• ich chan das us gsundheitliche gründ au nüm luege. tuen mich amig am gschrei vo mine kids orientiere. also eigetlich bini im momänt scho entüüscht gsii aber schliesslich därfemer nöd vergässe wär dä gägner gsii isch. super leischtig wüki heti also nöd tänkt

    gruesss

  • ist diese ausgangslage nicht eigentlich besser?
    der Sieger gewinnt die CL, Penalty ist immer eine Lotterie
    und ich denke wir können gewinnen,
    die russen werden noch staunen, was ein super publikum ausmachen
    kann !

  • viellicht häsch jarächt, will jetzt wüssed *mir müend" susch isches gloffe. und wänns hüt gunne hetted wäreds viellicht miteme andere gedanke im hinderchopf uf rappi.-weiss nöd aber chan ja siii. wobi das ja profisportler sind.

  • Das meine ich auch, unsere Chance ist sicherlich auch mit dem Publikum verbunden. Wir müssen das Stadion zu einem Hexenkessel wie zu alten Hallenstadion Zeiten verwandeln.

  • Mir händ kei Zyt zum enttüscht sii. Die erscht Hälfti isch debii es brucht so oder so en guete Matsch. Wänns am Schluss wäg dem Goal tatsächlich nöd wür lange, dänn chömmer enttüscht sii. aber bis dänn spielemer so wiiter. Es brucht keis Wunder nöchscht Mittwuch!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • apropo alston..

    hmm...remember CHL Spiel ZSC-Prag

    da häd de alston irgendwie 3 oder 4 penaltys ineghaue und im Playofffinal häd er mitem pittis zimli am meischte penalties versenkt aber tja...

  • mer dörf nie vergässe gege wer mit da gspielt händ, und trotz dem goal kurz vor schluss, isch mini freud sehr gross.

    nebst dene grosse erfolg,es riese kompliment a die junge spieler, wie schnyder,gering usw.

    wenn die junge gege die russe so ihre ma stönd, verpsrich ich mir das die erfahrig wo sie da chönd sammle, wieter bringe werdet i ihre entwicklig, und das isch unbezahlbar.

    danke züri

  • aber de hammer war der Kommentator....

    der hatte ja so keine Ahnung...und wieder einmal null Emotionen

    Da läuft doch Trudel in Unterzahl alleine auf den Torhüter und der Kommentator war still, eine Sauerei....

  • Also vorem Spiel hett ich blind für es Unentschiede underschriebe, leider häts trotz toller Leischtig dänn doch nid für dä verdiente Sieg glanget.

    Kompliment as Team, dänn mached mir halt in Rapperswil dänn alles klar. ZSC forever!

  • Verdammt geile Leistungs des Z..

    Mannschaft zum xten mal TOP eingestellt!!! Kompliment..

    Trotz des Gegentreffers in letzter Minute , man kann mehr als nur stolz sein auf unseren Z!

    Am nächsten Mittwoch sollen die Dämme brechen!

  • Ich bin nur stolz uf eusi Jungs.
    Und am Mittwuch gits nur eis usewüsche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Die Halle muess explodiere so dass de Putin ZSC Fans als Gheimwaffe für sini rot Armee muess engagiere

  • Zitat von werni

    Ich bin nur stolz uf eusi Jungs.
    Und am Mittwuch gits nur eis usewüsche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Die Halle muess explodiere so dass de Putin ZSC Fans als Gheimwaffe für sini rot Armee muess engagiere

    wo hocksch es isch eifach en geile traum au hüt wieder, logisch isch das goal nüme nötig gsii und logisch hät mer de sack scho vorane sölle zu mache aber ebe..........

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!