Innert 2 Tage 2x die Rekordmeister besiegt, so schön kann ein Sportweekend sein.
Wäre ja ein Witz gewesen, hätte GC heute Punkte im Letzi geholt.
Innert 2 Tage 2x die Rekordmeister besiegt, so schön kann ein Sportweekend sein.
Zitat von Champs-de-MarsInnert 2 Tage 2x die Rekordmeister besiegt, so schön kann ein Sportweekend sein.
na ja, für die meisten hier einmal, nicht zweimal...aber ich oute mich jetzt: lieber kloten als davos...!
zum fussball: niederlagen in der letzten minute sind immer frustrierend für den verlierer, aber in diesem fall ist der fcz sieg verdient und wirklich nicht gestohlen! der stadtclub hätte den sack bedeutend früher zumachen können bzw. müssen!
gruess roli c.
De Stadtclub *g*
de taini bi gc?
läck, en asamlig vo flügefänger in züri! rekordverdächtig!
dä taini isch nume für dä pausetee verantwortlich
und da warens nur noch 3 (punkte)...
gruess roli c.
Wer wott Meischter werde mues au Basel wieder mal schlah, und susch bisch halt nöd würdig bzw. nöd fähig.
eis isch sunneklar und zwar ohni wenn und aber: will de z das jahr meischter werde müend morn gege yb und am 11.5. gege basel je 3 pünkt ane. aber wie de mushu so richtig schribt, wieso söllemer plötzli gege yb und basel günne?
hm, villicht will de leoni so guet isch wie no nie sit er bim fcz isch? oder will mer grad gege basel emal effektiv spilled und au s'nötige glück händ?
oder will...
gruess roli
Zitat von snowcateis isch sunneklar und zwar ohni wenn und aber: will de z das jahr meischter werde müend morn gege yb und am 11.5. gege basel je 3 pünkt ane. aber wie de mushu so richtig schribt, wieso söllemer plötzli gege yb und basel günne?
hm, villicht will de leoni so guet isch wie no nie sit er bim fcz isch? oder will mer grad gege basel emal effektiv spilled und au s'nötige glück händ?
oder will...gruess roli
Also gäge YB günned mer, bzw. verlüüred mer nöd, da bin i zueversichtlich; aber Basel ...
Aber mer sind ja au scho Meischter worde, ohni 1x gäge Basel zgunne ha ...
Zitat von snowcat
oder will...gruess roli
Oder will dä Schiri sich vilicht au mal zu euisne gunschte irrt, wänn dä Chermiti im Offside staht und gfoult wird (à la Streller im Cup vor ca. 3-4 Jahr).
Ich weiss au nöd wieso mir das Spiel sölled günne, aber d'Hoffnig stirbt zletscht.
könnte dann mal einer am 11. mai filipescu mit der schubkarre in den basler fünfmeterraum karren, damit er dort den fuss hinhalten kann, dies zwecks meistertitel
Zitat von Mitsch 2006könnte dann mal einer am 11. mai filipescu mit der schubkarre in den basler fünfmeterraum karren, damit er dort den fuss hinhalten kann, dies zwecks meistertitel
wämmer under de hütige - doch zimli schlächte vorussetzige - eso en match gwünnt, dänn chamer au basel schlah! wänn nöd jetzt, wänn dänn...
Mit dem Glück (GC, Sion, YB-Match) wirsch Meischter!
Zitat von LarryMit dem Glück (GC, Sion, YB-Match) wirsch Meischter!
gegen niederhasli war nur der zeitpunkt des goals glück, sonst wars souverän, sion war auch nicht wirklich zwingend gefährlich, einfach (viel) mehr im ballbesitz. gestern allerdings hätte wirklich niemand etwas gegen ein unentschieden sagen können.
remember aber das letzte spiel zu hause gegen yb, als zürich bis zur 80. minute 2:0 führte und yb nicht den hauch einer chance hatte und am schluss stand des trotzdem 2:2.
was ich sagen will: bei einer intakten mannschaft gleichen sich glück und pech inkl. falsch schirientscheidungen im laufe einer saison aus.
p.s. s'erscht mal sit langem hani tatsächlich s'gfühl, mier chönd am 11.5. basel schlah!!
gruess roli c.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!