Mit Sulo im Tor hätten sie gewonnen
Dä FCZ-Fred
-
-
Uf kabel1 isch dumm&dümmer gloffe.. ich han dänn dethi gschalte. im grund gnah s'glichä aber immerhin zum lache.
-
Zitat von Gysino
wow, dä fcz.
super dä guatelli..."mier händ die bescht nummer 2 i dä schwiiz, mann ey!!"
am beschte; nach em verschossene penalty hätter no e tummi röhre gha und dä pavlovic aafiggt...
wow, wie schlächt und unpassend nach somene spiel!definitiv kei CL Material.
absolut richtig wobi de chli hät immer no s'Gfühl mir häged es Stürmerproblem und hät wohl nonig gmerkt das d'Verteidiger usgfalle sind. De Guatelli hät leider z'lang s'Bänkli druckt i dem Alter bruchsch Spielpraxis und die fehlt ihm ob er das jemals wieder cha Wett mache bezwiefle ich. Züri hät definitiv es Goaliproblem will de Leoni hät wohl me Praxis, isch aber au en Flügefänger, in Tugge trainiert doch no en Goali ......
Gruss Lolo
P.S. Ich hät bi Halbziit de Goali gwechsled so härt das au isch ......
-
Zitat von Lolo
absolut richtig wobi de chli hät immer no s'Gfühl mir häged es Stürmerproblem und hät wohl nonig gmerkt das d'Verteidiger usgfalle sind. De Guatelli hät leider z'lang s'Bänkli druckt i dem Alter bruchsch Spielpraxis und die fehlt ihm ob er das jemals wieder cha Wett mache bezwiefle ich. Züri hät definitiv es Goaliproblem will de Leoni hät wohl me Praxis, isch aber au en Flügefänger, in Tugge trainiert doch no en Goali ......
Gruss Lolo
P.S. Ich hät bi Halbziit de Goali gwechsled so härt das au isch ......
Hämmer am Match au diskutiert. Und Tico sofort nach Sibirien schicken oder von mir aus sonst wohin.
-
dä bi tugge isch besser als oiri beide tuble zäme.
aber eigetli au en tubel. -
- Offizieller Beitrag
Ja, de isch en ziemliche Tubel, aber finde au, dass er mindeschtens die schpielerische Qualitäte het für d'Superleague!
-
-
Naja, mal luege, öb de ide schwiiz nomal e chance überchunt. Wobi eigentlich het de Guatelli sehr an Costanzo erinneret, woner früsch zu Basel cho isch, da hetmer au s gfühl gha, wow die hends gschafft no en grössere flügefänger als de Zubi z chaufe und ja mittlerwille ischer ziemlich sicher de bescht NLA-Goalie.
-
- Offizieller Beitrag
Gygax zu Sion?
Ich hätte ihn gerne wieder in Zürich. Ist 27, die besten Jahre hat er noch vor sich ...
Allerdings bräuchten wir zur Zeit wohl eher eine defensive Verstärkung ...
-
- Offizieller Beitrag
De hetti also no gern bi Nürnberg gseh und nach de Ufschtiegsschpiel überrascht's mich scho chli, dass en nöd wend bhalte.
-
- Offizieller Beitrag
So soll es sein!
-
Zitat von Mushu
So soll es sein!
Händ die hüt guet gspillt! Werum bruched gwüssi Lüüt immer s'Mässer am Hals?
-
- Offizieller Beitrag
Momoll. Mit dem hetti jetzt nöd grächnet.
Was chunnt jetzt no bis zur CL? Und wänn's das würdet schaffe, muess mer fascht no hoffe, dass es kei Bisel-mässigi Blamage wird gäh.
-
die bi de uefa sind affe. mit dere umbenännerei chunt chum eine drus.
fact isch, dass i de erschte 3 rundene immer wieder noi teams dezue chömed wo ufgrund vom länderkoeffizient (o.s.ä) erscht spöter istiege dörfed. So wie Züri jetzt i de 3. Jetzt sinds no 10 teams und will kei noi meh dezue chömed nänneds das jetzt play-off round. Drum liest mer niened vo de 4. rundi. Guet für Züri isch, dass mer gsetzt sind und dademit die (vermeintlich) müesamere gegner umgaht. Aber RB Salzburg isch ungsetzt und somit en potentielle gegner. D'gwünner chömed id CL gruppephase. Also no 2 sieg o.ä. und es wär möglich...FC Zürich - Manchester United
isch mer sogar egal wies resultat wird si...
-
- Offizieller Beitrag
Bin jetzt grad z'fuul zum das irgendwo go sueche. Also no ein Gägner im K.O.-Modus mit Hi- und Rückschpiel und dänn wär's das?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoBin jetzt grad z'fuul zum das irgendwo go sueche. Also no ein Gägner im K.O.-Modus mit Hi- und Rückschpiel und dänn wär's das?
Genau.
Als gesetzte Mannschaft wird Zürich am Freitag in Nyon einem der folgenden Gegner zugelost werden: Salzburg, Ventspils (Lett), Debrecen (Un), Apoel Nikosia (Zyp) oder Tiraspol (Mol). Alles lösbare Aufgaben für das Team von Bernard Challandes.
-
- Offizieller Beitrag
Da chasch würklich nur verlüre, gäge so Gägner. Vo Salzburg villicht abgseh.
-
wer id champions league wott cho, muess sich jedem gägner stelle. und überhaupt, mit de dosene hämmer ja eh no e rächnig offe. und vor allem müesste mer de vonlanthen nöd gross motiviere.
-
Die Playoff-Paarungen
Sheriff Tiraspol - Olympiakos
Red Bull Salzburg - Maccabi Haifa
FK Ventspils - FC Zürich
FC Kopenhagen - Apoel Nikosia
Levski Sofia - VSC Debrecen -
- Offizieller Beitrag
Zitat von LoloDie Playoff-Paarungen
Sheriff Tiraspol - Olympiakos
Red Bull Salzburg - Maccabi Haifa
FK Ventspils - FC Zürich
FC Kopenhagen - Apoel Nikosia
Levski Sofia - VSC DebrecenAuf dem Papier machbar .........
Mann wäre das geil, der FCZ in der Champions League!
Und dann sollen die Challandes-Mannen mal bei den Simpson-Mannen vorbei gehen und sich informieren, wie man eine CL gewinnt ....!!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!