reto zeichnet de QR Code ab, drum nur 5.-
Ich känne au 80-Jährigi wo das machet und chönd. Aber ebe, es sind nöd alli - bei Leibe nöd.
Känne au einigi Ü55 wo keis Problem demit händ 5 km z'ränne, aber ebe ...........
Für 80-Jährigi isch das Stadion sowieso z'gfährlich, mit dene Schtägetritt. Villicht macheds es drum so.
Zahlungsfrist bis 28.06, sehr gut. Bis dann sollte hoffentlich auch die Trainerfrage geklärt sein. Bei einem Namen würde meine Zahlung definitiv nicht eingehen.
Zahlungsfrist bis 28.06, sehr gut. Bis dann sollte hoffentlich auch die Trainerfrage geklärt sein. Bei einem Namen würde meine Zahlung definitiv nicht eingehen.
Hmmm... und bei welchem Namen würdest du die "Saisonkarte-Segel" streichen?
Kann mir fast nicht vorstellen, dass dies bei mir mal der Fall gewesen wäre. Naja, okay. Bei RvA hätte ich echt gekotzt und Mühe gehabt.
Aber sonst?
Ich tippe mal auf Fischi.
?
Er meint sicher den Aluhut-Schwurbler. Kann ich mir aber beim besten Willen nicht vorstellen. Unsere Teppichetage ist nicht blöd und liest auch Zeitungen.
frei nach Colin‘s Motto:
sobald er bei uns ist, ist er einer von uns & entweder hat er Erfolg oder ich mag ihn nicht…
Digitale Saisonkarte, meh. Gfallt mer nöd.
Mir au nöd, finds en absolute Seich und das seg ich als eine, wo sini Saisoncharte scho digital wiiter geh het. Ich wott verdammt nomal beid Optione! Stell der vor isch Spiel 7 im Final, stahsch vor em Stadion und dis Handy git de Geist uf![]()
Mir au nöd, finds en absolute Seich und das seg ich als eine, wo sini Saisoncharte scho digital wiiter geh het. Ich wott verdammt nomal beid Optione! Stell der vor isch Spiel 7 im Final, stahsch vor em Stadion und dis Handy git de Geist uf
Dänn chasch a d‘Kasse und sie drucked dier es Ticket us. Muesch aber en Uswiis debii ha…
Dänn chasch a d‘Kasse und sie drucked dier es Ticket us. Muesch aber en Uswiis debii ha…
Sehr beschisse für Lüüt mot Stadionverbot, genauso wie, dass mer nöd mit Bargeld cha Bier chaufe![]()
Sehr beschisse für Lüüt mot Stadionverbot, genauso wie, dass mer nöd mit Bargeld cha Bier chaufe
Geld wäsche wird immer müehsamer..
Hmmm... und bei welchem Namen würdest du die "Saisonkarte-Segel" streichen?
Kann mir fast nicht vorstellen, dass dies bei mir mal der Fall gewesen wäre. Naja, okay. Bei RvA hätte ich echt gekotzt und Mühe gehabt.
Aber sonst?
Aus sportlichen Gründen gäbe es das bei mir sicherlich auch nie. Eine Anstellung von PF würde mich aus anderen Gründen aber stark anwidern. Natürlich kann ich mir diese Verpflichtung grundsätzlich auch nicht vorstellen. Man darf aber sicherlich auch nicht vergessen, das ganz oben auch jemand neues sitzt - wie der tickt und handelt kann ich schlicht noch nicht einschätzen ![]()
Mir au nöd, finds en absolute Seich und das seg ich als eine, wo sini Saisoncharte scho digital wiiter geh het. Ich wott verdammt nomal beid Optione! Stell der vor isch Spiel 7 im Final, stahsch vor em Stadion und dis Handy git de Geist uf
Was für es Argumänt. D'Saisoncharte isch zum Glück "verluscht-sicher". So es Chärtli hät mer immer und überall debi und es git keis Risiko, dass es mal verlore gaht.
Am beschte, wämmer sie immer im Portemonnaine hät mit de ID, em Chrankenkassechärtli, de Kreditcharte und es paar Visitechärtli vo de Gschäfts-Partner.
Aus sportlichen Gründen gäbe es das bei mir sicherlich auch nie. Eine Anstellung von PF würde mich aus anderen Gründen aber stark anwidern. Natürlich kann ich mir diese Verpflichtung grundsätzlich auch nicht vorstellen. Man darf aber sicherlich auch nicht vergessen, das ganz oben auch jemand neues sitzt - wie der tickt und handelt kann ich schlicht noch nicht einschätzen
Lustig. Ich fand Fischi nie sonderlich sympathisch, aber es käme mir nie in den Sinn, ihn wegen seinem doofen gefälschten Corona-Zertifikat nicht beim Z zu wollen.
Fischer kann man zurzeit nicht unter Vertrag nehmen. Der Zirkus wäre viel zu gross. Kann mir gut vorstellen, dass seine nächste Station im Ausland ist.
Fischer kann man zurzeit nicht unter Vertrag nehmen. Der Zirkus wäre viel zu gross. Kann mir gut vorstellen, dass seine nächste Station im Ausland ist.
ich denke, es wird so laufen wie in der Wirtschaft. Als Beispiel siehe Vasella. Der musste nach seinem Novartis-(Bank)raub nach Amerika verdrücken. Ein paar Jahre später war er aber wieder in der Schweiz und geschäftete weiter. Man muss nur den ersten Sturm hinwegziehen lassen. Die Leute vergessen (zu) schnell.
Das kann ich mir auch bei Fischer vorstellen, der nimmt sich entweder eine Auszeit oder geht ins Ausland für eine Weile.
Absolut plausibel. Oder er wird Unter-Sportchef in Ambri unter Weibel. ![]()
Lustig. Ich fand Fischi nie sonderlich sympathisch, aber es käme mir nie in den Sinn, ihn wegen seinem doofen gefälschten Corona-Zertifikat nicht beim Z zu wollen.
Mir auch nicht. Aber die Lügerei ist doch ein starkes Contra-Argument.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!