- Offizieller Beitrag
krass, no nie ghört vo dem.
http://www.youtube.com/watch?v=TmzivRetelE
stell mer grad vor, dass sonen stock sehr schnell im gsicht landet... autsch.
krass, no nie ghört vo dem.
http://www.youtube.com/watch?v=TmzivRetelE
stell mer grad vor, dass sonen stock sehr schnell im gsicht landet... autsch.
No nie ghört, gseh oder gläse devo!
Lacrosse scho, das häd de Gretzky au gspielt.
no härt, wänn imene Foifminute-Video kei Szene chasch zeige, wo eim chönnted für das Schpie begeischtere. Villicht zum sälber schpile cool, aber wie Unihockey au nöd würklich en Schport zfür d'Zueschauer, bzw nöd fürs Fernseh.
Zitat von virusstell mer grad vor, dass sonen stock sehr schnell im gsicht landet... autsch.
eine vo mine kollege hät en stock id frässi übercho vor öppe 4-5 jahr...es hät em (achtung, kein scherz) dä augapfel gschpalte...er gseht jetzt uf dem auf nurno ca. 20-30% und es gseht au...naja wie sölli sägge, nüme so normal uus.
ja, isch en härte sport.
Zitat von GysinoZüri hät im Hurling usserhalb vo Irland ei vo dä beschte Mannschafte in Europa...3 Kollege vo mier spieled dete mit. Guete Sport im Fall.
Weltklasse-Sport!
Immer wänn ich z'Irland bin, muess ich gäge mini Cousins oder Neffe spiele. Läck chum ich amigs uf de Deckel über ....... Wortwörtlich.
Mit Standard Lüttich hat der FCZ den einfachsten möglichen Gegner erhalten. Das soll nichts heissen, die Chancen stehen ca. 50/50. Der Belgische Fussball hat in den letzten Jahren grosse Fortschritte gemacht, dementsprechend schwierig dürfte diese Runde werden.
Der Wunschgegner!
Wenn sie die nicht schlagen haben sie in der CL absolut nichts verloren!
Das gleiche werden natürlich die Belgier auch über die Schweizer sagen.....
Danke Fischer! ...wänn ich s'Interview früehner ghört het, dänn wär mir niä im Läbe in Sinn cho uf de FCZ z'wettä
("...ich bin froh, dass mir nöd gäg de FCB spieled. und ich bin froh, dass mir hüt usswärts gäge Sion spieled, suscht hetted mir grad wieder s'Mässer am Hals..." ABER "mir wännd natürlich Meischter werde!")
Zitat von larlfDanke Fischer! ...wänn ich s'Interview früehner ghört het, dänn wär mir niä im Läbe in Sinn cho uf de FCZ z'wettä
("...ich bin froh, dass mir nöd gäg de FCB spieled. und ich bin froh, dass mir hüt usswärts gäge Sion spieled, suscht hetted mir grad wieder s'Mässer am Hals..." ABER "mir wännd natürlich Meischter werde!")
Naja, damit hat er sicher nicht gemeint, dass Sion schlecht oder besonders leicht zu schlagen sei. Dass eine Niederlage zum Auftakt gegen Basel schlimmer gewesen wäre als gegen Sion, ist jedoch tatsächlich nicht nachvollziehbar.
Es nervt, s erschte Spiel z verlüre, und müse Geduld zha!
na ja, startniederlage simmer euis ja langsam aber sicher gwöhnt.
keis schlächts spiel gsi, au vom fcz nöd. sion eifach effizienter, nöd besser. de rodriguez sackstarch, de margairaz es ärgernis (hät de valium gfrässe vor em spiel?). alli andere irgendwo dezwüsched.
gruess roli c.
i'm not amused
De Mushu schriibt dänn no de Matchbricht, er isch ja, hört,hört, vor Ort gsi!
naja, wännd wettsch Meischter werde: dänn söttsch au uswärts Pünkt hole!
...und gäge Sion isch es wahrschienlich no eifacher als gäge Bisel, vorallem wänn bi Sion no 6 Spieler nöd dörfed mitspielä.
(wobie ja au de FC Trichu als erwieteretä Meischter-Ahwärter ghandlet wird.)
Zitat von larlfnaja, wännd wettsch Meischter werde: dänn söttsch au uswärts Pünkt hole!
na jaaaa...e chli sehr früeh, für so e ussag!
entscheidend isch doch praktisch nume d'rückrundi. dete dörfsch kei schwächi zeige und muesch gnadelos zueschlah. bis a de wiehnacht vertreits sogar um die 10 pünkt rückstand uf de wintermeischter.
guet, de umgekehrt wäg - wie lüdenscheid s'letscht jahr - cha natürli au funktioniere, sprich mit 13 pünkt oder meh vorssprung uf de zweitplazierti id winterpause.
gruess roli c.
ich weiss nöd, aber für mich hät d'Saison immer mit em erschte Spiel agfange! Vorallem will's no im Fuessball isch, wo's ja kei PO git.
I de Schwiiz dörfsch uswärts in Bisel verlüre (sötsch halt die Spiel dihei gwüne und Du wirsch glich Meischter (falls gäge die andere viel Pünkt holsch)
Warum wurde nicht Alphonse ausgewechselt ? 90min keine wirkliche Szene.
Szenen hatten eigentlich nur Rodriguez, Leoni und Margairaz; wobei die vom Margairaz ...
Wieder und wieder überlaufen bzw. "durchlaufen" wurden auch unsere beiden Innenverteidiger; auch diese Positionen überzeugten nicht.
Doch, da ist noch ordentlich Verbesserungspotential nach oben möglich; man sollte einfach nicht zulange darauf warten ...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!