• Zitat von larlf

    dänn chömmer ja grad mit eu fusioniere ;)


    gaht nöd! eui spiller verschrecked wenns eso vill lüt uf de osttribüne gsehnd, die bringed dänn vor luter nervosität keis bei meh vors andere! stopp, dänkefehler vo mir! nach ere fusion chämted öppe glich vill zueschauer wie bi gcn hüt... :razz:

    also status quo! nume das ich dänn nüme cha go fuessball luege in züri, also vergiss die idee! :wink:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    gaht nöd! eui spiller verschrecked wenns eso vill lüt uf de osttribüne gsehnd, die bringed dänn vor luter nervosität keis bei meh vors andere! stopp, dänkefehler vo mir! nach ere fusion chämted öppe glich vill zueschauer wie bi gcn hüt... :razz:

    also status quo! nume das ich dänn nüme cha go fuessball luege in züri, also vergiss die idee! :wink:

    Klar, Fusion isch (nonig) es Thema - und für mich eigentlich au nöd. Aber zu dine Ussage:
    Am Afang würed wohl nöd viel Zueschauer cho. Sötts neue Team aber Erfolg ha - dänn 100%. Das isch Züri, mir liebet nur s'Beschte vom Beschte....
    Siehe au ZSC LIONS, RB Leipzig, etc. etc. Wo de Erfolg isch, hät's inere "Metropole" au gnueg Lüüt wo wänd go luege.

    Aber klar, lieber de FCB nomal 10 x Meischter werde lah .....uuuuuuhh lässig und spannend.
    Bin eigentlich pro FCZ. Aber NIE en FAN, eher Sympatisant. Ende 80er und i de 90er bini viel a (beschissene) Spiel vom FCZ gsi. Würd ich mir jetzt
    als 45 jährige Familievater nümme atue. Ah doch, bin no a de Championsleage Games gsi und am CL Quali-Spiel gäge Bayern.
    Eigentlich bin ich genau die Zielgruppe, wo mer muess is Stadion locke. Gnueg Chole für Tix, Schal, Ässe+Trinke, en Sohn zum "mitzieh" und fuessballinteressiert.
    Bim ZSC gseht das ganz anders us. Mich muess mer nöd überzüüge, bin au i de Playout-Saison jedes gottverdammte Spiel go luege.......

    Jetzt im B isch cool, echli günne und vorne debi si. Und nachem Ufstieg sicher au noch chli luschtig. Aber richtig geil isch es für mich erscht wänn's würkli um
    öppis gaht! Und demit mein ich nöd en Europacup Platz...... Züri halt.
    Aber nomal - chan mir e Fusion au nöd vorstelle. 1. will viel z'viel Eitelkeite, Hass und Ablähnig da isch. Und 2. will das sich nöd nur uf d'Fans beschränkt,sondern
    au bi de "handelnde Persone" i de Clubs. 3. weiss ich nöd, ob es neus Konstrukt, bzw. die Entscheidigsträge in place en gnueg lange Schnuuf hettet.

    Zrugg zum ZSC, bzw. de ZSC Lions: Was wär passiert, wänn de Name ZSC verschwunde wär? Es wäret min. 50% weniger Lüüt (u.a. ich) is Stadion cho.
    Wänn das neue Konstrukt aber au en ähnliche Erfolg gha hetti wie d'ZSC LIONS, dänn bin ich überzüügt, dass de aktuelli Zueschauerschnitt nöd so viel
    schlächter wär wie de jetzig .... Züri halt.


  • es ist die alte diskussion, die man eigentlich ganz einfach beantworten kann:

    von der vernunft/dem kopf her, spricht alles für eine fusion. von den emotionen her spricht alles dagegen. darum werden nur ganz, ganz wenige hardcore fans beider seiten den weg zum fusionskonstrukt finden. bei sympathisanten einer der beiden vereine sieht das natürlich anders aus. die schauen sich das an und geben dem ganzen eine chance. genauso bei fussballinteressierten, welche bisher weder den einen noch den anderen club bevorzugten. beide gruppierungen könnten durchaus fans des neuen vereins werden und so die zuschauerbasis bilden.

    aber das was den fussball eben auch ausmacht: tradition, rivalität und somit richtige emotionen werden an dem tag begraben, an dem der neue club gegründet wird. und das ist nicht mehr mein fussball. und so denkt die überwiegende mehrheit der hardcore fans. und mit hardcore fans meine ich nicht nur südkürvler...

    was allerdings in 20+ jahren ist, dass ist eine andere sache. die werden dann vielleicht freude haben an diesem verein. vielleicht...aber das interessiert mich heute herzlich wenig! :roll:

    NieUsenandGah

  • wieviel prozent sind hc? 10-20% ?
    jedi tradition muen mal afange + sich über d'jahr bestätige, lieber en fusionsklub als basel understütze!
    ...aber bin au kein fründ vom zämelegge, was nöd zäme ghört. obwohl's ja nüme so schlimm wie früener isch + sich d'Spieler meist sit chli uf känned...

  • Zitat von larlf

    wieviel prozent sind hc? 10-20% ?
    jedi tradition muen mal afange + sich über d'jahr bestätige, lieber en fusionsklub als basel understütze!
    ...aber bin au kein fründ vom zämelegge, was nöd zäme ghört. obwohl's ja nüme so schlimm wie früener isch + sich d'Spieler meist sit chli uf känned...


    Und de halb Staff vom FCZ scho chürzlich na bi GC gsi isch. Tradition isch nöd begrabe nachere Fusion aber es gäb 2 Gschichte.
    Mer chönnt sich au überlege, d'Verein für d'Junioreförderig bestah z'lah. So het mer gliich nachli Rivalität [emoji6]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    • Offizieller Beitrag

    Eine Fusion wird dann zum Thema wenn einer der beiden Vereine finanziell am Ende ist.

    Kann ich mir bei GC nicht vorstellen, denn an der Goldküste dürfte es noch div. alte GC Fans haben die im Notfall einspringen würden.

    Beim FCZ wird es noch lange Cillo geben und somit ist das auch kein Thema.

    Ich persönlich würde Spielen von einem (erfolgreichen) Club "Zürich United" durchaus beiwohnen auch wenn ich mir das nicht wünsche.

  • nach etwa 5 minuten wurde mir heute angst und bange! der fcz war nicht mal ansatzweise parat für dieses spiel!

    die le mont führung daher auch absolut korrekt! ausserdem war das eckballverhältnis zwischenzeitlich bei 0:3 für le mont! die zweite halbzeit um welten besser vom fcz, aber trotzdem auch keine offenbarung!

    hoffe, dass der fcz die nötigen lehren aus diesem spiel zieht. immerhin 1 punkt...

    jetzt einfach gewinnen gegen schaffhausen zu hause und vor allem auswärts in nöschatel! 6 punkte aus diesen 2 spielen wären die halbe miete!

    Glückloser FCZ, turbulentes Ende http://www.tagesanzeiger.ch/30834181

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Mushu

    Hani grad au poste welle; mit de genau gliche Wort ...
    :geil:

    Würkli en geile Siech!!


    jetzt wüssemer wenigstens au wär die 6 banner ufghängt hät! mier händ ja zwüschezitlich scho uf d'le mont spiller tippt! :razz:

    NieUsenandGah

  • Die meisten Hockey-Spieler hätten ein Renn-Verbot und würden nur zum Auslaufen mal zehn Minuten joggen. «Die meisten sind zu schwer, so dass die Gelenke leiden würden.» Das kann Schönbächler nachvollziehen. «Unter Sami Hyypiä mussten wir zehn Kilometer rennen. Danach hatten viele Knieprobleme.»

    ich glaub de favre und de sämi sind die trainer i dem jahrtuusig wo känn fcz fan und fcz spiller je vergässe werded!

    Es drohte das Karriere-Ende: Belgischer Doc rettet Schönbächler und Flüeler http://blick.ch/5615372?utm_so…n=blick_app_iOS Geteilt mit der Blick App


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    zimli chrank...

    Die 30 Chaoten, die laut Polizei mehrheitlich türkischen, albanischen und italienischen Migrationshintergrund hatten, wurden alle angehalten und kontrolliert.

    http://www.blick.ch/sport/fussball…-id5633719.html

    Kranker finde ich diejenigen, welche solche Artikel dazu nutzen, den Aufmarsch von ein paar tausend Rechtsextremer zu verharmlosen. Was hat das mit dem FCZ zu tun, wenn eine Gruppe von 30 Personen in den Süden reist und dort für den einen oder anderen Ärger sorgt. Woraus soll man schliessen, dass diese alle mit dem FCZ verbandelt sind?

    Viel spannender ist doch, ob der FCZ heute Abend seine überzeugenden Auftritte in der EL weiterführen kann oder ob der maue Auftritt gegen Le Mont mehr als nur ein Stolperer war. Steaua ist auf jeden Fall Tabellenführer in Rumänien und somit sicherlich auf dem Niveau der besseren CH-Clubs.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Kranker finde ich diejenigen, welche solche Artikel dazu nutzen, den Aufmarsch von ein paar tausend Rechtsextremer zu verharmlosen. Was hat das mit dem FCZ zu tun, wenn eine Gruppe von 30 Personen in den Süden reist und dort für den einen oder anderen Ärger sorgt. Woraus soll man schliessen, dass diese alle mit dem FCZ verbandelt sind?

    Viel spannender ist doch, ob der FCZ heute Abend seine überzeugenden Auftritte in der EL weiterführen kann oder ob der maue Auftritt gegen Le Mont mehr als nur ein Stolperer war. Steaua ist auf jeden Fall Tabellenführer in Rumänien und somit sicherlich auf dem Niveau der besseren CH-Clubs.

    finde beides krank. sowohl nazis wie auch diese fcz "fans".

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!