- Offizieller Beitrag
Sat, wär natürlich mit ohni zahle...
Aber ich mache ja so Sache nöd.
Sat, wär natürlich mit ohni zahle...
Aber ich mache ja so Sache nöd.
demfall dreamböxli (= db) über sat oder gaht das au anders gratis?
will db chasch ja au ohni sat, isch nur e frag vom modäll.
ich fänds eifach müehsam, wänn ich verschiedeni abo müesst mache, zum 1 liga komplett luege.
aber sport uf tvair tönt (ändlich!) cool, das hani nöd gwüsst
Die Tuble mached sich doch alles sälber kaputt, mit den komplizierte Gschäftsmodäll.
Cardsharing choschted scho au öppis im Jahr. Nöd, wie mit Cablecom i de Mietwohnig. Das sind no Ziite gsi ;o)
Mal eine ganz andere Sicht auf die "Dinge" ...
Zitat von MushuMal eine ganz andere Sicht auf die "Dinge" ...
Witzig, teilweise absolut richtig. Und trotzdem ist diese Ansicht (auch) so extrem wie "Veganismus" ......
Damit hat sich der Linksgrüne Gutmensch (eigene Einschätzung auf seinem FB Profil) keine neuen Freunde in der SK (oder generell bei Fussball Freunden) gemacht.
Das Beste sind die Kommentare im Tagi oder auch auf seiner FB Seite.
Im Nehmen ist er nicht so gut wie im Austeilen!
Zitat von LarryDamit hat sich der Linksgrüne Gutmensch (eigene Einschätzung auf seinem FB Profil) keine neuen Freunde in der SK (oder generell bei Fussball Freunden) gemacht.
Das Beste sind die Kommentare im Tagi oder auch auf seiner FB Seite.
Im Nehmen ist er nicht so gut wie im Austeilen!
jap! in den kommentaren sind die richtigen antworten...und er erwartet in diesen antworten/kommentaren sachlichkeit und argumente, stellt aber unter anderem folgende behauptungen in seinen blog, in welchen er notabene etwa ein drittel der gesamten menschheit als hirn- und orientierungslos bezichtigt. natürlich ohne dies mit fundierten argumenten, welche über sein eigenes subjektives empfinden hinaus gehen, zu belegen.
"Man identifiziert sich, man engagiert sich, ohne dazu eine Position beziehen, sein Gehirn einschalten oder sich sonst irgendwie detailliert mit der Welt auseinandersetzen muss."
"Es geht um Identität, die man mangels innerer Orientierung in den Farben eines Vereins sucht."
Embolo def. zu S04!
Mal luege wieviel er döt zum spiele chunt, ich finds e gueti Wahl.
S04 gewinnt Tauziehen um Embolo
http://www.sport1.de/deeplink/sport1.de/article/506798
Zitat von larlfEmbolo def. zu S04!
Mal luege wieviel er döt zum spiele chunt, ich finds e gueti Wahl.S04 gewinnt Tauziehen um Embolo
http://www.sport1.de/deeplink/sport1.de/article/506798
Ich finds ne schlechte Wahl. Kaum ein Verein in Deutschland holt so wenig aus den vorhandenen Ressourcen. Notorisch ohne Erfolg, regelmässig knapp bei Kasse, reisst weder national noch international irgendetwas.
De Hitzfeld seit es seg z früeh und da wird er sicher Recht ha.
Persönlich finde ich die Wahl S04 schlecht und Embolo generell überbewertet. Ein Talent, nicht mehr (im Moment).
Hier werden Wechsel oft als "zu früh" verschrien, aber man muss sehen das es sich meist um Migranten handelt die nicht schnell genug an Geld gelangen können, oft stecken gierige Berater und/oder Eltern, Bruder, etc. dahinter.
Habe da Verständnis und in vielen Fällen (Elvedi!) geht es sogar gut!
S04 Anleihen gseh? für 50 mio häsch chöne zeichne, für 100 mio händs ahfrage gha; innerhalb vo de 1. frist.
sooo schlächt chönd die nöd würklich sie.
klar händs schulde + es umfäld wo d'arbeit (au) uf em erschwert, aber siehänd die letschte jahr vom finanzielle wie au vo de usbildig her super gschafft!!!
scho mal überdänkt, was für gueti jungi döt spieled oder gspielt händ, wo us em eigne nachwuchs cho sind?
s04 nachwuchs isch sehr guet + i de bl anerkännt!
klar, embolo isch jung +hät nonig würklich viel grisse, aber wellä i sim alter hät das i de nati scho gmacht? wür meine, dasd das sehr wenig sind, wältwiet.
isch doch öppis anders, ob inere nati i paar spiel chasch de underschied usmache oder ob inere meisterschaft chasch mithebä.
mithebä isch i dem alter sicher eifacher machbar + s'alter vo all de lüdenscheid zuegäng zeigt, dass vorwiegend uf jungi (talänt) muesch setzä, wännd chli ufs gäld wettsch luege...
Zitat von larlfAlles anzeigenS04 Anleihen gseh? für 50 mio häsch chöne zeichne, für 100 mio händs ahfrage gha; innerhalb vo de 1. frist.
sooo schlächt chönd die nöd würklich sie.
klar händs schulde + es umfäld wo d'arbeit (au) uf em erschwert, aber siehänd die letschte jahr vom finanzielle wie au vo de usbildig her super gschafft!!!
scho mal überdänkt, was für gueti jungi döt spieled oder gspielt händ, wo us em eigne nachwuchs cho sind?
s04 nachwuchs isch sehr guet + i de bl anerkännt!klar, embolo isch jung +hät nonig würklich viel grisse, aber wellä i sim alter hät das i de nati scho gmacht? wür meine, dasd das sehr wenig sind, wältwiet.
isch doch öppis anders, ob inere nati i paar spiel chasch de underschied usmache oder ob inere meisterschaft chasch mithebä.
mithebä isch i dem alter sicher eifacher machbar + s'alter vo all de lüdenscheid zuegäng zeigt, dass vorwiegend uf jungi (talänt) muesch setzä, wännd chli ufs gäld wettsch luege...
und usserdem i de letschte 15 jahr 14mal international gspillt. und das als verein und nöd als AG und ohni riiche papi dehinder
Will Fuessball momentan grad "in" isch, da no en Bricht vom Brad Friedel:
http://www.theplayerstribune.com/2016-6-26-brad…r%20Weve%20Come
Hei ei ei...die Veryoungboyser wieder....so wird das nichts mit Meisterjäger!
Als Andy Rihs hätte ich längst die Geduld verloren mit Bickel & Co.
Möchte eigentlich niemand etwas zum gestrigen Fussballwunder sagen, Thema verYoungBoyst und so?? Nicht, dass ich jetzt YB Fan oder so wäre, aber bemerkenswert ist es allemal und ich ziehe den Hut davor wie sich YB hier noch aus der Affäre gezogen hat. Hätte ich nicht für möglich gehalten nachdem ich das Hinspiel gesehen habe.
Gratulation an die Berner, auch wenn nun halt gegen meine Borussia Endstation sein wird
und wenn es ajax wird, das machen, was man ajax macht... wegputzen...
immerhin i de EL Gruppephase debie: das isch doch scho viel wert!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!