• Zitat von Draft

    Edgar = Bruefsmotzki?
    Gasch mer langsam aber sicher uf de Sack.

    ha sägs nöd saft ;) müehsame cheib de edgar, chunsch hei vom match ischer am jömmere, stahsch ammorge uf ischer au scho wieder am jömmerle.. furchtbar...

    isch geschter also würkli ned so wild gsi, hete mehr geschter 2 pünkt gholt het alles ganz andersch usgseh... und es wäred all zfriede gsi, da de Isatz und Kampfbereitschaft für eimal gstumme hät...

  • ...ist noch die Frage, wie glücklich McSorley mit Fritsche werden wird. Habe den Eindruck, McSorley hat nach den 2 letzten knappen Finalniederlagen die Nerven etwas verloren, und will es nun mit allen Mitteln erzwingen(...allerdings, wer will das nicht?)

    Ob das alles mit der Kohle finanziert wird, welche die Stadt Genf rüberwachsen liess, oder ob da noch andere Investoren dabei sind. Irgendwie passt das sonst nicht zusammen. Oder aber es gibt einen ziemlich lauten Knall am Lac Léman...

  • Zitat von Iceman

    ...ist noch die Frage, wie glücklich McSorley mit Fritsche werden wird. Habe den Eindruck, McSorley hat nach den 2 letzten knappen Finalniederlagen die Nerven etwas verloren, und will es nun mit allen Mitteln erzwingen(...allerdings, wer will das nicht?)

    Ob das alles mit der Kohle finanziert wird, welche die Stadt Genf rüberwachsen liess, oder ob da noch andere Investoren dabei sind. Irgendwie passt das sonst nicht zusammen. Oder aber es gibt einen ziemlich lauten Knall am Lac Léman...

    sehe ich auch so, Knall am Genfersee, Absturz in Kloten und en neue Trainer bim Z und alles chunnt so wie das muess.
    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Daywalker

    ...ich weiss nöd, öbs scho irgendwo staht, aber diä linie mit em ryser, schäppi und em schommer macht eigentli no freud. schnäll, gradlinig, respäktlos... ich finds guet!

    "Erneut positiv in Szene setzen konnte sich der Zürcher Youngster-Sturm. Schäppi, Schommer und Ryser verzichten auf jeglichen Firlefanz und lassen sich von niemandem einschüchtern." SoZ

  • Zitat von Mitsch 2006

    diese linie zeigt auch die athletik, sprich grösse, die je länger je mehr einzug halten wird

    han gmeint für das heg mer das sagehafte duo paterlini/ziegler verpflichtet?

  • Zitat von dantheman

    han gmeint für das heg mer das sagehafte duo paterlini/ziegler verpflichtet?

    Dä Ziegler isch nur gholt worde damit de Salis sini Idee vo dem tolle Wortspiel "Vo A wie Ambüehl bis Z wie Ziegler" het chöne umsetzte, 100%! So e grossi Uswahl mit Hockeyspieler wo mit "Z" afanged gits halt nöd.. :floet:

  • Zitat von Jokerit

    Dä Ziegler isch nur gholt worde damit de Salis sini Idee vo dem tolle Wortspiel "Vo A wie Ambüehl bis Z wie Ziegler" het chöne umsetzte, 100%! So e grossi Uswahl mit Hockeyspieler wo mit "Z" afanged gits halt nöd.. :floet:

    Zalapski? Wär no zha!
    Nei Spass bi siite, de Salis hät gseit mer seged grösser und härter, aber ich han weder s'gfühl die seged grösser no härter worde.

  • Zitat von Supreme

    Zalapski? Wär no zha!
    Nei Spass bi siite, de Salis hät gseit mer seged grösser und härter, aber ich han weder s'gfühl die seged grösser no härter worde.

    du weisst ja nicht in welchem zusammenhang er das gemeint hat. höhö

  • Zitat von Larry

    De "bös" ZSC isch so öppe de gröscht Witz vo de letsche Jahre!

    guet, ich wart immer no uf das spektakel-hockey während de quali, wo de schenk vor 7, 8 jahr mal versproche hät...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!